Drugo mesto na StartUp Weekendu – LUI – ShakyHand

Drugo mesto Startup Weekenda Slovenija, ki je potekal od 4. do 6. aprila 2014 v petih mestih na šestih lokacijah po Sloveniji, je v Ljubljanskem univerzitetnem inkubatorju zasedla ekipa ShakyHand. Na podjetniškem tekmovanju je sodelovalo kar 330 študentov!
Drugo mesto na StartUp Weekendu – LUI – ShakyHand

Drugo mesto na StartUp Weekendu – LUI – ShakyHand (Vir fotografije: LUI)

Na StartUp Weekendu se je tokrat strnilo več kot 330 študentov in razvijalo metode po najbolj sodobnih tehnologijah; »lean startup« in »business model generation«, ki jih učijo najboljše poslovne šole, kot so Stanford, Harvard, MIT in druge.

Spodbuda druženju brez elektronskih naprav

Ideja ekipe ShakyHand spodbuja druženje ljudi brez elektronskih naprav, ki se jim ljudje vse bolj posvečajo. »Zaradi te tehnologije postajamo vse bolj odklopljeni od osebnih odnosov. Želimo razbiti monotonost v lokalih, tako da popestrimo zabave z družabno igro, obenem pa lokalom nudimo pospeševanje prodaje pijač in prepoznavnosti. Naša dejavnost ponuja nov pristop k animaciji, načinu zabave in povezovanju ljudi,« nam razložijo člani ekipe.

Zgodba ideje se je namreč začela s šestimi člani ekipe: Petro Pogorelc (FDV – novinarstvo), Ano Pipuš (FDV – komunikologija), Anžetom Šribarjem (DOBA – marketing), Klemnom Červom (NTF – dizajn), Alešom Omrzelom (FMF – računalništvo) in Rokom Piletičom (EF + FRI). Nadaljnje razvijanje ideje pa nosijo v rokah le še Petra, Anže, Ana in občasno tudi Klemen, ki je njihov tihi partner, kot pravijo sami.

Na StartUp weekend z željo po novih podjetniških znanjih

»Na StartUp weekend smo prišli brez ideje, željni podjetniških in praktičnih znanj, ki nam jih fakulteta ne ponuja. Člani ekipe se med seboj po večini nismo poznali, ker pa se nismo prepoznali v nobeni predlagani podjetniški ideji na predstavitvi idej, smo se nekako našli in formirali novo ekipo. Ta ekipa je bila na začetku brez ideje, nato pa je Petra dala predlog o animacijski igrici, ki je bil vsem všeč. Izhajali smo iz lastnih izkušenj, idejo pa smo oblikovali po principu mladi za mlade, saj sami najbolje prepoznamo probleme in potrebe naše generacije. Internetna odvisnost je v porastu, mi pa želimo obuditi staro, dobro, kvalitetno druženje,« pojasnjujejo člani ekipe.

                                                             Fotografija: LUI

In nam ob tem še zaupajo: »Vsi smo pridobili veliko novih izkušenj glede podjetništva – kako priti od ideje do izdelka. Zaradi pomanjkanja praktičnih izkušenj v času šolanja nam je ta izkušnja dala ravno to. Dogodek je bil odlična priložnost za mreženje in spoznavanje ljudi iz različnih strok. Naša ekipa je bila še posebej raznolika, kar nam je še posebej pomagalo pri razvijanju ideje. S skupino smo zadovoljni, med sabo smo se dobro ujeli, zato s projektom tudi nadaljujemo tisti, ki si tega seveda želimo.«

Oznake: , ,
Iskanje
SPIRIT logo
MGRT logo
EU logo

Aktivnosti Zavoda mladi podjetnik, so.p., v okviru operacije “SIO-MP-2020-2022” sofinancirata Republika Slovenija in Evropska unija iz Evropskega sklada za regionalni razvoj. Operacija se izvaja v okviru Operativnega programa za izvajanje Evropske kohezijske politike v obdobju 2014-2020, prednostne osi: 3 Dinamično in konkurenčno podjetništvo za zeleno gospodarsko rast.

↓ Pomagamo vam pri rasti ↓

Konferenca: Trendi digitalnega marketinga 2020

13.03.2020 od 14:30 do 19:30
Konferenca: Trendi digitalnega marketinga 2020

Že tretjič zapored vas v začetku leta vabimo na konferenco, ki vam bo s pomočjo najbolj uspešnih slovenskih spletnih oglaševalcev ter njihovih številnih primerov dobre prakse ponudila ideje in nasvete za spopad s konkurenco na spletu v letu 2020. Pridružite se nam na konferenci Trendi digitalnega marketinga 2020 in spoznajte napredne tehnike in uporabne trike s ključnih področij digitalnega marketinga - od spletne analitike in družabnih omrežij do mobilnega marketinga, optimizacije prodajnega lijaka ter izboljšanja uporabniške izkušnje. Če iščete napredno znanje o tem, kako na spletu prodati več, te konference ne smete zamuditi.
Preberite več >>

Vse za podjetje