Uspešna spletna prodaja ključna za rast Okay.si

Sestrska naveza Sandra in Nadja Keržan je pred dobrima dvema letoma na trg lansirala spletno trgovino Okay.si. Zanimiv projekt iz meseca v mesec beleži boljše prodajne rezultate ter se prebija tudi na mednarodno tržišče.
Uspešna spletna prodaja ključna za rast Okay.si

Mladi podjetnici Sandra in Nadja Keržan sta slovenskim kupcem uspešno predstavili številne priznane blagovne znamke.

Kot prva slovenska spletna trgovina, ki ponuja trajnostno zasnovane izdelke priznanih svetovnih znamk, si je Okay.si hitro izboril mesto na trgu. Podjetje, ki se je lani uvrstilo med Top 10 izbora Mladi podjetnik leta, si s prodajo trajnostno proizvedenih izdelkov prizadeva ozaveščati potrošnike in prispevati k bolj zdravemu planetu in odgovorni družbi.

Mladi podjetnici Sandra in Nadja Keržan sta slovenskim kupcem uspešno predstavili številne priznane blagovne znamke. Ob spletni prodaji sta zagnali tudi maloprodajno trgovino, s spletno trgovino pa počasi, a vztrajno prodirata tudi na Hrvaško.

Po pol leta iz domače sobe v prvi poslovni prostor

“Od prve ideje do odprtja spletne trgovine je minilo dobre štiri mesece. Projekt sva zagnali junija 2015 ter trgovino odprli oktobra istega leta. V prvih dveh mesecih prodaja ni bila na želenem nivoju, za prvi uspešen mesec pa štejeva december 2015,” se začetnega obdobja Okay.si spominja Nadja Keržan. Ta je zadolžena za promocijske dejavnosti in marketing, medtem ko se Sandra dnevno pogaja z dobavitelji ter skrbi za računovodstvo.

nadja sandra kerzan okay

Nadja (levo) in Sandra Keržan imata številne uporabne nasvete za mlade podjetnike (Avtor fotografije: Simon Maljevac)

Pravi preboj jima je uspel po nekaj več kot pol leta delovanja ob uspešnem sodelovanju z vplivneži ter uvedbi veleprodaje pri Mladinski knjigi in na Ličila.si. Takrat sta se iz domače sobe preselili v prve poslovne prostore, kjer sta odprli maloprodajno trgovino. Od takrat je izkupiček od prodaje začel strmo naraščati, tako da sta lahko staršem hitro vrnili pet tisoč evrov začetnega posojila.

Največ težav povzroča birokracija

“Sredstva sva namenili nabavi zalog in izdelavi spletne trgovine. Malce sva pozabili na marketinške aktivnosti, a sva se kmalu lotili tudi tega. Oče je na naju prepisal eno izmed nedelujočih podjetij, tako da se nama v začetni fazi ni bilo potrebno preveč ukvarjati s samo papirologijo za ustanovitev podjetja,” je pojasnila Sandra, ki meni, da je ravno birokracija najtežji del poslovanja. Potrebno je upoštevati številne zakone, kot najbolj zahtevno področje pa navajata računovodstvo.

trgovina Okay.si

Ob spletni prodaji lahko kupci obiščejo tudi trgovino v Ljubljani (Vir fotografije: www.okay.si)

Marca 2016 je bil mesečni prihodek že dovolj visok, da sta se lahko zaposlili ter pokrili najemnino za poslovne prostore. Po njunih besedah podjetje še vedno beleži zavidljivo mesečno rast. V prvih treh mesecih letošnjega leta sta preko spletne trgovine prodali za 100 odstotkov več izdelkov, kot v istem obdobju lani. Ravno spletna trgovina je najbolj zaslužna za rast podjetja, zadovoljni pa sta tudi z izkupičkom veleprodaje in maloprodaje.

Spletna trgovina Okay.si je hit

Glavna prednost spletne prodaje je po njunem mnenju v tem, da se lahko obiskovalci podrobno informirajo o izdelkih ter se nato odločijo za nakup. V klasični maloprodaji vlogo svetovalca prevzame prodajalec v trgovini, kar seveda pomeni dodatni strošek in porabo časa. Spletna prodaja tako ne generira mesečnih stroškov ob zaposlitvi dodatne osebe ter je praktično na voljo 24 ur dnevno, česar v klasični trgovini ni mogoče doseči.

“V spletni trgovini je ključna dobra uporabniška izkušnja. Mora biti dobro zasnovana, delovati brezhibno ter obiskovalcem ponuditi dobre opise izdelkov ter vse potrebne dodatne informacije. Nikakor ne smemo pozabiti tudi na kakovostno “košarico”. Ob neprimerno zasnovanem zaključku nakupa lahko namreč hitro izgubimo potencialno zveste kupce,” opozarjata sestri Keržan, ki velik poudarek dajeta tudi prijazni in hitri podpori strankam.

