Google prejel že 350 tisoč zahtev po izbrisu osebnih podatkov

Spletni iskalnik Google, ki je od maja 2014 dalje dolžen izvrševati tako imenovano pravico do pozabe, sprejeto s strani Evropskih varuhov osebnih podatkov, je do danes prejel že skoraj 350 tisoč zahtev za izbris podatkov iz iskalnika Google.
Google prejel že 350 tisoč zahtev po izbrisu osebnih podatkov

Google prejel že 350 tisoč zahtev po izbrisu osebnih podatkov (Vir slike: Mashable.com)

Google je v poročilu, ki ga je pred kratkim objavil na svojih spletnih straneh, med drugim razkril tudi število zahtev po odstranitvi osebnih podatkov iz Googlovih rezultatov iskanja. Takšnih zahtev je bilo do danes 348.085, v njih pa so prijavitelji navedli zahtevo po odstranitvi 1.234.092 spletnih povezav (URL-jev).

Večina izmed zahtev je prišla s strani francoskih, nemških, britanskih, španskih in italijanskih državljanov. Slovenski prebivalci so podali 1.289 zahtev, v njih pa skupno navedli zahtevo po odstranitvi 4.560 spornih URL-jev.

Google naj bi do danes odstranil že okoli 42 odstotkov URL-jev in torej upošteva smernice Evropskih varuhov osebnih podatkov. A hkrati opozarja, da kljub odstranjevanju podatkov iz rezultatov njihovega iskalnika še ne pomeni, da so podatki odstranjeni tudi iz spleta. Prav nasprotno, le skrbnik spletne strani je tisti, ki to lahko stori, zato pri Googlu svetujejo, da se v primeru težav obrnete predvsem nanj.

Največ zahtev se nanaša na družbena omrežja

V poročilu je Google razkril tudi seznam 10 spletnih strani, za katere so bile zahteve po odstranitvi iz iskalnika Google največkrat podane. Tu kraljujejo predvsem družabna omrežja, med katerimi je Facebook na prvem mestu, visoko se uvrščajo tudi Google Groups, YouTube, Google+ in Twitter.

Vir: Mashable

Morda vas zanima tudi sorodna vsebina
Delavnica: Google Adwords

Delavnica: Google Adwords

Pri oglaševanju na Googlu je zelo pomembno upoštevanje splošnih smernic za uspešno postavitev in vodenje AdWords kampanje. Prav zato vas vabimo na delavnico, v okviru katere boste spoznali Google AdWords: od osnov do potankosti. Preberite več >>

Virtualna pisarna v Ljubljani

Virtualna pisarna v Ljubljani

Virtualna pisarna je odlična rešitev za vse podjetnike, ki ne potrebujejo lastne pisarne ali ne morejo pridobiti dovoljenja za registracijo naslova. MP virtualna pisarna v Ljubljani omogoča dovoljenje za poslovanje na našem naslovu, hkrati pa lahko na interni VEM točki odprete podjetje oziroma spremenite sedež. Preberite več >>

Startup pravnik

Startup pravnik

Startup pravnik pogosto naleti na primere mladih podjetnikov ali ekip, ki imajo razvito idejo ali produkt in so pred kratkim vstopili na trg z odličnim produktom, zagreto ekipo in rastočo prodajo. Kaj pa, če na podjetje pogledamo s formalnopravnega vidika: je res vse tako, kot mora biti? Preberite več >>

Registracija blagovne znamke

Registracija blagovne znamke

Blagovna znamka je tako rekoč srce in duša vsakega uspešnega podjetja. Lahko predstavlja ugled, prestiž, kakovostno blago ali storitve, obljubo po napredku in nečem novem, zvestobo, konsistentnost. Njen bistveni element, celo cilj, je prepoznavnost. Preberite več >>


Infografika: Kaj se v eni minuti zgodi na svetovnem spletu?

Infografika: Kaj se v eni minuti zgodi na svetovnem spletu?

Pred kratkim je družabno omrežje Facebook doseglo dve milijardi mesečnih uporabnikov. Si sploh lahko predstavljate takšne številke? Preberite več >>

So skoraj štirje milijoni bitcoinov za vedno izgubljeni?

So skoraj štirje milijoni bitcoinov za vedno izgubljeni?

Tako kot lahko zlate palice izginejo na dnu morja, evrski in drugi bankovci pa gorijo, lahko tudi bitcoini za vedno izginejo. Kako je to mogoče in koliko bitcoinov je izgubljenih? Preberite več >>

Vstopate v svet kriptovalut? Poskrbite za varnost!

Vstopate v svet kriptovalut? Poskrbite za varnost!

Svet kriptovalut radi označimo za divji zahod. Odsotnost regulative, na eni strani veliki zaslužki in na drugi velike izgube. Gre za industrijo, ki je zrasla v svetu programerjev in tehnično podkovanih posameznikov. Preberite več >>

Video: Spoznajte Blockchain v dveh minutah

Video: Spoznajte Blockchain v dveh minutah

V javnosti se vedno več govori o tehnologiji veriženja blokov oziroma blockchain. Ali veste, za kaj sploh gre? Oglejte si kratek video. Preberite več >>

dr. Peter Merc: »Dejanski potencial blockchaina se šele nakazuje«

dr. Peter Merc: »Dejanski potencial blockchaina se šele nakazuje«

O tehnologiji veriženja blokov se v zadnjem času veliko govori. Pred začetkom Blockchain Roadshowa, v okviru katerega boste spoznali blockchain in njegove potenciale, smo se pogovarjali z vodjo Blockchain Think Tanka dr. Petrom Mercem. Preberite več >>

Infografika: Tesla je četrti največji proizvajalec avtomobilov na svetu

Infografika: Tesla je četrti največji proizvajalec avtomobilov na svetu

Tudi v letu 2017 zagon Elona Muska ne pojenja. Podjetje Tesla je glede na vrednost postalo četrti največji proizvajalec avtomobilov na svetu in prvi v ZDA. Preberite več >>

Oznake: , ,