5 stvari, ki jih morajo milenijci vedeti o podjetništvu
5 stvari, ki jih morajo milenijci vedeti o podjetništvu (Vir: Picjumbo.com)
Če želite soditi med uspešne podjetnike, si preberite, kaj bi morali kot milenijci vedeti o podjetništvu.
1. Uspeh ne pride čez noč
Facebook daje občutek, da sta ustanovitelja potrebovala le kanček sreče, s katerim sta dosegla uspeh čez noč. A v resnici je bilo za uspehom največjega socialnega omrežja več let tipkanja kode ter stresnih in neprespanih noči.
Uspešen startup potrebuje stalno predanost in neomajno vztrajnost, še posebno ko se je potrebno soočiti z ovirami in neuspehi. Navadno podjetje za uspeh potrebuje šest do sedem let, najbolj tvegana pa so prva tri leta.
2. Podjetnik je zadolžen za vse
Biti šef samemu sebi mogoče zveni kot popolna svoboda, a lastnik startupa tega zagotovo ne bo občutil. Podjetniki se morajo znajti v najrazličnejših nalogah. Poleg razvoja izdelka, morajo biti pripravljeni opravljati tudi druga opravila, kot so računovodske storitve ali hišniška dela.
3. Podjetnik ne more narediti vsega sam
Medtem ko mora biti podjetnik prisoten v vseh delih poslovanja, se mora zavedati tudi, da mora nekatera opravila prepustiti strokovnjakom in biti za to tudi pripravljen plačati. Zunanja pomoč za nekatere poslovne procese je zelo dragocena, tudi če se stroški zdijo previsoki. Preveč startupov razmišlja o tem, kaj si lahko privošči, namesto o tem, kaj potrebuje.
4. Financiranje predstavlja precejšen izziv
Banke, ki so v času finančne krize zaostrile pogoje za posojila, so trde pogoje obdržale še danes. Tudi alternativne metode, kot je množično financiranje, imajo malo verjetnosti za uspeh. Kar 75 odstotkov projektov na najbolj popularni platformi za množično financiranje ne uspe doseči željenega cilja.
5. Ljudje verjetno ne bodo želeli tega, kar ponujate
Najpogostejši razlog za propad startupov je ponujanje izdelkov, ki jih ljudje ne potrebujejo. Verjetno si ne želite zapravljati svojega časa za izdelek, ki ga nihče ne bo želel. Zato svoj čas investirajte tudi v raziskavo trga. Naj vam ljudje povejo, kaj želijo.
Milenijci vse bolj samozavestni glede podjetništva
Vir: huffingtonpost.com