
Zakaj podjetja niso inovativna. (Vir slike: sxc.hu)
Sprva je potrebna dobra ideja, nato je to idejo potrebno razviti in preveriti njeno realnost tako iz tehničnega vidika, kot tudi iz marketinškega vidika. V kolikor ideja prestane vse dvome je na vrsti proizvodnja prvega prototipa, kasneje preverjanje in testiranje le-tega in šele kasneje implementacija. V tem dolgem postopku si lahko predstavljate koliko inovativnih idej se izgubi.
Res je, ljudje ne maramo sprememb in se bojimo neznanega – ravno zato tako malo inovacij ugleda luč življenja.
Inovacije umirajo že v konferenčni sobi
Ena izmed slabših možnosti je, da ima podjetje skupino oz. komite, ki se ukvarja s tem, ali se bo inovativna ideja spremenila v inovacijo.
Razlogi zakaj takšni komiteji niso priporočljivi:
- V kolikor ima komite pred seboj resnično inovacijo, za katero še ni trga, enostavno nima dovolj podatkov in težko določi strategijo.
- Narediti eno samo strategijo za en sam inovativen proizvod na novem trgu je neučinkovito.
- Komiteji načeloma ne marajo sprememb in želijo ohranjati status quo.
- Novi trgi zahtevajo vizionarje in ne tradicionalne člane komiteja.
Dobro si je zapomniti:
- Inovativnost je rezultat svobode, drznosti in drugačnega razmišljanja.
- Inovacija nastane iz priložnosti, kaosa in eksperimentiranja.
- Dobre rezultate dobimo v kolikor spodbujamo poceni in hitre poizkuse z minimalnimi omejitvami.
- Pot do inovacije ne rabi peljati skozi komite.
Vir: entrepreneur.