Zakaj bi izgubljali čas s poslovnimi prostori

Coworking pisarne, ki se zdaj vse pogosteje razvijajo in preimenujejo v flexible space, rešujejo kar nekaj večjih problemov, ki jih imajo podjetja pri najemu poslovnih prostorov.
MP hub – coworking prostor

MP hub – coworking prostor

Pri ponudniku coworking pisarn podjetja podpišejo najemno pogodbo za 6 ali 12 mesecev in ne za 5 ali 10 let, kot je bila do sedaj uveljavljena praksa. Pri tem ne potrebujejo več nepremičninskega posrednika, pravnika, arhitekta ipd. Ni se jim treba ukvarjati z nakupom pohištva, internetno naročnino, varnostno službo ali čistilnim servisem, saj morajo z njimi podpisati pogodbe, ki jih ne morejo nenapovedano odpovedati. Številni ponudniki teh storitev si želijo čim bolj dolgoročnih zavez s kupci, kar uveljavljajo tudi s svojo cenovno politiko.

V poslovnih prostorih, ki ponujajo coworking servis, lahko najemnik prične z delom že naslednji dan in zelo hitro brez posebnih obveznosti tudi zapusti prostore.

Dobri kadri zahtevajo svoje

Dobri kadri, ki izbirajo delodajalce, danes pričakujejo arhitekturno zanimive prostore za delo, zanimive ljudi za mreženje ipd. Mladi se namreč od vsega najbolj bojijo dolgočasja. To na razvitih nepremičninskih trgih najemodajalce sili, da ne ponujajo več le prostor, temveč da prostor tudi “aktivirajo”. To pomeni, da ponudijo različne storitve (hrano, telovadbo, masaže, varstvo otrok), hkrati pa se trudijo za čim bolj prijetno vzdušje, dobro pohištvo in tehnološko opremo. Čeprav so lastniki nepremičnin in najemodajalci običajno iz starejše generacije, morajo razumeti želje in potrebe novih podjetij.

Po predaji ključev najemodajalec izgine

Na ameriški spletni strani HqO, ki združuje najemnike poslovnih prostorov, ugotavljajo, da najemodajalci poslovnih prostorov ne sledijo potrebam najemnikom. Med njimi poteka slaba komunikacija, zato ne poznajo njihovih potreb in želja. Po predaji ključev običajno prekinejo stike. Že zgolj z boljšo komunikacijo in obveščanjem o ponudbi, bi imeli veliko bolj zadovoljne najemnike in posledično višjo najemnino.

Mobilnost in varstvo okolja

Flexible space je tudi odgovor na čedalje močnejše dejavnike v poslovnih nepremičninah, kot sta mobilnost in varstvo okolja. Zakaj bi se morali zaposleni peljati 40 kilometrov daleč v službo, če se lahko peljejo le 10 ali 20 kilometrov? Če podjetje ni dolgoročno navezano na določen poslovni prostor ima lahko več manjših prostorov, ki jih prilagaja različnim potrebam. Če se deset ljudi vozi v službo iz Celja v Ljubljano bi bilo bolj učinkovito, da jim podjetje priskrbi manjšo pisarno v Celju.

Če ste priklenjeni na določen poslovni prostor, potem ta prostor hitro izgubi svojo optimalno izkoriščenost. Število zaposlenih glede na spreminjajoče se razmere na trgu vedno bolj niha. Če pridete v obdobje, ko imate preveč prostora, morate slednjega ravno tako ogrevati in ohlajati, s čimer nimate le nepotrebnih stroškov, temveč obremenjujete tudi okolje.

Stresne selitve

Selitve podjetja povzročijo veliko izgubljenih ur, odvrženega pohištva, inventarja in nenazadnje porabo selitvenih škatel. S tem škodujejo okolju in povzročajo stres za vodstvo in zaposlene. Na drugi strani flexible space omogoča sprejemanje hitrih nepremičninskih odločitev, brez težav s pohištvom ali ponudnikom interneta.

Več objav avtorja>>>

 

Morda vas zanima tudi sorodna vsebina
Virtualna pisarna / sedež podjetja v Ljubljani

Virtualna pisarna / sedež podjetja v Ljubljani

Virtualna pisarna je odlična rešitev za vse, ki ne potrebujete lastne pisarne ali ne morete pridobiti dovoljenja za registracijo naslova. Virtualna pisarna v Ljubljani omogoča dovoljenje za poslovanje na našem naslovu, hkrati pa lahko na VEM točki odprete podjetje / spremenite sedež podjetja. Tudi v času karantene! Preberite več >>


MP hub.

MP hub.

