
10 razlogov, zakaj NE pisati poslovnega bloga. (Vir slike: sxc.hu)
Blog se je uveljavil kot eden izmed boljših načinov pridobivanja pozornosti širše javnosti in ni primeren zgolj za informiranje javnosti o vašem podjetju, saj obiskovalcu nudi bolj oseben vpogled v vaše podjetje. Poleg tega lahko blog povežete s Facebookom, Twitterjem in ostalimi socialnimi omrežji. Poleg osebnega stika obiskovalcu ponudite še kakovostne vsebine in blog bo postal vaše novo trženjsko orodje.
Povezava bloga s socialnimi omrežji
Socialna omrežja so danes zelo priljubljena in vedno več ljudi na njih preživlja vedno več časa. Ljudje se na socialnih omrežjih povezujejo s prijatelji, poslovnimi partnerji, igrajo igre in si med drugim ogledujejo profile podjetij, ki so zanimivi in jih privlačijo zaradi priporočil prijateljev, nagradnih iger ali česa drugega. V kolikor vaše podjetje nima profila na katerem izmed socialnih omrežij ste za novodobne ljudi praktično nedosegljivi. Povezovanje bloga s socialnimi omrežji bo omogočilo ljudem, da sledijo novostim v vašem podjetju in se na tak način seznanijo z vašim podjetjem.
Pomembna je vsebina bloga
Kvalitetna in zanimiva vsebina sta najpomembnejši stvari na vašem blogu. Poleg privlačne vsebine bodite pozorni tudi na SEO vsebino in ostala trženjska orodja, ki jih lahko uporabite na blogu. Vsebina slednjega naj ne bo namenjena le pridobivanju pozornosti, temveč naj bralcu ponudi zanimivo branje in željo po ponovnem obisku.
Zbiranje elektronskih naslovov
Zbiranje elektronskih naslovov vaših bralcev je zelo pomembno. Ponudite jim brezplačne aplikacije in ostale privlačne brezplačne storitve ali proizvode v zameno za njihov elektronski naslov. Z obsežno bazo naslovov se boste kasneje lahko lotili neposrednega trženja.
Vir: Smallbizbee.com, 17.1.2011.