Pozabite na cilje, raje se osredotočite na proces

Pozabite na cilje, raje se osredotočite na proces. (Vir slike: sxc.hu)

Strateška vprašanja za globalno rast podjetja

Imate občutek, kot da je vedno več konkurence? Prav imate. Spremembe v kulturi in tehnologiji so močno vplivale na pospešene spremembe na trgu. Danes so zato strategije podjetij veliko bolj usmerjene v hiter razvoj in sposobnost hitrega zaznavanja sprememb na trgu.
Pozabite na cilje, raje se osredotočite na proces

Pozabite na cilje, raje se osredotočite na proces. (Vir slike: sxc.hu)

Kako sproti nadgrajevati, prilagajati in po potrebi tudi spreminjati organizacijsko strukturo, da bo le-ta kar se da odzivna? Predstavljamo vam pet strateških vprašanj, ki vam bodo pomagala pri globalni rasti vašega podjetja:

1. Pomemben je pogovor s strankami.

V kolikor želite biti konkurenčni oz. vodilni na trgu morate izoblikovati globoko razumevanje potrošnika, njegovih želja, potreb in njegovih motivov. Da bi potrošnika resnično razumeli morate s posamezniki ustvariti dialog in organiziranost podjetja prilagoditi tako, da bo interakcija s potrošniki pomembna, smiselna, nemotena in globoka. Na tak način boste vedno v prednosti pred konkurenti.

Vprašanje:

Kako globoko sega vaše razumevanje strank? Kaj boste spremenili, da bodo odnosi smiselni, relevantni in globoki?

2. Doživetje.

Kupci iščejo doživetje. V kolikor boste svojim strankam ponudili edinstveno doživetje poleg generičnega proizvoda ali storitve si boste takoj priborili konkurenčno prednost.

Vprašanje:

Ali razumete svoje konkurenčno področje, kot ga definira vaša stranka? Kakšno je trenutno stanje – ali strankam ponujate dodano vrednost? Kakšne posledice zunaj industrije lahko pričakujete?

3. Hitri odzivi in eksperimenti.

Z razvojem programske opreme imamo danes dostop do novih, višjih nivojev analize, števila in kakovosti podatkov. Orodja, ki delujejo v realnem času (angl. real-time tools) nam pomagajo pri hitrih odzivih na spremembe, ki se dogajajo na trgu. Eksperimenti in raziskave v realnem času, vam bodo prinesle konkurenčno prednost, saj se boste lahko hitro odzivali na neprestane spremembe.

Vprašanje:

Kaj se „čisto zares” naučite iz podatkov, ki jih pridobivate? Kako vam ti podatki pomagajo pri razvoju boljše ponudbe?

4. Obnovite mrežo partnerjev.

Od časa do časa se mora podjetje povezati s poslovnim partnerjem, da lahko potrošniku ponudi edinstveno doživetje in dodano vrednost. Eden izmed primerov je partnerstvo Apple in Google: iPhone gosti Google Maps. Največkrat podjetja vzpostavijo partnerstvo z razlogom povečanja konkurenčne prednosti.

Vprašanje:

Ali iščete diferenciacijo v viziji podjetja ali na podlagi konkurence? Ali bi lahko s pomočjo poslovnega partnerja in novega strateškega sodelovanja izboljšali vaš posel?

5. Izkoristite programsko opremo za storitvene platforme.

Z razvojem računalništva v oblaku so postale storitvene platforme cenovno bolj dostopne. Delovni proces morate podpreti z dobro programsko opremo in kvalitetnimi platformami – v kolikor bodo vaši konkurenti imeli boljše storitvene platforme si bodo s tem povečali tudi konkurenčno prednost. Z uporabo dobrih platform lahko podjetje več časa in denarja posveti strankam.

Več o računalništvu v oblaku si lahko preberete v članku z naslovom Računalništvo v oblaku: fleksibilnejši dostop do računalniških storitev

Vprašanje:

Kako lahko bolje izkoristite storitvene platforme, ki jih že imate? Kako lahko nove platforme koristijo vašemu poslu, zmanjšajo motnje in izboljšajo vašo storilnost?

Zgoraj je naštetih zgolj nekaj strategij, ki vam bodo pomagale pri razvoju podjetja in večji konkurenčnosti. Teh strategij je še mnogo in se razlikujejo od industrije in posla, ki ga opravljate.

Vir: blogs.hbr.org

Oznake:, , ,
© 2007-2025 Zavod mladi podjetnik, so.p. - Vse pravice pridržane |  Piškotki