Tudi banka lahko pomaga mladim podjetnikom

Mladi podjetniki se v iskanju sredstev za zagon svojega podjetja pogosto obrnejo tudi na banke, čeprav je pridobivanje kredita precej zahtevna naloga. Ali ste vedeli, da vam v bankah lahko pri ustanavljanju podjetja in stopanju na poslovno pot pomagajo tudi na druge načine?
Darko Jurić

Z Darkom Jurićem (desno) iz NLB smo se pogovarjali o načinih podpore, ki jih banka nudi mladim podjetnikom.

Različne vire financiranja, ki so na voljo mladim podjetnikom, smo predstavili v prispevku Odločite se za primeren način financiranja. V tem prispevku pa se bomo osredotočili predvsem na to, na kakšne načine lahko banke pomagajo zagonskim in mladim podjetjem.

O tem smo se pogovarjali z Darkom Jurićem iz Nove ljubljanske banke, ki bo sodeloval tudi na panelu o financiranju, ki se bo odvijal v okviru konference Mladi podjetnik? Zakaj pa ne! Ta bo potekala v četrtek, 15. junija 2017, od 14.00 naprej v prostorih NLB Centra za inovativno podjetništvo.

Finančna podpora

Jurić pravi, da je »alfa in omega kakovostnega kreditnega posla zadosten denarni tok«, ki mora zadoščati za redno odplačevanje glavnice in obresti, hkrati pa mora biti ustvarjena tudi dodana vrednost. Po njegovih besedah je zavarovanje kot sekundarni vir poplačila manj pomembno, vendar ni zanemarljivo, sploh če gre za dolgoročne posle.

»Kar se virov financiranja tiče, danes kakovosten kreditojemalec in kakovosten projekt z lahkoto pridobita ustrezno financiranje. Denarja na trgu je dovolj, interes za financiranje na strani bank je zelo velik,« je spodbuden sogovornik.

NLB kot največja banka v Sloveniji podjetnikom tako ponuja različne oblike financiranja. »Cilj banke je, da podjetnik z njeno pomočjo premosti svoje poslovne izzive. Zato višina obrestne mere pri izbiri ne sme biti edino merilo, pomembno je predvsem, da banka podjetnika na njegovi poti redno spremlja in mu kakovostno svetuje,« opisuje vlogo banke Darko Jurić iz NLB.

Zagonskim oziroma mladim podjetjem in mladim podjetnikom je skupna višja negotovost poslovanja zaradi začetka življenjskega cikla. Zaradi tega po Jurićevih besedah klasično bančno financiranje v obliki kreditov v večini primerov ni primerno za zagonska podjetja.

»Razlog je preprost: podjetje je mlado, nima poslovne zgodovine, testira produkte, testira trg in ponavadi potrebuje za svoje delovanje več denarja, kolikor ga lahko finančno upraviči/generira/vrne,« razlaga sogovornik.

To pa seveda ne pomeni, da se mladi podjetniki ne morejo obrniti na banko, ko iščejo vire financiranja: »Zato so na voljo mnogi drugi alternativni viri financiranja, ki so namenjeni prav takim podjetjem.« NLB lahko tako »s svojimi informacijami in izkušnjami ter partnerskimi povezavami bolj učinkovito najde investitorja, poslovne in kapitalske povezave«, s tem pa podjetju olajša pridobivanje sredstev.

Druge oblike podpore

Banka lahko, kot že omenjeno, učinkovito pomaga podjetjem pri iskanju sredstev. Poleg tega pa Nova ljubljanska banka v okviru NLB Centra inovativnega podjetništva mladim podjetnikom ponuja pestro paleto aktivnosti, od celovitega svetovanja do ponudbe dogodkov in izobraževanj. Podjetnikom so na voljo tudi sami prostori NLB CIP.

Jurić dodaja: »Tudi v prihodnje bomo razvijali nove bančne in nebančne storitve z visoko dodano vrednostjo za podjetnike.« Mladim podjetnikom, ki šele stopate na poslovno pot, sogovornik tako sporoča: »Pridite v CIP in raziščite, kako vam lahko pomaga NLB. Nič vas ne stane, tudi kavica je zastonj. Dostop do znanja in povezav še nikoli ni bil tako hiter in enostaven.«

Darko Jurić bo sodeloval tudi na panelu Financiranje – poslovni angeli in bančno kreditiranje, ki bo potekal v okviru konference Mladi podjetnik? Zakaj pa ne! Vabljeni k udeležbi!

Morda vas zanima tudi sorodna vsebina
Delavnica: Optimizacija spletnih strani – povzpnite se višje na Googlu! (nov termin)

Delavnica: Optimizacija spletnih strani – povzpnite se višje na Googlu! (nov termin)

Klasična trgovina z odličnimi izdelki in nizkimi cenami ni vredna veliko, če se nahaja na odročni lokaciji, kjer je nihče ne obišče. Podobno velja za spletne strani in spletne trgovine. Če vas obiskovalci ne najdejo, potem tudi nakupa ne morejo opraviti. Zato je tu optimizacija spletnih strani oziroma z drugimi besedami: Kako biti na Googlu višje od konkurence.

Preberite več >>

SIO delavnica: Kadrovski in drugi pravni vidiki poslovanja podjetja – vsa mesta so zapolnjena!

SIO delavnica: Kadrovski in drugi pravni vidiki poslovanja podjetja – vsa mesta so zapolnjena!

