Bi radi pričeli s frizersko ali kozmetično dejavnostjo?

Želite odpreti svoj lastni frizerski ali kozmetični salon, pa ne veste kako? Postopek je razmeroma enostaven in se praviloma zaključi v 15-ih dneh, v kolikor podjetnik izpolnjuje vse pogoje glede izobrazbe ter ima ustrezen prostor in opremo.
Bi radi pričeli s frizersko ali kozmetično dejavnostjo?

Postopek je razmeroma enostaven (Vir slike: Pixabay.com)

Frizerska dejavnost

Frizerska dejavnost je obrtna dejavnost, torej pridobitna dejavnost, ki se opravlja v skladu z določili Obrtnega zakona. Pod frizersko dejavnost, v skladu z Uredbo o standardni kvalifikaciji dejavnost in Pojasnili k SKD 2008, spada:

  • umivanje las, striženje, česanje, barvanje, kodranje in ravnanje las ter podobne storitve,
  • brivske storitve, prirezovanje brade.

Pravica do opravljanja obrtne dejavnosti, za katero je potrebna ustrezna poklicna usposobljenost ter se pridobi na podlagi obrtnega dovoljenja in vpisa v obrtni register. Obrtno dovoljenje je dokazilo o izpolnjevanju pogojev za opravljanje dejavnosti in se pridobi po naslednjem postopku:

  1. Najprej morate ustanoviti in registrirati podjetje;
  2. Nato vložite vlogo za pridobitev obrtnega dovoljenja;
  3. Izpolnjevati morate nekatere izobrazbene pogoje;
  4. Imeti morate primeren prostor in opremo.

Kozmetična dejavnost

Za opravljanje kozmetične dejavnosti je postopek skoraj povsem enak zgoraj opisanemu postopku izpolnitve pogojev za opravljanje frizerske dejavnosti, saj prav tako potrebujete obrtno dovoljenje, poleg tega pa je potrebno izvesti vpis v obrtni register. Potrebno je torej:

  1. Ustanoviti in registrirati podjetje;
  2. Pridobiti obrtno dovoljenje;
  3. Izpolnjevati izobrazbeni pogoj;
  4. Izpolnjevati pogoje za prostor in opremo.

Več informacij o pogojih pa v članku: Pogoji za frizerske in kozmetične dejavnosti >>

Iskanje
↓ Pomagamo vam pri rasti ↓

GDPR po GDPR (delavnica s konkretnimi rešitvami)

05.07.2018 od 14:00 do 17:00
GDPR po GDPR (delavnica s konkretnimi rešitvami)

Vsi smo že slišali za uredbo GDPR. Poenostavljeno rečeno, gre za spremembo, zaostritev pravil na področju varstva osebnih podatkov, ki močno vpliva na poslovanje podjetij, ki zbirajo osebne podatke o strankah. Kako se na spremembe, ki jih je prinesla uredba GDPR, pripraviti v praksi in kaj je potrebno urediti na vaši spletni strani ter kar se tiče hranjenja osebnih podatkov o strankah?
Preberite več >>

Vse za podjetje