Vir slike: Pixabay

Vir slike: Pixabay

Kako virtualna realnost vpliva na startup podjetja?

Danes se startupi soočajo s težko nalogo, kako pritegniti pozornost bodočih strank. Tradicionalni tržni pristopi so včasih nezadostni in neuspešni, predvsem ko gre za privabljanje novih potrošnikov.
Vir slike: Pixabay

Vir slike: Pixabay

V zadnjem času se je močno razvila tehnologija navidezne oz. virtualne resničnosti (VR). Le-ta podjetjem zagotavlja orodje, ki lahko spremeni njihove oglaševalske strategije. Startupi lahko dolgoročno vplivajo na svoje ciljno občinstvo z uporabo poglobljene in interaktivne narave virtualne resničnosti. Z njeno pomočjo lahko ustvarijo fascinantne uporabniške izkušnje.

  1. Vzpostavljanje pristnih interakcij z blagovno znamko

Startupi imajo edinstveno priložnost, da uporabijo VR za ustvarjanje privlačnih izkušenj, ki jih je z bolj običajnimi oblikami oglaševanja nemogoče doseči. VR ponuja edinstveno priložnost, da blagovno znamko predstavite na način, ki stranke popelje v virtualni svet.

Izkušnje navidezne resničnosti privabijo ljudi in jim nudijo nove občutke, naj gre za prikaz predstavitve izdelka, omogočanje potrošnikom, da raziščejo virtualno trgovino, ali za interaktivni ogled objektov. Te izkušnje gledalce ne le privabijo, ampak nanje tudi naredijo vtis, ki jim ostane še nekaj časa. Hkrati omenjene izkušnje povečajo prepoznavnost in pripadnost blagovni znamki.

  1. Predstavitve izdelkov naj bodo čim bolj impresivne

Startupi se soočajo s precejšnjimi ovirami, ko poskušajo dokazati vrednost svojih izdelkov in storitev. S pomočjo virtualne resničnosti svoje izdelke lahko prikažejo na bolj zanimiv in interaktiven način.

Podjetja s pomočjo virtualne resničnosti strankam ponudijo realistično in prilagojeno izkušnjo. Ste že preizkusili npr. virtualno testno vožnjo novega avtomobila, si virtualno ogledali nepremičninski projekt ali celo virtualno pomerili kak modni kos?

  1. Pripovedovanje zgodb, ki pritegne

Vsaka učinkovita oglaševalska kampanja je v svojem bistvu zgodba. Ustvarjanje privlačnih zgodb v VR povzdigne pripovedovanje zgodb na novo raven. Poglobljena zgodba je močno orodje za startupe, da sporočijo svoj namen, ambicije in vrednote. Startupi lahko povečajo čustveno povezavo s svojim občinstvom tako, da potrošnikom omogočijo aktivno sodelovanje v zgodbi.

Pripovedovanje zgodb v virtualni resničnosti očara stranke, saj ima možnost, da ustvari namišljeno okolje, v katerem se odražajo vrednote blagovne znamke.

  1. Izboljšanje kakovosti dogodkov

Startupi pogosto sodelujejo na industrijskih dogodkih in konferencah, kjer promovirajo svoje izdelke in storitve ter navezujejo stike s potencialnimi strankami. Vendar pa imajo dogodki v živo omejitve glede udeležbe in izpostavljenosti. Z virtualno resničnostjo lahko podjetja odpravijo celo geografske ovire.

Zagonska podjetja lahko ustvarijo virtualna prizorišča za dogodke in tako omogočijo globalno udeležbo na konferencah, predstavitvah izdelkov in srečanjih za mreženje. Dogodki v virtualni resničnosti pomagajo podjetnikom prihraniti denar, hkrati pa jim dajejo ključne informacije o navadah, zanimanjih in stopnji angažiranosti udeležencev.

  1. Vključevanje v prilagojeno oglaševanje

Navidezna resničnost podjetnikom omogoča, da svoji ciljni publiki zagotovijo zelo prilagojene izkušnje, kar je ključnega pomena za uspešno trženje. Startupi lahko ustvarijo edinstveno in intimno izkušnjo navidezne resničnosti za vsakega potrošnika posebej. Le-to dosežejo s sledenjem potrošniku, z analizo njegovih podatkov in preferenc. Virtualno okolje tako prilagodite okusu potrošnikov.

  1. Povežite se s svojim občinstvom

Baza uporabnikov navidezne resničnosti stalno narašča. Kaže, da bo, tako kot vsako drugo omrežje, družbena dinamika VR platforme sčasoma postala bolj in bolj izpostavljena.

Podjetja, ki poskušajo izstopati v konkurenčni industriji, morajo upoštevati pomen virtualne resničnosti. Startupi lahko preoblikujejo svoje trženjske strategije. Potencialnim kupcem se približajo z bolj interaktivnimi pristopi, boljšimi predstavitvami izdelkov in privlačnimi zgodbami.

