3 nasveti za dober poslovni model

O poslovnem modelu smo že pisali, tokrat pa vam predstavljamo 3 nasvete, kako napraviti zares dober poslovni model, s katerim boste lahko prehiteli konkurenco in v podjetju ustvarili kar največ profita. Nasvete povzemamo z bloga uspešnega slovenskega tehnološkega podjetja Zemante.
3 nasveti za dober poslovni model

3 nasveti za dober poslovni model (Vir slike: sxc.hu)

O poslovnem modelu smo nedavno že govorili v videu –  Video: Kako ustvariti dober poslovni model? – danes pa vam predstavljamo 3 nasvete, kako napisati dober prvi poslovni model.

1. Poiščite si partnerja.

V kolikor se ustvarjanja poslovnega modela lotevate prvič, si poiščite pomoč nekoga, ki ima vsaj nekaj predhodnega analitičnega znanja in ki že ima izkušnje iz upravljanja z viri v podjetju. Več glav več ve, zato boste s pomočjo in z nasveti partnerjev lažje tudi sami videli širšo sliko, še posebej, če sami morda še nimate dovolj izkušenj, da bi sledili svoji intuiciji.

Oblikovati morate ekipo, ki bo z vami vred sposobna zapolniti naslednja področja: kanale, preko katerih podjetje komunicira s strankami, odnose in poslovanje s strankami, odhodke in prihodke v podjetju, glavne aktivnosti, ki prinašajo dohodek ipd.

2. Ne zapravljajte preveč časa s poslovnim modelom.

Za posamezen poslovni model naj v realnosti ne bi porabili več kot 18 minut, do končne verzije pa naj bi prišli že po 6 do 9 prototipih poslovnega modela. Da bi vam to uspelo, zberite ekipo na eno mesto in jo nato poskušajte na humoren način pripraviti do tega, da bi s skupnimi močmi sestavili poslovni model.

Postavljajte jim vprašanja v smislu, kako bi oni reševali zgoraj omenjena področja, ki naj bi jih vseboval vsak dober poslovni model. Poskušajte jih spodbuditi tako, da bodo na dan privrele kar najbolj inovativne in zanimive ideje, nato pa te skrbno zapišite.

3. Ne skrbite, če v prvo ne boste uspešni.

Zavedati se morate, da popoln poslovni model ne obstaja. Ko boste napravili prvi prototip poslovnega modela, ga delite s strankami in poslovnimi partnerji, nato pa s pomočjo njihovih kritik in predlogov poskusite ugotoviti, kaj bi lahko še izboljšali. Ne obremenjujte se, če boste ugotovili, da je vaš poslovni model popolnoma zgrešen. Učite se iz napak in ga poskušajte izboljšati, saj boste le tako nekega dne lahko uspešni.

Priporočamo tudi: Video: Andraž Tori – Zemanta >>

Vir: Zemanta

————————————————————————————————————————-

Želite izvedeti več? Vprašajte na forumu! Ste že naš oboževalec na Facebooku? Dodajte nas!

Oznake: , , , ,
Iskanje
↓ Pomagamo vam pri rasti ↓

Uredba GDPR – Pasti in nevarnosti (konferenca)

22.02.2018 od 15:00 do 19:00
Uredba GDPR – Pasti in nevarnosti (konferenca)

Verjetno ste že slišali za uredbo GDPR. Poenostavljeno rečeno, gre za spremembo, zaostritev pravil na področju varstva osebnih podatkov, ki bo močno vplivala na poslovanje podjetij, ki zbirajo osebne podatke o strankah. Kako se na spremembe, ki jih prinaša uredba GDPR, pripraviti v praksi?
Preberite več >>

MP delavnica: Facebook oglaševanje

23.02.2018 od 9:00 do 16:00
MP delavnica: Facebook oglaševanje

Facebook je koristno orodje tako za grajenje blagovne znamke kot tudi za povečanje prodaje. Na tokratni delavnici se bomo s strokovnjakom za Facebook oglaševanje osredotočili na prodajni del: Facebook oglase. S pomočjo Jureta Knehtla iz Adstar boste izvedeli, kako svoje oglase kar najbolje optimizirati za doseganje nadpovprečnih prodajnih rezultatov.
Preberite več >>

Google Analytics delavnica in Marko Penko

01.03.2018 od 16:00 do 10.03.2017 16:00
Google Analytics delavnica in Marko Penko

Imate spletno stran oziroma trgovino ter za oglaševanje vašega produkta ali storitve zapravite več 1000 evrov mesečno, pa se to pri prodaji ne pozna dovolj? Kaže, da imate težave pri učinkovitosti oglasov. Obstaja rešitev, ki se ji reče Google Analytics delavnica, ki jo za nas pripravlja Marko Penko.
Preberite več >>

Delavnica: Google Adwords oglaševanje in Marko Penko

24.03.2018 od 9:00 do 30.03.2018 17:00
Delavnica: Google Adwords oglaševanje in Marko Penko

Pri oglaševanju na Googlu je zelo pomembno poznavanje navodil, trikov in smernic za uspešno postavitev in vodenje AdWords kampanje. Da boste svoje oglaševanje vzpostavili kar se da učinkovito, vas vabimo na delavnico, v okviru katere boste spoznali Google AdWords: od osnov do potankosti. Z nami bo izkušeni Google AdWords mojster Marko Penko, ki je v svoji karieri upravljal na milijone evrov oglaševalskih proračunov.
Preberite več >>

Vse za podjetje