
Googlov neuspeh
Google v svojih zastavljenih ciljih ni tako uspešen saj, Knol ne dosega predvidenih rezultatov in dejansko ne bo še kmalu “pokopal” Wikipedije, novi spletni brskalnik Chrome pa ne predstavlja resne konkurence Explorerju ali Firefoxu, ki ju uporablja večina uporabnikov osebnih računalnikov.
Chrome je izgubil še en del tržnega deleža in sicer iz skromnih 0,85 odstotka padel na 0,777 odstotka. Omeniti pa je potrebno, da je Google zelo malo naredil na področju promocije novega brskalnika. Mogoče bo svoje velik preboj poskušal narediti tako, da bo poskušal Google prepričati velikane v prodaji osebnih računalnikov, kot sta Dell in HP, da na svoje izdelke predhodno namestijo Chrome in ostalo Googlovo opremo. V kolikor bi jim to uspelo, bi se ponovila zgodba iz 90ih let, ko je Microsoft tako pokopal Netscape, le da bi v tem primeru ta velika poteza uspela Googlu.
Vendar pa je Firefox dokaz za to, da predhodna namestitev na računalnike ni edini način, kako se dokopati do tržnega delelža. Firefoxu je uspelo pridobiti 20 odstotkov tržnega deleža brez predhodnih namestitev. Sicer je Firefox ponujal mnoge nove značilnosti, ki so zelo olajšale uporabniško izkušnjo in s tem se je začel njihov preboj. Sicer pa za uporabnike velja, da se navežejo na svoje brskalnike in se za zamenjavo stežka odločijo. Glede na tržni delež pa kaže, da so se uporabniki odločil, da Chrome ne dosega zahtev uporabnikov in mu zaenkrat slabo kaže.
Vir: Alleyinsider