Je vaš posel v vzponu in boste zaposlovali? Morda vaše podjetje že sedaj sestavlja številčna ekipa in se zavedate, da ste s kadrovskimi evidencami nekoliko odlašali? Poleg tega se vam glede poslovanja vašega podjetja še vedno porajajo vprašanja glede pogodb, kako varovati poslovne skrivnosti ali kako odpovedati delovno razmerje? Pred vami je izobraževanje, kjer izveste odgovore ravno na takšna in podobna vprašanja! Preberite več >>


Anja Marić: »Na začetku moraš biti zadovoljen z vsako majhno zmago.«

Anja Marić: »Na začetku moraš biti zadovoljen z vsako majhno zmago.«

Podjetje Woodway je svojo zgodbo o uspehu začelo pisati leta 2013. Zaradi zelo dobre prodaje lesenih ročnih ur, očal, etuijev in drugih modnih dodatkov priznanih proizvajalcev je kmalu prišlo do odprtja šestih fizičnih trgovin po vsej Sloveniji. Kaj se s startupom dogaja v zadnjem času? Preberite več >>

Rok Starič, mladi podjetnik leta 2018, potrebuje vašo pomoč

Rok Starič, mladi podjetnik leta 2018, potrebuje vašo pomoč

Rok Starič, mladi podjetnik leta 2018, je pred kratkim zagnal kampanjo »Lifting like nuts«, v kateri zbira sredstva za nakup viličarja, ki bo zaposlenim v podjetju Rok's pomembno olajšal vsakodnevno delo s paketi surovin in izdelkov. Kampanjo lahko podprete do konca maja s spletnim nakupom izdelkov iz njihove ponudbe. Preberite več >>

Rok Starič: »Če se pri delu ne zabavam, v njem ne vidim smisla.«

Rok Starič: »Če se pri delu ne zabavam, v njem ne vidim smisla.«

Minilo je devet mesecev, odkar je Rok Starič z blagovno znamko »Rok's nut butter« zmagal na izboru Mladi podjetnik leta 2018. Kaj mu je prinesla zmaga? Katere tuje trge že osvaja maslo iz oreščkov? S kakšnimi pristopi podjetje poskrbi za veselje svojih strank? Preberite več >>

“Brez pravega načrta ne pomaga niti 10 milijonov evrov”

“Brez pravega načrta ne pomaga niti 10 milijonov evrov”

Leto 2018 je za Domžalčana Roka Stariča, lastnika blagovne znamke Rok’s nut butter, v poslovnem smislu zagotovo prelomno. Naziv Mladi podjetnik leta 2018 je le ena izmed pozitivnih zgodb, ki mu napovedujejo svetlo prihodnost v zahtevnem podjetniškem svetu. Preberite več >>

Zgodba Pivovarne Pelicon dobiva mednarodni pridih

Zgodba Pivovarne Pelicon dobiva mednarodni pridih

Peto obletnico delovanja pri Pivovarni Pelicon obeležujejo z odmevnimi mednarodnimi sodelovanji s partnerji - pivovarji iz Nemčije, Poljske, Hrvaške in Norveške. Preberite več >>

Mladi podjetnik leta 2018 je Rok Starič!

Mladi podjetnik leta 2018 je Rok Starič!

Vrhunec letošnje konference Mladi podjetnik? Zakaj pa ne! je bil zaključek izbora Mladi podjetnik leta 2018. Prestižni naziv je pripadel Domžalčanu Rok Stariču - Rok´s nut butter d.o.o.. Preberite več >>

Tattoo care – Z vero vase in v svoj produkt do zvezd

Tattoo care – Z vero vase in v svoj produkt do zvezd

Zdravstvene težave so kranjski podjetnici Jasni Grbić odprle nov pogled na svet. Po operaciji hrbtenice se ni prepustila malodušju. Zagrabila je priložnost, ki se ji je ponudila, ter z mazilom za nego tetovaž Tattoo care postala prava poslovna zvezdnica. Preberite več >>

MP konferenca: Kako najti pravi finančni vir za podjetje?

MP konferenca: Kako najti pravi finančni vir za podjetje?

Petkova konferenca Mladi podjetnik? Zakaj pa ne! bo ob sodelovanju številnih priznanih strokovnjakov postregla tudi z okroglo mizo o različnih načinih financiranja podjetij. Preberite več >>

Oznake: , , ,
Iskanje
SPIRIT logo
MGRT logo
EU logo

Aktivnosti Zavoda mladi podjetnik, so.p., v okviru operacije “SIO-MP-2020-2022” sofinancirata Republika Slovenija in Evropska unija iz Evropskega sklada za regionalni razvoj. Operacija se izvaja v okviru Operativnega programa za izvajanje Evropske kohezijske politike v obdobju 2014-2020, prednostne osi: 3 Dinamično in konkurenčno podjetništvo za zeleno gospodarsko rast.

↓ Pomagamo vam pri rasti ↓

Konferenca: Trendi digitalnega marketinga 2020

13.03.2020 od 14:30 do 19:30
Konferenca: Trendi digitalnega marketinga 2020

Že tretjič zapored vas v začetku leta vabimo na konferenco, ki vam bo s pomočjo najbolj uspešnih slovenskih spletnih oglaševalcev ter njihovih številnih primerov dobre prakse ponudila ideje in nasvete za spopad s konkurenco na spletu v letu 2020. Pridružite se nam na konferenci Trendi digitalnega marketinga 2020 in spoznajte napredne tehnike in uporabne trike s ključnih področij digitalnega marketinga - od spletne analitike in družabnih omrežij do mobilnega marketinga, optimizacije prodajnega lijaka ter izboljšanja uporabniške izkušnje. Če iščete napredno znanje o tem, kako na spletu prodati več, te konference ne smete zamuditi.
Preberite več >>

Vse za podjetje