
Trije razlogi, zakaj je strast pot do uspeha (Vir slike: Freeimages.com)
Dobro podjetje ima sposobne vodje in zaposlene, se zna prilagajati trgu, išče dobre ideje in vlaga svoja sredstva v razvoj za prihodnost. Se pa dobra podjetja razlikujejo od zares uspešnih podjetij po naklonjenosti in veselju, tako zaposlenih kot njihovih vodij, do lastnega podjetja in produkta, ki ga tržijo.
Lucatch je že od nekdaj čutil strast do tehnologije. Ko je opazil, da trg potrebuje cenovno ugodne in takojšnje prevajalnike, je poiskal rešitev in lansiral novo večjezikovno storitev za takojšnje prevajanje.
Yappn je nova storitev, ki presega omejitve dosedanjih prevajalskih orodij, pri katerih je potrebno zamudno kopiranje in prevajanje. Osnovna ideja je, da je prevod že integriran v določeno storitev, ki jo posameznik uporablja, brez dodatne potrebe po drugih orodjih. Omogoča večjezikovno komunikacijo v skoraj 70 jezikih, kar pomaga posameznikom, prav tako tudi podjetjem, k razširjanju blagovnih znamk, vodenju poslovanja in zagotavljanju boljše podpore strankam.
Lucatch meni, da je strast tista, ki odpira vrata podjetja k uspehu, zato pa obstajajo trije razlogi:
Strast polni samozavest
Oseba s strastjo izžareva svojo samozavest, ki njej in ostalim v podjetju daje dodatno vrednost. Samozavestni podjetniki so odlični vodje, ki si zaslužijo spoštovanje in zaupanje ostalih.
Strast ustvarja navdušenje
Navdušenje do nečesa si lahko delimo z ostalimi, kar podjetju dodaja organiziranost. Profesionalci z navdušenjem v svojih skupinah ustvarjajo vnemo, ostali pa jih dojemajo kot resnične privržence podjetju.
Strast je nalezljiva
In končno, strast je nekaj, s čimer lahko okužimo druge okoli sebe. Oseba s strastjo v skupini ustvarja dinamiko in ji daje pomen. Strastni profesionalci podjetju vlivajo energijo, zato so obravnavani kot izjemni mentorji zaposlenim.
Vir: Businessinsider.com