Kaj vsebuje učinkovita spletna stran za mobilno aplikacijo?

Odločili ste se, da boste pričeli z mobilnim marketingom, in že postavili strategijo. Razvili ste super mobilno aplikacijo, sedaj pa je čas za spletno stran, ki bo osnova za trženje aplikacije.
Kaj vsebuje učinkovita spletna stran za mobilno aplikacijo?

Kaj vsebuje učinkovita spletna stran za mobilno aplikacijo? (Vir slike: BigStockPhoto.com)

Kaj je cilj spletne/pristajalne strani aplikacije?

Cilj strani za aplikacijo je obiskovalce spremeniti v uporabnike aplikacije. Opis aplikacije in njene koristi so samo eden od 9 elementov, s katerimi bo učinkovita.

9 elementov za učinkovito stran za mobilno aplikacijo

  • Ime aplikacije in ikona – levi zgornji kot je prostor za ime aplikacije in logotip oz. ikono, s katero je aplikacija predstavljena v trgovini z aplikacijami.
  • Slike mobilnih naprav – prikaz mobilnih naprav z naloženo aplikacijo je ključnega pomena, saj smo se uporabniki navadili, da imajo takšne spletne strani slike pametnih telefonov in tablic. Dodati je treba tudi, ali je primerna za iOS, Android, tablico ali iPad.

  • Pič (ang. pitch) za aplikacijo – kratka poved, ki pojasni, kaj je vaša aplikacija in kakšno korist prinaša. Osredotočite se na eno glavno korist (ne lastnost!).
  • Ključne lastnosti in koristi – ker ne morete vsega povedati v kratkem piču, dodajte alineje z glavnimi lastnostmi in koristmi aplikacije ter nekaj besed o tem, kako deluje.
  • Poziv k akciji – z opaznim gumbom spodbudite uporabnike, da prenesejo aplikacijo. »Prenesi zdaj«, »Kupi aplikacijo« ali »Prenesi aplikacijo« je nekaj primerov pozivov, s katerimi pomagate uporabnikom, da se odločijo za prenos. Če je spletna stran daljša, lahko gumb namestite tudi večkrat na stran.
  • Promocijski video – najboljši način za prikaz aplikacije je kratek video (priporočeno do 60 sekund), s katerim poudarite ključne koristi aplikacije.

  • Social proof – na spletni strani se pohvalite, koliko uporabnikov je že zadovoljnih z aplikacijo. Dodajte izjave zadovoljnih uporabnikov, ocene iz medijev za vašo aplikacijo, prejete nagrade in podobne dokaze o priljubljenosti aplikacije.
  • Kontaktni podatki – zelo pomembno je, da na vidno mesto postavite telefonsko številko in elektronski naslov, prek katerih ste dosegljivi za vprašanja.
  • Povezave do družabnih omrežij – če ste aktivni na Facebooku ali drugih družabnih omrežjih, dodajte gumbe, s katerimi se z enim klikom uporabniki pridružijo tem skupnostim.

Zelo pomembno je, da spletna stran sledi trendom oblike, je pregledna in preprosta za uporabo. Uporabniki spleta imamo radi, da spletne strani funkcionirajo podobno, zato pri teh elementih ni veliko prostora za eksperimentiranje.

Vir: apptamin.com

Manci Korelc lahko sledite na njenem blogu LoveLjubljana ali spletni strani mancakorelc.si.

Morda vas zanima tudi sorodna vsebina
GDPR po GDPR (delavnica s konkretnimi rešitvami)

GDPR po GDPR (delavnica s konkretnimi rešitvami)

Vsi smo že slišali za uredbo GDPR. Poenostavljeno rečeno, gre za spremembo, zaostritev pravil na področju varstva osebnih podatkov, ki močno vpliva na poslovanje podjetij, ki zbirajo osebne podatke o strankah. Kako se na spremembe, ki jih je prinesla uredba GDPR, pripraviti v praksi in kaj je potrebno urediti na vaši spletni strani ter kar se tiče hranjenja osebnih podatkov o strankah? Preberite več >>


Vsako resno spletno podjetje potrebuje Google Analytics

Vsako resno spletno podjetje potrebuje Google Analytics

Dandanes le redkokatero podjetje nima ustvarjene predstavitvene spletne strani, še posebej za spletna podjetja pa je pomembno, da svojo spletno stran opremijo tudi z orodji za merjenje uspešnosti, kot je na primer Google Analytics. Preberite več >>

Zakaj obiskovalci hitro zapuščajo vašo spletno stran?

Zakaj obiskovalci hitro zapuščajo vašo spletno stran?