Iščemo uspešne podjetniške zgodbe! Si podjetnica ali podjetnik, ki bo prepričal/-a komisijo izbora mladi podjetnik leta? Preveri nagrade in pogoje ter se prijavi!

Kako najti primernega sodelavca?

Trenuno sta v ekipi Okay.si še dve sodelavki, ki skrbita za naročila in pojavljanje na socialnih omrežjih ter pisanje bloga. Sandra in Nadja ne skrivata dejstva, da sta imeli v preteklosti kar nekaj težav pri izboru primernih sodelavcev. Izbira na podlagi prijateljskih vezi se na dolgi rok ni izkazala kot najbolj primerna. Zato sta se odločili za klasični razpis s poskusno dobo, ki se kaže kot najboljša rešitev.

Okay.si trajnostno zasnovani izdelki

Okay.si ponuja trajnostno zasnovane izdelke priznanih svetovnih znamk (vir: FB stran Okay.si)

“Drživa pesti, da sva tokrat dobro izbrali. V preteklih dveh letih sva se veliko naučili. Za težave s prejšnjimi sodelavkami sva v določeni meri krivi tudi sami. Prvič sva se znašli v vlogi vodij. Težko se je navaditi, da moraš na primeren način izraziti svoja pričakovanja ter včasih tudi povzdigniti glas. Nikakor ni samoumevno, da bodo vsi delali tako dobro kot lastnik podjetja. Prej kot se tega zavedaš, lažje boš to sprejel.”

Dvakrat sva se opekli in se iz tega nekaj naučili. Upava, da so bile to le slabe izkušnje ter da bova imeli v bodoče v najinem podjetju redno zaposlene delavce.”

Morda vas zanima tudi sorodna vsebina
Le še 10 dni časa za prijavo na izbor Mladi podjetnik leta 2018!

Le še 10 dni časa za prijavo na izbor Mladi podjetnik leta 2018!

V četrtek, 31. maja 2018, ob 23:59 uri, se izteče rok za prijavo na izbor Mladi podjetnik leta 2018, ki ga letos v Zavodu mladi podjetnik organiziramo že osmič zapovrstjo. Preberite več >>

Raje kot v nakup Ferrarija investirata v razvoj

Raje kot v nakup Ferrarija investirata v razvoj

Zgodba sežanskega podjetja TNG Oprema in njihove blagovne znamke KingsBox je nedvomno zgodba o uspehu. Glede na vnemo Luke Železnika in Dejana Kobala je pred podjetjem novo uspešno obdobje. Preberite več >>

“Ljudje se ponovno učijo tujih jezikov za zabavo”

“Ljudje se ponovno učijo tujih jezikov za zabavo”

S sodobnimi metodami poučevanja Jezikovna akademija skrbi za kakovostno učenje tujih jezikov za celoten spekter prebivalstva - od otrok do najzahtevnejših poslovnežev. Finalisti izbora Mladi podjetnik leta 2016 želijo postati vodilni ponudnik jezikovnih tečajev in prevajalskih storitev na slovenskem trgu. Preberite več >>

Konferenca PODIM z rekordnimi številkami

Konferenca PODIM z rekordnimi številkami

Letošnja konferenca PODIM se lahko pohvali z rekordnimi številkami. V Maribor je prispelo več kot 1000 udeležencev iz 25 držav, med katerimi so številni ugledneži. Preberite več >>

Popolna postava se podaja v osvajanje tujih trgov

Popolna postava se podaja v osvajanje tujih trgov

Finalist izbora Mladi podjetnik leta 2016, podjetje Popolna postava, je lani izpolnilo finančni cilj. Preseglo je milijon evrov prihodkov, do leta 2023 pa želi postati vodilno “health&fitness” podjetje na evropskih tleh. Preberite več >>

Mali junaki želijo osvojiti tudi ameriški trg

Mali junaki želijo osvojiti tudi ameriški trg

Finalisti izbora Mladi podjetnik 2016, Mali junaki, so se uspešno prebili na nemški in italijanski trg. Že v letošnjem letu nameravajo s pomočjo konkretnega finančnega vložka osvojiti tudi zahtevno tržišče v Združenih državah Amerike. Preberite več >>

SmartNinja: “Najpomembnejša komisija je kupec.”

SmartNinja: “Najpomembnejša komisija je kupec.”

