Zakaj je Instagram vse bolj priljubljeno družabno omrežje? [1. del]

Mobilna aplikacija Instagram je s 300 milijoni uporabnikov že prehitela Twitter. Preprostost deljenja fotografij je le eden izmed razlogov za njegovo rastočo priljubljenost, zaradi katere je odlična platforma za trženje podjetja.
Zakaj je Instagram vse bolj priljubljeno družabno omrežje? [1. del]

Zakaj je Instagram vse bolj priljubljeno družabno omrežje? – 1. del (Vir: HubSpot.com)

Zakaj je Instagram tako priljubljen?

Druga družabna omrežja, kot so Facebook, Twitter in Pinterest, so zelo nasičena s fotografijami, videi, besedili in hashtagi (znak #). To lahko uporabnike precej zmede, saj ne morejo procesirati toliko vsebine naenkrat. Z marketinškega zornega kota je to velika težava, saj porabimo veliko časa za dobro sliko in besedilo, ki pa se izgubi v poplavi drugih vsebin.

Na Instagramu je vsebina videti zelo minimalistično: nežni barvni odtenki, nič oglasov, majhni gumbi in le ena slika na ekran. Na takšen način res pritegnemo uporabnikovo pozornost in ga spodbudimo k interakciji.

 Instagram in druga družabna omrežja

Kako začeti z Instagramom?

Instagram je odlična platforma za trženje. Njegova prednost leži v zmožnosti doseganja visoke stopnje interakcije z uporabniki. Najprej si natančno odgovorite na vprašanje, koga nagovarjate. Nato pričnite z objavljanjem fotografij in spremljajte, kakšne slike imajo največji odziv.

Kaj vsebuje učinkovita spletna stran za mobilno aplikacijo?

Ko ustvarjamo račun na Instagramu, moramo biti pozorni na posebnosti tega omrežja:

  • Instagram ne razlikuje med osebnimi in poslovnimi uporabniki, vsi računi so enaki;
  • Ime računa lahko večkrat zamenjate; v imenu lahko uporabljate podčrtaj (_) ali piko (.);
  • Profilna slika, ki je s klikom ne moremo povečati, je edina slika za Instagramov profil;
  • Za opis Instagram računa je na voljo 150 znakov, kamor dodate slogan ali kratek opis; tu ni prostora za smeške J;
  • Slabost Instagrama je v tem, da razen v opisu ne omogoča izhodnih povezav.

Veliko se naučite tudi od drugih uporabnikov v vaši panogi in nič ni narobe, če pokukate tudi v tujino.

Kako uporabiti Instagram za blagovne znamke?

Nekaj uspešnih Instagram uporabnikov za navdih:

  • American Express – B2B podjetje, ki prodaja storitve;
  • Taco Bell – blagovna znamka ima odlično prisotnost na družabnih omrežjih, saj uporablja svoj produkt na zelo kreativen način;
  • Warby Parker – odlični so v subtilnem trženju svojega produkta in spodbujanju k interakciji s kreativnimi slikami;
  • Sharpie – mojstri so v spodbujanju uporabnikovih vsebin: objavljanju slik, ustvarjenih z Sharpie markerji;
  • Burberry – ne objavljajo veliko svojih oblačil, ampak s slikami popeljejo uporabnike v zakulisje blagovne znamke.

Ko boste ustvarili svoj račun na Instagramu in objavili prve slike, je čas za povečanje števila sledilcev. O tem in o načinih, kako meriti učinkovitost, bom pisala v naslednjem prispevku.

Manci Korelc lahko sledite na njenem blogu LoveLjubljana ali spletni strani mancakorelc.si.

Vabimo vas na delavnico Facebook oglaševanje!
Datum: 4. 12. od 15:30 do 18:00
Kraj: MP coworking
Več o delavnici najdete na povezavi tukaj >>
Želite biti obveščeni o novih datumih in prejemati informativne e-vsebine? Prijavite se tukaj >>

Morda vas zanima tudi sorodna vsebina
Oznake:, ,

Brezplačne e-novice!
Vse za podjetje