Tukaj je! Po več kot letu priprav smo konec julija 2019 v Ljubljani otvorili najsodobnejši coworking prostor v Sloveniji - MP hub. Nahaja se na odlični lokaciji v Šiški, v pritličju sodobno zgrajenega poslovno - stanovanjskega kompleksa. Preberite več >>

4 načini za povečanje produktivnosti pri delu od doma

4 načini za povečanje produktivnosti pri delu od doma

Delo od doma je za marsikoga hkrati blagoslov in prekletstvo. Neomejen dostop do domačega hladilnika in drugih dobrot, izogib jutranji in popoldanski vožnji v gneči ter možnosti sproščanja na domačem naslonjaču so nekatere izmed prednosti. Kaj pa se zgodi s produktivnostjo? Preberite več >>

Coworking miza v Ljubljani za nadobudne podjetnike

Coworking miza v Ljubljani za nadobudne podjetnike

MP coworking se nahaja v prostorih Zavoda mladi podjetnik v mestni četrti Dravlje, natančneje na Kunaverjevi ulici 9. V najetih skupnih pisarnah že vrsto let deluje ekipa mladih nadobudnih podjetnikov, ki so se odločili, da bodo svoje poslovne ideje razvijali v ustvarjalnem okolju med ostalimi podjetniki in z njimi izmenjevali ideje, načrte in izkušnje. Preberite več >>

Kako najti dober coworking prostor?

Kako najti dober coworking prostor?

Delo od doma se za marsikoga sliši kot odlična ideja. Kdo si ne želi združiti domačega okolja in dela? Vsak, ki je delo od doma že izkusil, pa vam bo povedal, da takšno delo prinaša veliko izzivov in discipline. Naš dom se spremeni v pisarno, ki nas spremlja vsako sekundo. Preberite več >>

10 mitov o delu izven pisarne

10 mitov o delu izven pisarne

Zadnjih nekaj let se je pisarniško delo precej spremenilo. Vse več ljudi si želi delati od doma ali pa v drugih prostorih, želijo si bolj sproščenega delovnega okolja, domače kuhane hrane in prilagodljivega delovnika. O delu izven pisarne pa obstajajo tudi številni miti. Preberite več >>

Poskrbite, da bodo vaši sestanki učinkoviti

Poskrbite, da bodo vaši sestanki učinkoviti

Sestanki so pomemben del podjetniškega sveta, zato je pomembno, da tako podjetnik kot tudi njegovi zaposleni od njih odnesejo kar največ koristnih informacij v najkrajšem možnem času. Richard Branson zato svetuje, da sestanke nekoliko začinite in vanje vnesete svežino. Preberite več >>

Ali je že čas, da se preselite iz domače pisarne?

Ali je že čas, da se preselite iz domače pisarne?

Slej ko prej se mora vsak mladi podjetnik soočiti z neizogibnim vprašanjem: ali naj še nadaljuje z delom od doma, naj se preseli v coworking ali celo v lastno pisarno? Preberite več >>

Video: Kdaj nastopi čas za coworking?

Video: Kdaj nastopi čas za coworking?

Coworking ali najeta skupna pisarna je pogosta vmesna točka med delom na domu in lastnimi pisarniškimi prostori. Toda številni mladi podjetniki, ki so pravkar pričeli s poslovanjem, niso prepričani, kdaj je pravi čas, da zapustijo domačo dnevno sobo in jo zamenjajo s coworking pisarno. Preberite več >>

S stoječimi mizami v boj proti prezgodnjemu staranju

S stoječimi mizami v boj proti prezgodnjemu staranju

Zadnje raziskave so pokazale, da se rešitev za prezgodnje staranje lahko skriva v skrajševanju časa, ki ga preživimo v sedečem položaju. V kolikor se na delovnem mestu soočate večinoma z delom za računalnikom in papirji, se temu lahko izognete z tako imenovano stoječo mizo. Preberite več >>

Oznake: , ,
Iskanje
SPIRIT logo
MGRT logo
EU logo

Aktivnosti Zavoda mladi podjetnik, so.p., v okviru operacije “SIO-MP-2020-2022” sofinancirata Republika Slovenija in Evropska unija iz Evropskega sklada za regionalni razvoj. Operacija se izvaja v okviru Operativnega programa za izvajanje Evropske kohezijske politike v obdobju 2014-2020, prednostne osi: 3 Dinamično in konkurenčno podjetništvo za zeleno gospodarsko rast.

↓ Pomagamo vam pri rasti ↓

!PRESTAVLJENO NA 8. 5. 2020! Konferenca: Trendi digitalnega marketinga 2020

08.05.2020 od 14:30 do 19:30
!PRESTAVLJENO NA 8. 5. 2020! Konferenca: Trendi digitalnega marketinga 2020

KONFERENCO ZARADI RAZMER VEZANIH NA KORONAVIRUS PRESTAVLJAMO!!! Že tretjič zapored vas v začetku leta vabimo na konferenco, ki vam bo s pomočjo najbolj uspešnih slovenskih spletnih oglaševalcev ter njihovih številnih primerov dobre prakse ponudila ideje in nasvete za spopad s konkurenco na spletu v letu 2020. Pridružite se nam na konferenci Trendi digitalnega marketinga 2020 in spoznajte napredne tehnike in uporabne trike s ključnih področij digitalnega marketinga - od spletne analitike in družabnih omrežij do mobilnega marketinga, optimizacije prodajnega lijaka ter izboljšanja uporabniške izkušnje. Če iščete napredno znanje o tem, kako na spletu prodati več, te konference ne smete zamuditi.
Preberite več >>

Vse za podjetje