Zagonska podjetja morajo izkoristiti priložnost za uporabo virtualne resničnosti za globlje sodelovanje s potrošniki in ostati pred konkurenco, saj tehnologija VR postaja vse boljša in cenovno dostopnejša. Okolje navidezne resničnosti je tisto, kamor se usmerja trženje zagonskih podjetij. Dobiček bodo imeli uporabniki, ki bodo prvi začeli aktivno uporabljati področje VR za marketinški namen.

Vir: Under30ceo

Morda vas zanima tudi sorodna vsebina
Virtualna pisarna Ljubljana

Virtualna pisarna Ljubljana

Virtualna pisarna Ljubljana je odlična rešitev za vse, ki ne potrebujete lastne pisarne ali ne morete pridobiti dovoljenja za registracijo naslova. Virtualna pisarna v Ljubljani omogoča dovoljenje za poslovanje na našem naslovu, hkrati pa lahko na naši SPOT točki na enem mestu hkrati odprete podjetje / spremenite sedež podjetja. Več >


Slovenski start:up leta 2025 je Astra AI!

Slovenski start:up leta 2025 je Astra AI!

Naziv Slovenski start:up leta 2025 in s tem tudi kristalni kipec je šel v roke startup podjetja Astra AI, ki razvija pametnega učnega asistenta, ki z umetno inteligenco prilagaja snov vsakemu učencu posebej – glede na njegovo znanje, tempo in cilje. Več >

Predstavljamo najboljšo slovensko poslovno knjigo 2024

Predstavljamo najboljšo slovensko poslovno knjigo 2024

Med slovenskimi je naziv najboljše prejela knjiga HALCOM - Pogled v prihodnost, avtorji Matjaž Čadež, Petra Škarja in Gorazd Bavdaž (Založba 5KA). Med tujini pa je ta naziv pripadal knjigi Dnevnik direktorja, avtor Steven Bartlett (založba Učila). Več >

10 kariernih in poslovnih priložnosti za prihodnost

10 kariernih in poslovnih priložnosti za prihodnost

Že veliko let poslušamo, kako bo zaradi umetne inteligence in drugih tehnologij veliko delovnih mest izgubljenih. Medtem ko je ta skrb do neke mere realna, pa gredo nekatera mnenja tudi v smer tega, da bo tehnologija trg dela konkretno spremenila in ne uničila. Več >

Mesec kibervarnosti: Napadalci ciljajo na naše telefone

Mesec kibervarnosti: Napadalci ciljajo na naše telefone

V torek, 1. oktobra, se je vsej Evropi pričela kampanja Evropski mesec kibervarnosti, katere namen je okrepiti odpornost sistemov in storitev EU, opolnomočiti državljane in narediti korak naprej k bolj kibernetsko varni in ozaveščeni družbi. Več >

Kakšno vlogo igra avtomatizacija pri uspehu podjetij?

Kakšno vlogo igra avtomatizacija pri uspehu podjetij?

Avtomatizacija v današnjem poslovnem okolju igra zelo pomembno vlogo in lahko za podjetje, ki želi optimizirati svoje procese, povečati učinkovitost in ostati konkurenčno, pomeni preobratno točko na poti do uspeha. Več >

Kako izplačati Bitcoin – Najboljši načini za izplačilo BTC

Kako izplačati Bitcoin – Najboljši načini za izplačilo BTC

V svetu kriptovalut je Bitcoin kralj, zato je razumevanje, kako ga pretvoriti v tradicionalne fiat valute kot sta EUR ali USD, ključnega pomena. Kripto bankomati so postali ena izmed najbolj priljubljenih metod za izplačilo Bitcoina zaradi svoje dostopnosti in enostavnosti uporabe. Več >

Bodite pripravljeni na kibernetske napade

Bodite pripravljeni na kibernetske napade

V dobi, ki jo zaznamujejo naraščajoče kibernetske grožnje in s tem povezani visoki stroški podjetij, se tradicionalni pristopi boja proti kibernetskim napadom kažejo za neuspešne. Več >

Kako svojim zaposlenim plačati v kriptovaluti?

Kako svojim zaposlenim plačati v kriptovaluti?

Kriptovaluta je prevzela svet in vse več podjetij jo sprejema kot način plačila. Ta digitalna valuta deluje neodvisno od tradicionalnih bančnih sistemov in ponuja različne ugodnosti: varnost, hitrost in nizke transakcijske provizije. Tudi nakazila plač zaposlenim v kripto obliki postajajo vse bolj priljubljena. Več >

Oznake:,
© 2007-2025 Zavod mladi podjetnik, so.p. - Vse pravice pridržane |  Piškotki