Splet in rasna pripadnost: Gre za tržne niše ali segregacijo?

Pred kratkim je predstavitev brskalnika BlackBird, namenjenega predvsem temnopoltemu prebivalstvu, povzročila kar nekaj nesoglasij. Nekateri idejo, ki se osredotoča na tržno nišo podpirajo, medtem ko se drugim zdi, da za brskalnikom namenjenim temnopoltim stoji separatizem in rasizem.
Splet in rasna pripadnost: Gre za tržne niše ali segregacijo?

Tudi internet ni imun na rasna vprašanja.

Vendar pa osredotočanje na ciljne skupine ali tržne niše na spletu ni nekaj novega. Veliko spletnih podjetij in strani je bilo ustanovljenih prav zaradi potreb nišnih trgov. Nekatere se osredotočajo na starševstvo, druge na podjetništvo, nekatere na modo, druge na ples. Obstaja recimo tudi Gloss-ov brskalnik, ki je namenjen ženskim uporabnicam. Vse te strani so namenjene le določenim skupinam uporabnikov spleta, ki imajo skupna zanimanja in interese.

Angela Benton, ustanoviteljica Black Web 2.0, se zato sprašuje zakaj je odziv na brskalnik namenjen skupini afro-američanov, tako močan. Razlog se verjetno skriva v tem, da je v Ameriki rasna pripadnost še vedno občutljiva tema in internet na tem področju ni izjema. Kontroverzna je tudi stran CodeBlack.com, ki je nekakšen Amazon.com, Netflix ali Hulu namenjen temnopoltemu prebivalstvu. Na strani recimo lahko najdete afro-ameriške filme, knjige, temnopolte komike in podobno vsebino. To je niša, ki je s podjetniškega vidika zelo privlačna.

Vzrok za nastanek spletnih vsebin namenjenih pripadnikom določenih ras po besedah Angele Benton torej ni rasno ločevanje, ampak združevanje podobnih ljudi s podobnimi interesi in zadovoljevanje njihovih specifičnih potreb. Ali je stvar res tako nedolžna pa presodite sami.

Brskalnik BlackBird si lahko ogledate na naslednji povezavi: BlackBird

Vir: TechCrunch

Brezplačne e-novice!
Vse za podjetje