Zakaj je coworking vedno bolj priljubljen?

Raziskave kažejo, da prostori za coworking izboljšujejo produktivnost, povečujejo ustvarjalnost in pozitivno vplivajo na osredotočenost. Povpraševanje po takšnih prostorih se veča, ponudba pa sledi trendu. Zakaj je coworking tako priljubljen in kako izbrati pravega ponudnika?
Coworking

Zakaj je coworking vedno bolj priljubljen? (Vir slike: Unsplash)

Coworking izboljšuje produktivnost, saj rezultati raziskav kažejo, da se kar 71 odstotkov posameznikov v takšnih prostorih počuti bolj ustvarjalno, 68 odstotkov uporabnikov pa pravi, da se tam lažje osredotočijo na svoje delo.

Vedno več podjetij se odloča za fleksibilne oblike dela, da bi zmanjšali stroške svojega poslovanja, povečali agilnost podjetja in svojim zaposlenim ponudili različne možnosti. Strokovnjaki ocenjujejo, da bo do leta 2020 število prostorov oziroma centrov za coworking preseglo številko 26 tisoč.

Iščete prostor za delo? Ste naveličani domače »pisarne« in želite povečati svojo produktivnost? Preizkusite MP coworking!

Prednosti coworkinga in deljenja delovnih prostorov

Zakaj je torej coworking vedno bolj priljubljen, in sicer ne samo med malimi podjetji, samostojnimi podjetniki in freelancerji, temveč tudi v večjih organizacijah? Odgovor je preprost: prostori za coworking ponujajo uporabnikov vse prednosti in ugodnosti tradicionalnih pisarniških prostorov brez dodatnih stroškov. Coworking omogoča posameznikom samostojno delo v prostoru, za katerega so značilne podobne vrednote in definirana kultura.

Prednosti uporabe coworkinga

  • stroškovna učinkovitost: plačate le toliko prostora, kot ga potrebujete,
  • možnosti za sodelovanje in povezovanje,
  • najem toliko delovnih mest, kot jih potrebujete, in možnost širitve,
  • možnost kratkoročnega in dolgoročnega najema,
  • opremljenost pisarn z vsemi pisarniškimi pripomočki, priključki in drugim materialom,
  • možnost takojšnjega začetka uporabe prostorov.

Marko Štrbac iz podjetja Vendi je za nas na kratko strnil prednosti uporabe MP coworkinga: »Vse, kar potrebuješ od pisarniškega materiala, je že tukaj: klima, tiskalnik … Tudi kava, mleko, sveže sadje in razne potrebščine so vedno na voljo.« Poleg tega izpostavlja tudi pomembnost družbe, ki podjetniku pomaga v neproduktivnih in nekreativnih trenutkih, omenja pa tudi možnost uporabe sejne sobe za sestanke, možnost širitve delovnih mest in »odličen ‘price performance’« za potrebe njegovega podjetja.

Na kaj morate biti pozorni pri izbiri prostora za coworking?

Opremljenost prostorov

Prostori za coworking so večinoma opremljeni s standardno pisarniško opremo. Vseeno se pozanimajte tudi o dodatnih ugodnostih, kot so sejna soba, telefonski priključki, projektorji itd.

Atmosfera

Osredotočite se na iskanje prostora, ki je oblikovan tako, da spodbuja sodelovanje in produktivnost. Delovni prostori so dandanes vedno bolj prilagojeni uporabnikom in zagotavljajo odlično delovno okolje.

Hitra povezava s svetovnim spletom

Pri izbiri prostora za coworking bodite pozorni na hitrost in zanesljivost povezave z internetom. Če se želite prepričati v obljube ponudnika, preizkusite brezžično povezavo – lahko kar s svojim pametnim telefonom.

Dodatna ponudba

Veliko ponudnikov prostorov za coworking svojim uporabnikom ponuja različne dodatne ugodnosti, na primer brezplačno kavo ali čaj. Pozanimajte se o dodatni ponudbi in jo preizkusite, če jo nameravate pogosto uporabljati.

