SAOP ponudil portal znanja s poslovnimi informacijami in storitvami

Nov poslovni portal: Poslovni SAOP!

SAOP ponudil portal znanja s poslovnimi informacijami in storitvami

Prek spletnega mesta poslovni.saop.si do aktualnih poslovnih informacij, obračunskih podatkov, zakonodajnih sprememb ter nasvetov strokovnjakov. Brezplačna storitev z dodano vrednostjo.
SAOP ponudil portal znanja s poslovnimi informacijami in storitvami

Nov poslovni portal: Poslovni SAOP!

Podjetje SAOP, vodilni ponudnik poslovnih
informacijskih rešitev za podjetja in javne ustanove je vzpostavilo poslovni
portal, na katerem brezplačno ponujajo vrsto informacij in znanja ter storitev.
Prek portala lahko samozaposleni, podjetniki in zaposleni v računovodstvih na
enem mestu pridobijo številne podatke in informacije, ki jih potrebujejo pri
vsakdanjem delu, od sprememb zakonodaje, različnih obračunskih podatkov do
dobrih praks in nasvetov. Portal se nahaja na spletnem naslovu http://poslovni.saop.si.

“Z novim
poslovnim portalom se želimo še bolj približati strankam in uresničiti našo
vizijo povezovanja in pomoči uporabnikom na osnovi znanja,“  je
poudarila Sonja Šinigoj, direktorica SAOP. „Zaposlenim v podjetjih in
javnih ustanovah ter podjetnikom smo olajšali dostop do informacij in
podatkov, ki jih potrebujejo pri vsakodnevnem delu, ter do dobrih praks, ki
smo jih v podjetju SAOP osvojili tekom več kot 25 let uspešnega
poslovanja.”

SAOP-jev portal na
enem mestu ponuja urejene informacije, ki so sicer na voljo v različnih
uradnih virih, na primer na spletnih mestih DURSa, AJPESa, Uradnega lista, v
dnevnem časopisju in strokovnih medijih. „Osnovno vodilo pri izgradnji
Poslovnega portala SAOP je bilo ustvarjanje urejene zbirke znanja, ki je
nadgrajena tudi s storitvami z dodano vrednostjo za uporabnika. Portal lahko
služi bodisi kot vir informacij bodisi kot delovni pripomoček, s čimer smo bistveno
povečali njegovo uporabnost ,“ je povedal Matevž Jenko, vodja projekta
v SAOP. Prek portala uporabniki na pregleden način dostopajo do svežih
podatkov, ki jih morajo vnašati v svoje poslovne informacijske sisteme za
izvajanje obračunov, kot so plače, prispevki, potni stroški in podobno. Na
voljo so tudi brezplačne storitve spletnih obračunov, na primer plač in
prispevkov zasebnika. Te storitve so namenjene predvsem za potrebe simulacij
in planiranja stroškov, na primer pri zaposlovanju novih ljudi.

“V podjetju SAOP
že sedaj spremljamo zakonodajo, saj te informacije potrebujemo pri
zagotavljanju zakonske skladnosti naših programskih rešitev. Prek portala
bomo javnost sproti obveščali o spremembah v zakonodaji tako na gospodarskem
kot tudi davčnem in zaposlitvenem področju,” je povedala Tina Vilfan,
urednica Poslovnega portala SAOP. 

SAOP-jev Poslovni
portal temelji na uporabi zmožnosti Web 2.0. Tako lahko uporabniki svoje
probleme predstavijo na forumu, ki je nadgrajen z ocenjevanjem odgovorov. Na
tak način se uporabnikom oziroma ponudnikom znanja gradi ugled, ki je poleg
kakovosti prispevkov odvisen tudi od števila objav. „Takšna izvedba
foruma po eni strani uporabnikom zagotavlja hiter dostop do ustreznih rešitev
za njihove težave, po drugi strani pa omogočal promocijo ponudnikov znanja,
na primer svetovalcev in računovodskih servisov na osnovi njihovih
prispevkov,“ je še dodala Tina Vilfan in poudarila, da je portal
popolnoma odprt za vse ponudnike znanja. Ponudniki računovodskih storitev, ki
uporabljajo SAOP-jeve rešitve so posebej označeni, in to predvsem zato, da
lahko stranke, ki iščejo na primer miniMAX računovodstva, hitro najdejo
ustreznega ponudnika sodobne e-računovodske storitve.

Na portalu bodo na
voljo tudi teme s področja vodenja, kadrov in življenjskega sloga, v pripravi
pa je še spletni dnevnik (blog), kjer bodo SAOP-jevi strokovnjaki objavljali
komentarje in nasvete glede aktualnih tem iz gospodarstva, poslovanja ter
informatike.

Oznake:,
© 2007-2025 Zavod mladi podjetnik, so.p. - Vse pravice pridržane |  Piškotki