Za uspešno kampanjo na družbenih omrežjih potrebujete načrt

Za uspešno kampanjo na družbenih omrežjih potrebujete načrt (Vir slike: sxc.hu)

Za uspešno kampanjo na družbenih omrežjih potrebujete načrt

Marketing na Facebooku in Twitterju ne bi smel temeljiti zgolj na rednih posodobitvah statusov in objavah zanimivih vsebin. Da bi bila vaša marketinška strategija na družbenih omrežjih kar najbolj učinkovita, potrebujete načrt.
Za uspešno kampanjo na družbenih omrežjih potrebujete načrt

Za uspešno kampanjo na družbenih omrežjih potrebujete načrt (Vir slike: sxc.hu)

Pri spletnem marketingu, predvsem tistemu, ki poteka na družbenih omrežjih, je potrebno dobro razmisliti o svojih naslednjih potezah. Najbolje se obrestuje, če si pripravite kar načrt, da bo vaše delo potekalo nemoteno in čim hitreje. Pri tem upoštevajte nekaj naslednjih iztočnic.

Primerne vsebine

Vsebina na družbenih omrežjih mora biti takšna, da bo pritegnila čim več zanimanja vaših bralcev. Najbolje je, da je sestavljena iz štirih tipov vsebin: izobraževalnih, zabavnih, navdihujočih in promocijskih, ki pa morajo biti navezane na vizijo in misijo vašega podjetja. Bralec mora pridobiti občutek, da ste zaupanja vredno podjetje, ki dobro ve, kaj počne.

Pravo družbeno omrežje za pravo sporočilo

Družbena omrežja omogočajo številne oblike objavljanja vsebin. Poslužujete se lahko objavljanja vsebin v obliki spletnih blogov, tvitov na Twitterju, statusov na Facebooku, pa tudi različnih anket in kvizov, videoposnetkov, fotografij in podobno.

Delavnica Vse, kar mora podjetnik vedeti o spletnem marketingu

Zahvaljujoč platformam kot sta Pinterest in Instagram je svet družbenih omrežij postal bolj viden kot kadarkoli. Spremenite to v svojo prednost in redno objavljajte vidne vsebine – s fotografijami in videoposnetki se boste namreč svojim sledilcem še bolj približali!

Trenutek objavljanja vsebin

Pomemben je tudi trenutek, ko vsebino objavite. Poskusite ujeti tisti del dneva, ko je na določenem družbenem omrežju prisotnih največ vaših sledilcev. To pomeni, da si boste sprva morali beležiti število klikov, všečkov, deljenj, komentarjev ipd. glede na uro v dnevu, ko ste objavili vsebino. In hitro boste ugotovili, ali so vaši sledilci jutranji ali večerni tip ljudi!

Koledar objav

Sledenje koledarju objav vam lahko olajša precejšen del miselnega procesa pri objavljanju vsebin. Hkrati pa se na ta način tudi izognete pozabljivosti pri objavah. V ta namen lahko uporabite enostavno excel razpredelnico ali pa katerega izmed brezplačnih spletnih orodij, ki so bila narejena prav za ta namen.

Vir: Thoughts On Business

Oznake:, , ,
© 2007-2025 Zavod mladi podjetnik, so.p. - Vse pravice pridržane |  Piškotki