»MP coworking smo smatrali za začasno rešitev, a se je kasneje izkazal za več kot to,« opisuje svoje izkušnje Dušan Špajzar iz podjetja Soluma. »Prijetno delovno okolje in možnosti podpore pri poslovanju (VEM točka, zaščita intelektualne lastnine, računovodstvo) nas vsakodnevno opominjajo, da MP coworking predstavlja zanimivo ter stroškovno učinkovito alternativo klasičnemu najemu prostorov.« Poleg tega kot dodatni prednosti izpostavlja tudi fleksibilnost in možnost začasnega najema dodatnih delovnih mest.

Varnost

Svojega dela verjetno ne boste vsak dan nosili domov. Zato je pomembno, da so vaši papirji, potrebščine ali celo prenosni računalnik varni, če jih v pisarni pustite čez noč. Ponudnika vprašajte, kako je poskrbljeno za varnost prostorov za coworking.

Dostopnost

Ali je prostor dostopen 24 ur na dan ali se zvečer zapre? Oglejte si delovni čas prostorov in ugotovite, ali lahko učinkovito načrtujte svoje delo v določenem okviru.

Lokacija in okolica

Za tiste, ki se nameravate do prostora za coworking pripeljati z avtomobilom, so pomembne možnosti parkiranja v bližini. Za druge je morda bolj ključna dostopnost z javnim prevozom. Tretji si morda želijo bližine fitnesa, gostinskega lokala ali trgovine.

Skriti stroški

Ponudnika prostora za coworking vnaprej povprašajte o morebitnih skritih stroških, na primer glede tiskanja, uporabe sejne sobe ali čajne kuhinje.

Preizkusno obdobje

Če izbrani prostor za coworking omogoča brezplačno preizkusno obdobje, preden se odločite za podpis pogodbe, izkoristite to ponudbo in se prepričajte, da vam novo delovno okolje resnično ustreza.

Se podajate na samostojno podjetniško pot in potrebujete ustrezen delovni prostor? Pridružite se MP coworkingu!

Vir: StartUs

Morda vas zanima tudi sorodna vsebina
Virtualna pisarna / sedež podjetja v Ljubljani

Virtualna pisarna / sedež podjetja v Ljubljani

Virtualna pisarna je odlična rešitev za vse, ki ne potrebujete lastne pisarne ali ne morete pridobiti dovoljenja za registracijo naslova. Virtualna pisarna v Ljubljani omogoča dovoljenje za poslovanje na našem naslovu, hkrati pa lahko na VEM točki odprete podjetje / spremenite sedež podjetja. Preberite več >>


Poskrbite, da bodo vaši sestanki učinkoviti

Poskrbite, da bodo vaši sestanki učinkoviti

Sestanki so pomemben del podjetniškega sveta, zato je pomembno, da tako podjetnik kot tudi njegovi zaposleni od njih odnesejo kar največ koristnih informacij v najkrajšem možnem času. Richard Branson zato svetuje, da sestanke nekoliko začinite in vanje vnesete svežino. Preberite več >>

Omogočimo vam 6 mesecev brezplačnega coworkinga!

Omogočimo vam 6 mesecev brezplačnega coworkinga!

Pri Zavodu mladi podjetnik bomo eni ali dvema osebama omogočili brezplačno uporabo coworkinga za obdobje šestih mesecev. Prijavo lahko oddate do ponedeljka, 10. decembra 2018. Preberite pogoje v nadaljevanju! Preberite več >>

“Največja prednost coworkinga je sobivanje z ljudmi”

“Največja prednost coworkinga je sobivanje z ljudmi”

Grosupeljčanki Andreja Uranič in Ana Berišaj imata radi funkcionalne elemente in prečudovite linije, s katerimi navdušujeta svoje stranke in potrošnike. Podjetniško udejstvovanje sta nadgradili z ustanovitvijo GIG coworkinga v Grosupljem. Preberite več >>

