Trženje elektronskih proizvodov

Trženje elektronskih proizvodov (slika: sxc.hu).

Trženje elektronskih proizvodov

Vse prepogosto so elektronski proizvodi za množično uporabo žrtev slabega, lenega, neučinkovitega, prav nič navdihujočega, preveč tehnično podrobnega trženja. Vse to priča o tem, da v kolikor javnost ne bi bila navdušena nad novo tehnologijo, bi bila ta industrija že v težavah.
Trženje elektronskih proizvodov

Trženje elektronskih proizvodov (slika: sxc.hu).

Industrija tehnoloških proizvodov je uspešna kljub pogosto slabemu trženju. Največkrat so tehnološki proizvodi dobri, vendar pa je način trženja le-teh porazen.

Najbolj uspešni proizvodi v tej industriji so vsekakor izdelki Apple in Amazon Kindle. Kar pomislite, zagotovo poznate koga, ki obožuje izdelke Apple.

Kaj omenjeni podjetji loči od ostalih?

Proizvodi imajo elemente, ki jim prinesejo prednosti pred drugimi izdelki, izdelki pozitivno vplivajo na počutje in prispevajo k boljši kvaliteti življenja uporabnika. Marsikateri drugi tehnični izdelki prav tako zadovoljijo zgornjim kriterijem, pa vseeno nimajo toliko oboževalcev. Pomislite na televizije visoke ločljivosti, digitalne kamere ali dobre tv storitve.

Razlika je v trženju

Tisto, kar loči najboljše od ostalih, je:

1. Vedeti, kaj si stranka želi

Pogovarjajte se s strankami, neprestano sprašujte, delajte ankete, organizirajte fokusne skupine, delajte raziskave itd.

2. Nuditi stranki tisto, kar si želi

S pogovori dobite odgovor na vprašanje „Kaj si stranka želi?” Odgovori so najmočnejše besede za trženje vaših izdelkov.

3. Komunicirati s strankami na preprost način in vztrajno

Preprost način komuniciranja je pri trženju absolutni zmagovalec. Manj tehničnih podrobnosti – boljši bo oglas. Strankam morate sporočiti, kako bo proizvod izboljšal njihov način življenja. Prav tako morate biti pri komuniciranju vztrajni – nikoli ne odnehajte.

V kolikor vaš proizvod stoji na maloprodajnih policah, potem je dovolj dober, da si pridobi oboževalce. Vse ostalo je čarovnija trženja.

Vir: blogs.hbr.org.

Oznake:
© 2007-2025 Zavod mladi podjetnik, so.p. - Vse pravice pridržane |  Piškotki