Z brainstormingom do odličnega imena podjetja

Poiskati pravo ime za svoje podjetje je ena izmed težjih nalog, ki se je morate lotiti še preden ustanovite podjetje. »Brainstorming« se v tem primeru lahko izkaže za koristno početje, saj je na začetku pomembnejša količina idej kot njihova kakovost.
Z brainstormingom do odličnega imena podjetja

Poiščite pravo ime podjetja (Vir slike: sxc.hu)

1. Izberite prave ljudi.

Na brainstorming sejo povabite prave ljudi – od komunikologov in tržnikov do dobrih poznavalcev domačega jezika. Pet do osem oseb je povsem dovolj. Ne pozabite pa prinesti s seboj še pisala za vse udeležence, papir, na katerega si bodo zapisovali ideje, ter samolepilne lističe, na katere boste pisali predloge in jih lepili na tablo.

2. Sprostite se.

Sejo začnite z iskanjem asociacij za besede in teme, ki so povezane z vašo poslovno idejo. S tem boste skupino sprostili in hkrati aktivirali njihove možgančke za učinkovitejši brainstorming. Nekdo naj asociacije, ki jih bodo sodelujoči izrekli, zapiše na vsem vidno mesto. Ko se bo zbralo dovolj idej, nadaljujte z iskanjem asociacij za naslednjo besedo/temo.

3. Začnite ustvarjati.

Ko zaključite igro asociacij, vsakemu udeležencu brainstorming seje dajte prazen list papirja in navodila: v 10 minutah se spomnite 10 imen za podjetje. V tako kratkem času ne bodo mogli premisliti svojih idej in jih spremeniti, prav tako pa na koncu ne bodo imeli občutka, da njihove ideje niso dovolj dobre.

Članek: Firma podjetja >>

4. Nato ustvarjajte še malo.

Vsak udeleženec naj svoj popisan list poda drugi osebi na njegovi levi, ta pa naj na list zapiše še pet novih idej v sedmih minutah. Poleg časovne omejitve je tu potrebno upoštevati pravilo, da novi predlogi navdih črpajo iz na listu zapisanih (kolegovih) idej.

5. Delite in gradite.

List naj nato še enkrat vsak poda kolegu na levi, ta pa naj iz zapisanih 15 predlogov izbere 5 takšnih, ki so mu najbolj všeč. Izbrane predloge naj glasno prebere, te pa zapišite na vsem vidno mesto, tako da bodo lahko udeleženci seje gradili na njih. Iz te kopice imen je nato potrebno izbrati najboljše. Vsak naj glasuje za najljubše tri, potem pa lahko sejo zaključite.

V naslednjih dneh se sami prebijte čez vse ideje za ime podjetja, tudi tiste, ki niso bili prebrani. Najboljše zapišite na nov list papirja in hkrati preverite, če je spletna domena za ime podjetja še vedno prosta. Na udeležence brainstorming seje se lahko spet obrnete po pomoč. Vsak naj se spomni še dodatnih pet imen, ki jih boste dodali seznamu vseh predlogov.

Izbira pa je le vaša. Naredite kratek seznam favoritov in izberite pravo ime za podjetje. Izogibajte se imenom, ki bi lahko imela negativno konotacijo. Za vse ostalo pa lahko poskrbite z dobrim trženjem.

Vir: Entrepreneur

Oznake: , ,
Iskanje
SPIRIT logo
MGRT logo
EU logo

Aktivnosti Zavoda mladi podjetnik, so.p., v okviru operacije “SIO-MP-2020-2022” sofinancirata Republika Slovenija in Evropska unija iz Evropskega sklada za regionalni razvoj. Operacija se izvaja v okviru Operativnega programa za izvajanje Evropske kohezijske politike v obdobju 2014-2020, prednostne osi: 3 Dinamično in konkurenčno podjetništvo za zeleno gospodarsko rast.

↓ Pomagamo vam pri rasti ↓

!PRESTAVLJENO NA 8. 5. 2020! Konferenca: Trendi digitalnega marketinga 2020

08.05.2020 od 14:30 do 19:30
!PRESTAVLJENO NA 8. 5. 2020! Konferenca: Trendi digitalnega marketinga 2020

KONFERENCO ZARADI RAZMER VEZANIH NA KORONAVIRUS PRESTAVLJAMO!!! Že tretjič zapored vas v začetku leta vabimo na konferenco, ki vam bo s pomočjo najbolj uspešnih slovenskih spletnih oglaševalcev ter njihovih številnih primerov dobre prakse ponudila ideje in nasvete za spopad s konkurenco na spletu v letu 2020. Pridružite se nam na konferenci Trendi digitalnega marketinga 2020 in spoznajte napredne tehnike in uporabne trike s ključnih področij digitalnega marketinga - od spletne analitike in družabnih omrežij do mobilnega marketinga, optimizacije prodajnega lijaka ter izboljšanja uporabniške izkušnje. Če iščete napredno znanje o tem, kako na spletu prodati več, te konference ne smete zamuditi.
Preberite več >>

Vse za podjetje