Eden izmed finalistov izbora Mladi podjetnik leta 2016, SmartNinja, pomaga ljudem odkriti in razviti talente in veščine na sodobnem IT področju. Te udeležencem pomagajo pri iskanju službe ali pri odločitvi za lastno podjetje. Intervju z ekipo si lahko preberete v spodnjem prispevku. Preberite več >>

Panorganic: S kakovostnim produktom se odpirajo vrata

Panorganic: S kakovostnim produktom se odpirajo vrata

Zmagovalec izbora Mladi podjetnik leta 2016, podjetje Panorganic iz Ljutomera, že 5 let uspešno deluje. V prihodnosti si obeta nove izzive, ki so povezani tudi s širitvijo iz Prlekije v sosednje države in na vzhodno Evropo. Preberite več >>

“Naziv mladi podjetnik leta sva izkoristila za krepitev blagovne znamke”

“Naziv mladi podjetnik leta sva izkoristila za krepitev blagovne znamke”

Pivovarna Pelicon je mikropivovarna, ki deluje v Ajdovščini, osrčju Vipavske doline. Vari nefiltrirana, nepasterizirana piva polnega okusa, ki jih lahko najdemo v lokalih po celotni Sloveniji. Anita Lozar in Matej Pelicon sta naša stara znanca, ki smo ju med drugim spoznali v času Kickstarter kampanje. V letu 2017 smo jima podelili naziv mladi podjetnik leta, kar je posledica njunega dobrega dela v preteklih letih. Preberite več >>

Pričenjajo se prijave na izbor Mladi podjetnik leta 2018

Pričenjajo se prijave na izbor Mladi podjetnik leta 2018

Pred nami je osmi izbor za Mladega podjetnika leta, ki zmagovalcem poleg novih poslovnih priložnosti obljublja tudi mamljive nagrade. Preberite več >>

Oznake: , ,
Iskanje
↓ Pomagamo vam pri rasti ↓

Google Analytics delavnica in Marko Penko

31.05.2018 od 16:00 do 01.06.2018 19:30
Google Analytics delavnica in Marko Penko

Imate spletno stran oziroma trgovino ter za oglaševanje vašega produkta ali storitve zapravite več 1000 evrov mesečno, pa se to pri prodaji ne pozna dovolj? Kaže, da imate težave pri učinkovitosti oglasov. Obstaja rešitev, ki se ji reče Google Analytics delavnica, ki jo za nas pripravlja Marko Penko.
Preberite več >>

NOVO! Delavnica Kako pravilno pisati za splet?

01.06.2018 od 8:30 do 12:00
NOVO! Delavnica Kako pravilno pisati za splet?

Ali se besedila na spletu razlikujejo od tistih v časopisih, revijah, knjigah? Seveda se, bi se glasil odgovor slehernega avtorja, ki svoje misli objavlja na spletu. Kaj pa če bi vrtali še globlje in vprašali, v čem se besedila razlikujejo, zakaj se razlikujejo in - najpomembneje - ali vse te specifike kot pisci besedil upoštevajo ob njihovi pripravi? Prepričani smo, da odgovor ne bi bil tako suveren.
Preberite več >>

Google AdWords delavnica in Marko Penko

07.06.2018 od 9:00 do 17:00
Google AdWords delavnica in Marko Penko

Pri oglaševanju na Googlu je zelo pomembno poznavanje navodil, trikov in smernic za uspešno postavitev in vodenje AdWords kampanje. Da boste svoje oglaševanje vzpostavili kar se da učinkovito, je tu Google AdWords delavnica, v okviru katere boste spoznali Google AdWords: od osnov do potankosti. Z nami bo izkušeni Google AdWords mojster Marko Penko, ki je v svoji karieri upravljal na milijone evrov oglaševalskih proračunov.
Preberite več >>

Izbor MP leta 2018: Predstavitve polfinalistov

08.06.2018 od 16:00 do 18:00
Izbor MP leta 2018: Predstavitve polfinalistov

Letos bomo četrtič v okviru izbora Mladi podjetnik leta organizirali dogodek, ki je namenjen zgolj predstavitvam kandidatov. Predstavilo se bo 10 polfinalistov, ki jih bomo izbrali med vsemi prijavljenimi kandidati na izbor Mladi podjetnik leta 2018.
Preberite več >>

Izbor MP leta 2018: Predstavitve finalistov in razglasitev zmagovalca

15.06.2018 od 18:10 do 20:00
Izbor MP leta 2018: Predstavitve finalistov in razglasitev zmagovalca

V petek, 15. 06. 2018, bo v okviru konference Mladi podjetnik? Zakaj pa ne! potekalo sklepno dejanje letošnjega izbora Mladi podjetnik leta. Na sporedu bodo javne predstavitve finalistov, ki jih je komisija izbrala izmed vseh prijavljenih kandidatov, in razglasitev Mladega podjetnika leta 2018.
Preberite več >>

Vse za podjetje