Visoka zapustna stopnja (angl. bounce rate) je nočna mora spletnih tržnikov. Kje lahko najdete podatke o njej in kaj pomeni visoka zapustna stopnja? Zakaj posamezniki hitro zapuščajo vašo spletno stran? Kako lahko popravite situacijo? Vse to in še več razkrivamo v nadaljevanju. Preberite več >>

Z Google Analytics spremljajte promet na svoji spletni strani

Z Google Analytics spremljajte promet na svoji spletni strani

Google Analytics je najbolj priljubljeno spletno orodje za analizo. Predstavljamo šest nasvetov za spremljanje prometa s pomočjo Google Analytics. Preberite več >>

Katere 4 dejavnike moramo spremljati v Google Analytics?

Katere 4 dejavnike moramo spremljati v Google Analytics?

Vsi se zavedamo, kako pomembno je spremljati analitiko spletne strani, a vendar si premalokrat vzamemo dovolj časa zanjo. Enkrat na mesec se prijavimo v Google Analytics in preberemo, kakšen je obisk strani v zadnjih 30 dneh. Preberite več >>

Video: Z Google Analytics do rasti spletne strani

Video: Z Google Analytics do rasti spletne strani

Z uporabo programa Google Analytics lahko na brezplačen in preprost način spremljate obisk svoje spletne strani ali bloga. Poleg tega lahko na podlagi različnih poročil ugotovite, kako spodbuditi rast svoje spletne strani. V prispevku predstavljamo nekatera koristna orodja. Preberite več >>

Dejstva o Google Analytics, ki bi jih moral poznati vsak podjetnik

Dejstva o Google Analytics, ki bi jih moral poznati vsak podjetnik

Posel zahteva podatke. Le s kvalitetnimi in ažurnimi podatki je mogoče zgraditi uspešno in trdno podjetje in orodje Google Analytics je bilo ustvarjeno prav v ta namen. Uporabljajo ga številni podjetniki, ki se zavedajo, da dandanes njihovo podjetje brez prisotnosti na spletu ne more uspeti. Preberite več >>

Katere metrike v Google Analytics so najbolj priljubljene?

Katere metrike v Google Analytics so najbolj priljubljene?

Trženjski kanali se stalno spreminjajo in razvijajo. Še vedno pa velika večina tržnikov v digitalnem svetu uporablja storitev Google Analytics. Oglejte si, katere metrike so najbolj zanimive oziroma katere spremlja največ uporabnikov. Preberite več >>

Izboljšajte svojo spletno stran z Google Analytics

Izboljšajte svojo spletno stran z Google Analytics

Brezplačno spletno orodje Google Analytics vam bo pomagalo zbrati pomembne podatke o obiskovalcih vaše spletne strani, tudi o vaših (potencialnih) strankah. Preberite več >>

Katere metrike morate spremljati na vaši spletni strani?

Katere metrike morate spremljati na vaši spletni strani?

Obstaja precej podjetij, ki aktivno vlagajo v vsebinski marketing kot enega izmed načinov za trženje svojih produktov ali storitev, a pri tem pozabljajo na bistveno stvar: na merjenje. Preberite več >>

Oznake: , , ,
Iskanje
↓ Pomagamo vam pri rasti ↓

GDPR po GDPR (delavnica s konkretnimi rešitvami)

24.08.2018 od 14:00 do 17:00
GDPR po GDPR (delavnica s konkretnimi rešitvami)

Vsi smo že slišali za uredbo GDPR. Poenostavljeno rečeno, gre za spremembo, zaostritev pravil na področju varstva osebnih podatkov, ki močno vpliva na poslovanje podjetij, ki zbirajo osebne podatke o strankah. Kako se na spremembe, ki jih je prinesla uredba GDPR, pripraviti v praksi in kaj je potrebno urediti na vaši spletni strani ter kar se tiče hranjenja osebnih podatkov o strankah?
Preberite več >>

Delavnica: Optimizacija spletnih strani – povzpnite se višje na Googlu!

06.09.2018 od 14:00 do 18:00
Delavnica: Optimizacija spletnih strani – povzpnite se višje na Googlu!

Klasična trgovina z odličnimi izdelki in nizkimi cenami ni vredna veliko, če se nahaja na odročni lokaciji, kjer je nihče ne obišče. Podobno velja za spletne strani in spletne trgovine. Če vas obiskovalci ne najdejo, potem tudi nakupa ne morejo opraviti. Zato je tu optimizacija spletnih strani oziroma z drugimi besedami: Kako biti na Googlu višje od konkurence.
Preberite več >>

Vse za podjetje