Coworking v Ljubljani

Coworking v Ljubljani

Imaš mlado podjetje in si naveličan dela od doma? Se želiš pri svojem delu posvetovati z enako mislečimi? Bi rad znižal stroške? Preberi spodnji zapis in preveri možnosti, ki ti jih prinaša vključitev v coworking. Preberite več >>

Coworking in Ljubljana

Coworking in Ljubljana

Have you established a company and are tired of working from home? Do you want to consult with like-minded people about your business? Are the costs of your current office too high? Read on and check out the advantages of MP coworking. Preberite več >>

Z Resno igro do reševanja izzivov v podjetju

Z Resno igro do reševanja izzivov v podjetju

Se sprašujete, kako do boljših poslovnih rezultatov, optimizacije poslovanja in učinkovitejše komunikacije znotraj podjetja? Metoda LEGO® SERIOUS PLAY® vam ponuja najboljše odgovore na ta vprašanja. Preberite več >>

Produktivno so-delanje

Produktivno so-delanje

Ni prav, da se pri delu vse vrti okoli produktivnosti, saj to lahko vodi v izgorelost in druge težave. Seveda pa je vedno dobro, če delo poteka hitro in učinkovito, kar se da doseči na različne načine, ne le s pretiravanjem. Preberite več >>

Novi coworking prostori bodo odpirali vrata tudi v prihodnje

Novi coworking prostori bodo odpirali vrata tudi v prihodnje

V povprečnem coworkingu je 76 ljudi, skoraj pol več kot dve leti nazaj. Coworkingi bodo tudi v prihodnje rasli, kažejo trenutne napovedi. Temu se prilagajajo tudi prostori, ki so vse večji in dostopnejši za večji krog ljudi. Preberite več >>

10 mitov o delu izven pisarne

10 mitov o delu izven pisarne

Zadnjih nekaj let se je pisarniško delo precej spremenilo. Vse več ljudi si želi delati od doma ali pa v drugih prostorih, želijo si bolj sproščenega delovnega okolja, domače kuhane hrane in prilagodljivega delovnika. O delu izven pisarne pa obstajajo tudi številni miti. Preberite več >>

Oznake:
Iskanje
↓ Pomagamo vam pri rasti ↓

3-dnevna WordPress delavnica: postavi svojo spletno stran!

22.01.2019 od 16:00 do 19:00
3-dnevna WordPress delavnica: postavi svojo spletno stran!

Pri prvih korakih v WordPressu vam bo priskočil na pomoč strokovnjak, ki je postavil že 250 spletnih strani! WordPress je najbolj popularen CMS (ang. content management system), saj obvladuje kar med 50 in 60 odstotkov tržnega deleža. Nameravate postaviti svojo spletno stran? Uporabljamo ga tudi za naš portal in ga toplo priporočamo!
Preberite več >>

Trendi digitalnega marketinga 2019

13.02.2019 od 14:00 do 19:00
Trendi digitalnega marketinga 2019

Pridružite se nam na predavanju Trendi digitalnega marketinga 2019 in spoznajte napredne tehnike in uporabne trike s ključnih področij digitalnega marketinga - od spletne analitike in družabnih omrežij do mobilnega marketinga, optimizacije prodajnega lijaka ter izboljšanja uporabniške izkušnje. Če iščete napredno znanje, kako na spletu prodati več, tega predavanja ne smete zamuditi.
Preberite več >>

MP delavnica: Kadrovski in drugi pravni vidiki poslovanja podjetja

20.02.2019 od 9:00 do 13:00
MP delavnica: Kadrovski in drugi pravni vidiki poslovanja podjetja

Je vaš posel v vzponu in boste zaposlovali? Morda vaše podjetje že sedaj sestavlja številčna ekipa in se zavedate, da ste s kadrovskimi evidencami nekoliko odlašali? Poleg tega se vam glede poslovanja vašega podjetja še vedno porajajo vprašanja glede pogodb, kako varovati poslovne skrivnosti ali kako odpovedati delovno razmerje? Pred vami je izobraževanje, kjer izveste odgovore ravno na takšna in podobna vprašanja!
Preberite več >>

Vse za podjetje