Uporabniki si želijo strokovnih strani z nasveti

Daniel Weiss, direktor Quamut.com

Uporabniki si želijo strokovnih strani z nasveti

Knjigarna Barnes & Noble se je odločila razširiti svoje področje delovanja na sfero "How to" vsebin. Njihova prednost je v strokovnih piscih.
Uporabniki si želijo strokovnih strani z nasveti

Daniel Weiss, direktor Quamut.com

Knjigarna Barnes & Noble je razširila svoje področje delovanja s spletno stranjo The Quamut. Gre za “How to” stran, na kateri se lahko obiskovalci naučijo stvari, kot so osnove nogometa ali izdelava lastne spletne strani.

Razlika med Quamut.com in dosedanjimi “How to” stranmi, kot sta HowStuffWorks.com ali About.com je v tem, da ta ponuja tudi plačljiv prenos sicer brezplačnih vsebin. Cena teh PDF datotek znaša 3 dolarje, razlika med plačljivimi in brezplačnimi vsebinami pa je le v odsotnosti reklam. Okoli 1,000 prispevkov s Quamuta je sedaj v tiskani obliki na voljo tudi v knjigarnah Barnes & Nobel, njihova cena pa znaša okoli 6 dolarjev na prispevek.

Prispevke za Quamut.com za razliko od nekaterih “How to” strani pišejo strokovnjaki, ne pa naključni obiskovalci ali samozvani strokovnjaki. Podoben model se je izkazal za uspešnega že v primeru About.com.

Vir: The New York Times

© 2007-2025 Zavod mladi podjetnik, so.p. - Vse pravice pridržane |  Piškotki