WoodWay po dveletnem razvoju z lastno blagovno znamko

»Z lastno blagovno znamko krepiš svoj položaj na trgu, omogoča ti tudi boljšo pogajalsko moč v odnosu do potencialnih kupcev, partnerjev in proizvajalcev,« pravita Anja in Alen Marić, lanskoletna prejemnika naziva Mladi podjetnik leta (Vir slike: Woodway).

WoodWay po dveletnem razvoju z lastno blagovno znamko

»Že od samega začetka smo imeli željo oblikovati in izdelovati svoje izdelke, vendar takrat še nismo imeli potrebnega znanja, niti izkušenj. Morda tudi ne priložnosti, predvsem iz finančnega vidika,« pravita Anja in Alen Marić iz spletne trgovine WoodWay, ki na trg vstopata z lastno linijo izdelkov.
WoodWay po dveletnem razvoju z lastno blagovno znamko

»Z lastno blagovno znamko krepiš svoj položaj na trgu, omogoča ti tudi boljšo pogajalsko moč v odnosu do potencialnih kupcev, partnerjev in proizvajalcev,« pravita Anja in Alen Marić, lanskoletna prejemnika naziva Mladi podjetnik leta (Vir slike: Woodway).

Za tistega, ki komaj vstopa na trg, je manj rizično ponuditi že uveljavljene izdelke, kot pa vstopiti s popolnoma novimi izdelki, popolnoma novo in neprepoznavno blagovno znamko, menita lanskoletna prejemnika naziva Mladi podjetnik leta. Vstop je tvegan tudi s finančnega vidika. Podobno je bilo tudi v njunem primeru.

Ugled, prepoznavnost in večja zvestoba kupcev

Zdaj, ko so že uveljavljeno ime na domačem in trgu, je vstop z lastno linijo precej lažji. »Z lastno blagovno znamko krepiš svoj položaj na trgu, omogoča ti tudi boljšo pogajalsko moč v odnosu do potencialnih kupcev, partnerjev in proizvajalcev,« izpostavita še ugled, prepoznavnost in večjo zvestobo kupcev. Poleg tega pa z lastno linijo podjetnik dobi odgovor na povpraševanje strank v zelo hitrem času. »Mislimo, da je to največja prednost lastne proizvodnje. S tem se tudi krepi medosebni odnos.«

Septembra konkretnejši prodor v tujino

WoodWay je na slovenski in tuj trg vstopil z lastno linijo očal, kravat, nakita in lesenih metuljčkov. Te prodajajo tako v njihovih butikih v Sloveniji, kot tudi v franšizah v tujini in v spletni trgovini. »Se pa že pripravljamo, da s tem mesecem z njimi začnemo prodirati tudi v tujino, in sicer v izbrane butike ter t.i. concept stores

Na fotografiji očala, ki so jih proizvedli v Sloveniji (Vir slike: WoodWay).

Med dveletnim razvojem so po besedah sogovornikov veliko poudarka dali na proces izdelave. »Želeli smo doseči maksimalno prožnost očal, ki bi zagotavljale dolgo vzdržljivost. Tako je bilo potrebno les obdelati na prav poseben način. In prav iskanje tega načina nam je vzelo največ časa.« Za dizajn so poskrbeli kar pri oblikovalcih znotraj svoje ekipe, ne izključujeta pa možnost, da bi v prihodnosti sodelovali z drugimi priznanimi oblikovalci.

Izdelki nastajajo v Sloveniji, proizvajalci so Slovenci

Pri testiranju so se, lahko bi rekli, znašli, saj so vsi izdelki njihove blagovne znamke izdelki, ki so jih že prej ponujali v svoji ponudbi. Razlika je le proizvajalcih. Vsi njihovi lastni izdelki nastajajo v Sloveniji, prav tako so vsi njihovi proizvajalci Slovenci.

