
Trženje elektronskih proizvodov (slika: sxc.hu).
Industrija tehnoloških proizvodov je uspešna kljub pogosto slabemu trženju. Največkrat so tehnološki proizvodi dobri, vendar pa je način trženja le-teh porazen.
Najbolj uspešni proizvodi v tej industriji so vsekakor izdelki Apple in Amazon Kindle. Kar pomislite, zagotovo poznate koga, ki obožuje izdelke Apple.
Kaj omenjeni podjetji loči od ostalih?
Proizvodi imajo elemente, ki jim prinesejo prednosti pred drugimi izdelki, izdelki pozitivno vplivajo na počutje in prispevajo k boljši kvaliteti življenja uporabnika. Marsikateri drugi tehnični izdelki prav tako zadovoljijo zgornjim kriterijem, pa vseeno nimajo toliko oboževalcev. Pomislite na televizije visoke ločljivosti, digitalne kamere ali dobre tv storitve.
Razlika je v trženju
Tisto, kar loči najboljše od ostalih, je:
1. Vedeti, kaj si stranka želi
Pogovarjajte se s strankami, neprestano sprašujte, delajte ankete, organizirajte fokusne skupine, delajte raziskave itd.
2. Nuditi stranki tisto, kar si želi
S pogovori dobite odgovor na vprašanje „Kaj si stranka želi?” Odgovori so najmočnejše besede za trženje vaših izdelkov.
3. Komunicirati s strankami na preprost način in vztrajno
Preprost način komuniciranja je pri trženju absolutni zmagovalec. Manj tehničnih podrobnosti – boljši bo oglas. Strankam morate sporočiti, kako bo proizvod izboljšal njihov način življenja. Prav tako morate biti pri komuniciranju vztrajni – nikoli ne odnehajte.
V kolikor vaš proizvod stoji na maloprodajnih policah, potem je dovolj dober, da si pridobi oboževalce. Vse ostalo je čarovnija trženja.
Vir: blogs.hbr.org.