![Zakaj je Instagram vse bolj priljubljeno družabno omrežje? [1. del] Zakaj je Instagram vse bolj priljubljeno družabno omrežje? [1. del]](https://mladipodjetnik.si/wp-content/uploads/2017/05/bba372e545f21085a7a11127a42a93d315719a3e93f4fb10314b0213_aa985449-937c-4546-a93b-7583de9593c2.jpeg)
Zakaj je Instagram vse bolj priljubljeno družabno omrežje? – 1. del (Vir: HubSpot.com)
Zakaj je Instagram tako priljubljen?
Druga družabna omrežja, kot so Facebook, Twitter in Pinterest, so zelo nasičena s fotografijami, videi, besedili in hashtagi (znak #). To lahko uporabnike precej zmede, saj ne morejo procesirati toliko vsebine naenkrat. Z marketinškega zornega kota je to velika težava, saj porabimo veliko časa za dobro sliko in besedilo, ki pa se izgubi v poplavi drugih vsebin.
Na Instagramu je vsebina videti zelo minimalistično: nežni barvni odtenki, nič oglasov, majhni gumbi in le ena slika na ekran. Na takšen način res pritegnemo uporabnikovo pozornost in ga spodbudimo k interakciji.
Instagram in druga družabna omrežja
Kako začeti z Instagramom?
Instagram je odlična platforma za trženje. Njegova prednost leži v zmožnosti doseganja visoke stopnje interakcije z uporabniki. Najprej si natančno odgovorite na vprašanje, koga nagovarjate. Nato pričnite z objavljanjem fotografij in spremljajte, kakšne slike imajo največji odziv.
Ko ustvarjamo račun na Instagramu, moramo biti pozorni na posebnosti tega omrežja:
- Instagram ne razlikuje med osebnimi in poslovnimi uporabniki, vsi računi so enaki;
- Ime računa lahko večkrat zamenjate; v imenu lahko uporabljate podčrtaj (_) ali piko (.);
- Profilna slika, ki je s klikom ne moremo povečati, je edina slika za Instagramov profil;
- Za opis Instagram računa je na voljo 150 znakov, kamor dodate slogan ali kratek opis; tu ni prostora za smeške J;
- Slabost Instagrama je v tem, da razen v opisu ne omogoča izhodnih povezav.
Veliko se naučite tudi od drugih uporabnikov v vaši panogi in nič ni narobe, če pokukate tudi v tujino.
Kako uporabiti Instagram za blagovne znamke?
Nekaj uspešnih Instagram uporabnikov za navdih:
- American Express – B2B podjetje, ki prodaja storitve;
- Taco Bell – blagovna znamka ima odlično prisotnost na družabnih omrežjih, saj uporablja svoj produkt na zelo kreativen način;
- Warby Parker – odlični so v subtilnem trženju svojega produkta in spodbujanju k interakciji s kreativnimi slikami;
- Sharpie – mojstri so v spodbujanju uporabnikovih vsebin: objavljanju slik, ustvarjenih z Sharpie markerji;
- Burberry – ne objavljajo veliko svojih oblačil, ampak s slikami popeljejo uporabnike v zakulisje blagovne znamke.
Ko boste ustvarili svoj račun na Instagramu in objavili prve slike, je čas za povečanje števila sledilcev. O tem in o načinih, kako meriti učinkovitost, bom pisala v naslednjem prispevku.
Manci Korelc lahko sledite na njenem blogu LoveLjubljana ali spletni strani mancakorelc.si.
Vabimo vas na delavnico Facebook oglaševanje!
Datum: 4. 12. od 15:30 do 18:00
Kraj: MP coworking
Več o delavnici najdete na povezavi tukaj >>
Želite biti obveščeni o novih datumih in prejemati informativne e-vsebine? Prijavite se tukaj >>