Kolikšna bo mesečna proizvodnja še ne moreta govoriti, saj so na trg poslali omejene kolekcije. »Prav v tem je tudi čar našega koncepta. Veliko več kot na masovno proizvodnjo dajemo na unikatnost, edinstvenost izdelkov. Vsi naši izdelki so narejeni ročno

Podjetnika svetujeta:
»Postavijo naj se v vlogo potrošnika. Razmišljajo naj v smeri, česa si potrošnik želi, kaj potrebuje in kaj pričakuje. V tej smeri naj razvijajo tudi svojo blagovno znamko.«

Morda vas zanima tudi sorodna vsebina

Finančna pomoč na področju pravic intelektualne lastnine

Finančna pomoč na področju pravic intelektualne lastnine

Urad EU za intelektualno lastnino (EUIPO) je včeraj objavil razpis Sklada za MSP (Ideas Powered for business SME Fund), ki evropskim MSP nudi finančno pomoč na področju pravic intelektualne lastnine. Več >

Barva kot glavni razlog za nakup določenega izdelka

Barva kot glavni razlog za nakup določenega izdelka

Ko se znajdemo sredi prodajalnih polic ali pa pregledujemo spletne strani, ki nam nudijo številne izdelke, imajo na nas pomemben vpliv tudi barve. Kako posamezne barve vplivajo na potrošnike? Nekatere nas pomirjajo, druge v nas vzbudijo optimizem, spet tretje pa spodbudijo nakupovalni učinek. Več >

Registracija blagovne znamke v slabi veri

Registracija blagovne znamke v slabi veri

Vrhovno sodišče RS je v sodbi III Ips 9/2012 odločilo, da v primeru, ko se slaba vera prijavitelja znamke nanaša le na nekatero blago, za katerega je zahteval registracijo znamke, se znamka lahko izbriše le za to blago (ne pa tudi za blago, glede katerega prijavitelj ni ravnal v slabi veri). Več >

7 najbolj zanimivih sporov v zvezi z blagovno znamko

7 najbolj zanimivih sporov v zvezi z blagovno znamko

Blagovna znamka predstavlja pomemben del strategije poslovanja podjetja. A kršitve pravic intelektualne lastnine so pogoste, zato pogosto prihaja do sporov. Več >

BREXIT – kako bo vplival na mojo znamko EU?

BREXIT – kako bo vplival na mojo znamko EU?

Velika Britanija je s 1.2.2020 izstopila iz EU, kar pomeni, da je od tega dne smatrana kot tretja država (nečlanica EU). Po dogovoru trenutno od 1.2. do 31.12.2020 sicer velja prehodno obdobje, kar pomeni, da v tem času evropsko pravo še vedno velja in se uporablja tudi na britanskem ozemlju. Spremembe in prilagoditve na izstop se torej obetajo na večini področij, prav tako tudi na področju industrijske lastnine. Več >

Koronavirus: Kaj bo z mojo znamko?

Koronavirus: Kaj bo z mojo znamko?

V luči trenutnih razmer po več državah EU že veljajo izredne razmere. V Španiji in Švici, državah kjer imata sedež Evropski urad za intelektualno lastnino (EUIPO) in Mednarodna organizacija za intelektualno lastnino (WIPO) ukrepi zoper širjenje koronavirusa zadevajo tudi postopke, ki tečejo v zvezi z registracijo znamk, modelov in patentov. Več >

Nike prekinil sodelovanje z Amazonom

Nike prekinil sodelovanje z Amazonom

Nike je preko platforme za spletno prodajo Amazon od leta 2017 prodajal del svojih izdelkov. Po dveh letih se je odločil za prekinitev sodelovanja, saj se bo raje osredotočil na direkten pristop do svojih strank. Več >

Apple ohranja naziv najdražje blagovne znamke na svetu

Apple ohranja naziv najdražje blagovne znamke na svetu

Interbrand je pred kratkim objavil posodobljeno lestvico stotih največ vrednih blagovnih znamk na svetu. V svojem poročilu navaja, da Apple letos ostaja najbolj vredna znamka na svetu. Drugo in tretje mesto na lestvici največ vrednih znamk pa sta zasedla Google in Amazon. Več >

Registrirajte blagovno znamko na ravni EU

Registrirajte blagovno znamko na ravni EU

Če poslujete samo v Sloveniji, ta članek ni namenjen vam. Če pa sklepate posle tudi izven dežele pod Alpami, oziroma razmišljate o širitvi svojega relevantnega trga tudi v sosednje države, se vam izplača razmisliti o zaščiti vašega največjega aduta na ravni EU. Več >

Oznake:, ,
© 2007-2025 Zavod mladi podjetnik, so.p. - Vse pravice pridržane |  Piškotki