
Zaposleni, ki delajo v sproščenem okolju, so bolj produktivni.
Ustanovitelji OrganizedWisdom, podjetja, ki se ukvarja z informiranjem o zdravju, so po letu dni poslovanja v pisarnah svoje delo postopoma začeli preseljevati na dom. Prvi pozitivni učinki so se kaj kmalu pokazali, saj je podjetje že prihranilo veliko denarja.
Podjetju namreč ni potrebno najeti prostora, prihranijo pri potnih stroških, papirju, ipd. Delavci potrebujejo le računalnik, dostop do interneta in mobilni telefon. Prav tako vodilnim v podjetju ni potrebno skrbeti za oddaljenost novih sodelavcev, saj se le-tem ni potrebno voziti na delo. OrganizedWisdom tako zaposluje tudi pet tujcev. Ker si uslužbenci sami določajo razmere, v katerih bodo delali, se zaradi sproščenosti produktivnost zviša za kar 20 odstotkov.
A potrebno je, da so delavci naučeni sodelovati na daljavo, prek spleta. Pomanjkanje komunikacije lahko namreč resno ogrozi poslovanje. Nekateri delavci za tak način dela preprosto niso primerni.
Vir: BusinessWeek