
Storitev Deals je na voljo v ZDA, Kanadi, Franciji, Nemčiji, Italiji, Španiji in Združenem kraljestvu (foto: Facebook.com)
Storitev je zanimiva za podjetja vseh velikosti, predvsem zaradi velike izpostavljenosti in z vidika pridobivanja zvestih strank. Podjetje lahko poleg klasičnih popustov oblikuje tudi takšno posebno ponudbo, ki stranko nagradi v primeru, ko opravi določeno število nakupov. To predstavlja zelo atraktivno alternativo tradicionalnemu zbiranju nalepk in kuponov, saj vse poteka elektronsko.
Ko uporabnik opravi nakup, se informacije o le-tem zapišejo v njegov spletni profil. O različnih popustih in posebnih ponudbah se na ta način lahko seznanijo uporabnikovi prijatelji, kar predstavlja dodaten način promocije izdelkov oz. storitev ali blagovne znamke. Ta učinek je možno dodatno okrepiti s takšno posebno ponudbo, ki velja v primeru, če stranka s seboj pripelje vsaj določeno število prijateljev.
Facebook z novo storitvijo predstavlja konkurenco spletnim posredniškim platformam, kot je Groupon, saj podjetja s posebnimi ponudbami prek servisa Deals nimajo nobenih dodatnih stroškov. Groupon po drugi strani svojim strankam zagotavlja, da bo oglaševani popust izkoristilo določeno število potrošnikov. Ko je ta številka presežena, Grouponu pripada 50% prihodkov.
Spletne posredniške platforme so se že razširile tudi v Sloveniji. 1nadan.si, BigDeal.si, Kolektiva.si, Kupujmo.si in Privoščite.si delujejo po podobnem principu kot Groupon in vsak dan objavijo novo ekskluzivno ponudbo, ki omogoča popuste v višini do 90%.
Viri:
- Fougner, Jon. Introducing Deals. Facebook.com, 31.1.2011
- Hogg, Chris. Facebook launches Groupon competitor with ‘Deals’ platform. digitaljournal.com, 3.11.2010