Bi radi pričeli s frizersko ali kozmetično dejavnostjo?

Želite odpreti svoj lastni frizerski ali kozmetični salon, pa ne veste kako? Postopek je razmeroma enostaven in se praviloma zaključi v 15-ih dneh, v kolikor podjetnik izpolnjuje vse pogoje glede izobrazbe ter ima ustrezen prostor in opremo.
Bi radi pričeli s frizersko ali kozmetično dejavnostjo?

Postopek je razmeroma enostaven (Vir slike: Pixabay.com)

Frizerska dejavnost

Frizerska dejavnost je obrtna dejavnost, torej pridobitna dejavnost, ki se opravlja v skladu z določili Obrtnega zakona. Pod frizersko dejavnost, v skladu z Uredbo o standardni kvalifikaciji dejavnost in Pojasnili k SKD 2008, spada:

  • umivanje las, striženje, česanje, barvanje, kodranje in ravnanje las ter podobne storitve,
  • brivske storitve, prirezovanje brade.

Pravica do opravljanja obrtne dejavnosti, za katero je potrebna ustrezna poklicna usposobljenost ter se pridobi na podlagi obrtnega dovoljenja in vpisa v obrtni register. Obrtno dovoljenje je dokazilo o izpolnjevanju pogojev za opravljanje dejavnosti in se pridobi po naslednjem postopku:

  1. Najprej morate ustanoviti in registrirati podjetje;
  2. Nato vložite vlogo za pridobitev obrtnega dovoljenja;
  3. Izpolnjevati morate nekatere izobrazbene pogoje;
  4. Imeti morate primeren prostor in opremo.

Kozmetična dejavnost

Za opravljanje kozmetične dejavnosti je postopek skoraj povsem enak zgoraj opisanemu postopku izpolnitve pogojev za opravljanje frizerske dejavnosti, saj prav tako potrebujete obrtno dovoljenje, poleg tega pa je potrebno izvesti vpis v obrtni register. Potrebno je torej:

  1. Ustanoviti in registrirati podjetje;
  2. Pridobiti obrtno dovoljenje;
  3. Izpolnjevati izobrazbeni pogoj;
  4. Izpolnjevati pogoje za prostor in opremo.

Več informacij o pogojih pa v članku: Pogoji za frizerske in kozmetične dejavnosti >>

Iskanje
↓ Pomagamo vam pri rasti ↓

MP delavnica: Facebook oglaševanje

23.02.2018 od 9:00 do 17:00
MP delavnica: Facebook oglaševanje

Facebook je koristno orodje tako za grajenje blagovne znamke kot tudi za povečanje prodaje. Na tokratni delavnici se bomo s strokovnjakom za Facebook oglaševanje osredotočili na prodajni del: Facebook oglase. S pomočjo Jureta Knehtla iz Adstar boste izvedeli, kako svoje oglase kar najbolje optimizirati za doseganje nadpovprečnih prodajnih rezultatov.
Preberite več >>

Google Analytics delavnica in Marko Penko

01.03.2018 od 16:00 do 10.03.2017 16:00
Google Analytics delavnica in Marko Penko

Imate spletno stran oziroma trgovino ter za oglaševanje vašega produkta ali storitve zapravite več 1000 evrov mesečno, pa se to pri prodaji ne pozna dovolj? Kaže, da imate težave pri učinkovitosti oglasov. Obstaja rešitev, ki se ji reče Google Analytics delavnica, ki jo za nas pripravlja Marko Penko.
Preberite več >>

Delavnica: Google Adwords oglaševanje in Marko Penko

24.03.2018 od 9:00 do 30.03.2018 17:00
Delavnica: Google Adwords oglaševanje in Marko Penko

Pri oglaševanju na Googlu je zelo pomembno poznavanje navodil, trikov in smernic za uspešno postavitev in vodenje AdWords kampanje. Da boste svoje oglaševanje vzpostavili kar se da učinkovito, vas vabimo na delavnico, v okviru katere boste spoznali Google AdWords: od osnov do potankosti. Z nami bo izkušeni Google AdWords mojster Marko Penko, ki je v svoji karieri upravljal na milijone evrov oglaševalskih proračunov.
Preberite več >>

Predavanje: Optimizacija spletnih strani

06.04.2018 od 14:00 do 18:00
Predavanje: Optimizacija spletnih strani

Klasična trgovina z odličnimi izdelki in nizkimi cenami ni vredna veliko, če se nahaja na odročni lokaciji, kjer je nihče ne obišče. Podobno velja za spletne strani in spletne trgovine. Če vas obiskovalci ne najdejo, potem tudi nakupa ne morejo opraviti. Zato je tu optimizacija spletnih strani.
Preberite več >>

Vse za podjetje