
Socialcam
Mlado podjetje ima ponavadi dve možni usodi. Prva je, da se s pomočjo investicij ter lastne organske rasti razvije do stopnje, ko dosega spodobne prihodke. Druga opcija je, da se podjetje, še preden zraste, proda kateremu izmed večjih podjetij, ki začuti njegov potencial, oziroma ga želi zavarovati pred nakupom s strani katerega izmed konkurentov.
Primer takšnega podjetja je Instagram, ki ga je pred časom kupil Facebook za kar milijardo dolarjev ter ga kasneje uspešno vključil v svoj poslovni model. Aktualen primer pa je podjetje Socialcam, ki deluje na trgu mobilnih aplikacij. Točneje, razvijajo aplikacijo za distribucijo videov prek spleta.
Mobilne aplikacije razvija tudi Honire. Preberite MP intervju.
Panoga razvoja mobilnih aplikacij je v zadnjih letih ena izmed najbolj rastočih, če ne najbolj rastoča. Tako imamo tudi pri nas kar nekaj uspešnih podjetij iz tega področja. Od ekipe Outfit 7, ki je razvila aplikacijo Talking Tom, do Celtre, ki nudi tehnologijo za mobilno oglaševanje. Še kar nekaj mladih podjetij s področja razvoja mobilnih aplikacij pa se trenutno kali v Hekovniku, ki deluje v okviru Tehnološkega parka Ljubljana.
Nazaj k temi novice. Socialcam je svojo prvo aplikacijo razvil pred 18 meseci v okviru Justin.tv. Nato se je ločil od svoje matere, okrepil ekipo, ki je produkt testirala, dopolnjevala ter izboljševala po načelih Lean Startup. Kmalu je sledila vključitev v pospeševalnik Y Combinator. Razvoj je potekal v okviru še vedno izredno ozke ekipe štirih ljudi.
Kljub nakupu to za podjetje samo ne pomeni velikih sprememb. Podjetje bo namreč ostalo samostojno, bo pa dobilo precej podpore v smislu znanja ter financ, kar bo privedlo tudi do povečanja ekipe v želji po hitrejši rasti.
Mi pa sedaj potrpežljivo čakamo na nov milijonski ali morda celo milijardni prevzem startupov. Bo to kakšno slovensko podjetje?
Vir: TechCruch