
Speedinvest investiral v slovensko-britanski Flaviar (Vir slike: Facebook.com)
Flaviar je ljubitelje žganih pijač navdušil z zares inovativno ponudbo: za 32 evrov mesečne naročnine jim vsak mesec na dom pošljejo nekaj vzorcev žganih pijač z različnih koncev sveta. Možno je izbrati tudi letno naročnino v višini 350 dolarjev.
Podjetje, za katerim stojijo znana imena, kot so Griša Šoba (idejni vodja, ustanovitelj in direktor), Matija Rijavec (tehnični direktor) in Jugoslav Petkovič (investitor in strokovnjak za produktni razvoj), naročnikom omogoča, da vsak mesec preizkusijo pet različnih alkoholnih pijač, kot so na primer viski, rum, gin, vodka ipd., ter tako lažje ugotovijo, kateri izmed okusov jim ustreza in kateri ne.
Jugoslav Petkovič svoj čas namenja tudi razvoju aplikacije Povio >>
Na podlagi poznavanja različnih okusov se lahko nato lažje odločijo za nakup večjih steklenic alkoholnih pijač, brez da bi bili zaskrbljeni, da bi z nakupom zgrešili in bi nato drage in polne steklenice služile le še za nabiranje prahu ali pa bi se osmešili, ko bi znancu za darilo podarili steklenico povsem neokusne, a drage alkoholne pijače.
Flaviar, ki je pred kratkim praznoval prvo obletnico obstoja, je sedaj dosegel nov uspeh – v investicijo je uspel prepričati ameriški sklad tveganega kapitala SpeedInvest, ki bo v razvoj startupa slovenskih in britanskih korenin vložil 400.000 dolarjev. Investicija bo podjetju omogočila, da utrdi svojo podobo v EU in tudi razširi svojo ponudbo s storitvijo, imenovano “Flaviar Deals”, ki bo ljubiteljem omogočala nakup skrbno izbranih in kvalitetnih steklenic, predvsem tistih, ki jih je na tržišču težje najti.
Vir: The Next Web