V desetih minutah do imena za aplikacijo

David Arnež in Borut Jeglič sta del ekipe, ki razvija aplikacijo Foora. Ta je namenjena tako učiteljem vožnje, kot tudi kandidatom za voznika. Delo, ki je bilo na prvih sestankih sprejeto precej sumničavo s strani šol vožnje, zdaj olajšuje njihovo delo.
V desetih minutah do imena za aplikacijo

Povabili smo ju na pogovor, v katerem sta razkrila, kako je raziskovanje dela šol vožnje sploh potekalo, kakšno je njuno mnenje o tekmovanjih in startupovski sceni v Sloveniji in kako ju je pot privedla do Foore. »Trg je tisti, ki ti pove, ali si zmagovalec,« je prepričan 23-letni David. »Ne pa tekmovanja

Kako je prišlo do imena?

David: Ko sva se peljala na prvi sestanek, sva rekla, joj, zdaj bova prišla na sestanek, midva pa še sploh nimava imena. Nujno sva ga potrebovala. Bila sva na Voklem, šla sva pa v Kranj. Imela sva deset minut časa, da se spomniva novega. Med več idejami sva prišla do ideje Foora, z dvema o jema. Da se bolje sliši za mlade, ki delajo izpit B kategorije, torej tiste, stare 18, 19 let. Da jim bo šlo lažje v ušesa.

Kaj Foora ponuja?

Borut: Foora je rešitev za učinkovitejše učenje vožnje. Po eni strani šolam vožnje omogoča bolj kakovostno izvajanje usposabljanja, manj napak in zlorab pri vodenju ter poslovanju šol vožnje. Kako to delamo? Naš fokus je predvsem na dvigovanju kakovosti, da poskušamo usposobiti čim bolj varne voznike. Učiteljem vožnje nudimo orodja, ki jim omogočajo zelo enostavno vodenje in usmeritev, kaj z določenim kandidatom delati. Glede na to, katere napake največ dela, se lahko učitelj vožnje odloča, kje naj izvajata vožnje, kakšne vožnje delati, čemu dajati večji poudarek …

Več o Foori lahko preberete v MP intervjuju.

Oznake: , , ,
Iskanje
↓ Pomagamo vam pri rasti ↓

Trendi digitalnega marketinga 2018

02.02.2018 od 15:00 do 19:00
Trendi digitalnega marketinga 2018

Pridružite se nam na letnem dogodku Trendi digitalnega marketinga in spoznajte napredne tehnike in uporabne trike s ključnih področij digitalnega marketinga - od vsebinskega marketinga, spletne analitike in družabnih omrežij do mobilnega marketinga, optimizacije prodajnega lijaka ter izboljšanja uporabniške izkušnje. Če iščete napredno znanje, kako na spletu prodati več, tega dogodka preprosto ne smete zamuditi.
Preberite več >>

Delavnica: Z blog marketingom do novih strank na spletu

09.02.2018 od 9:00 do 17:00
Delavnica: Z blog marketingom do novih strank na spletu

Sanjate, da stranke pridejo k vam same od sebe? Želite prevzeti vodilno pozicijo na spletu in prehiteti konkurente? Pridružite se nam na delavnici, na kateri se boste naučili, kako z blog marketingom priti do novih strank, močnejše blagovne znamke in dodatnega prihodka.
Preberite več >>

MP delavnica: Facebook oglaševanje

23.02.2018 od 9:00 do 17:00
MP delavnica: Facebook oglaševanje

Facebook je koristno orodje tako za grajenje blagovne znamke kot tudi za povečanje prodaje. Na tokratni delavnici se bomo s strokovnjakom za Facebook oglaševanje osredotočili na prodajni del: Facebook oglase. S pomočjo Jureta Knehtla iz Adstar boste izvedeli, kako svoje oglase kar najbolje optimizirati za doseganje nadpovprečnih prodajnih rezultatov.
Preberite več >>

Vse za podjetje