Kako virtualna realnost vpliva na startup podjetja?

Danes se startupi soočajo s težko nalogo, kako pritegniti pozornost bodočih strank. Tradicionalni tržni pristopi so včasih nezadostni in neuspešni, predvsem ko gre za privabljanje novih potrošnikov.
Vir slike: Pixabay

Vir slike: Pixabay

V zadnjem času se je močno razvila tehnologija navidezne oz. virtualne resničnosti (VR). Le-ta podjetjem zagotavlja orodje, ki lahko spremeni njihove oglaševalske strategije. Startupi lahko dolgoročno vplivajo na svoje ciljno občinstvo z uporabo poglobljene in interaktivne narave virtualne resničnosti. Z njeno pomočjo lahko ustvarijo fascinantne uporabniške izkušnje.

  1. Vzpostavljanje pristnih interakcij z blagovno znamko

Startupi imajo edinstveno priložnost, da uporabijo VR za ustvarjanje privlačnih izkušenj, ki jih je z bolj običajnimi oblikami oglaševanja nemogoče doseči. VR ponuja edinstveno priložnost, da blagovno znamko predstavite na način, ki stranke popelje v virtualni svet.

Izkušnje navidezne resničnosti privabijo ljudi in jim nudijo nove občutke, naj gre za prikaz predstavitve izdelka, omogočanje potrošnikom, da raziščejo virtualno trgovino, ali za interaktivni ogled objektov. Te izkušnje gledalce ne le privabijo, ampak nanje tudi naredijo vtis, ki jim ostane še nekaj časa. Hkrati omenjene izkušnje povečajo prepoznavnost in pripadnost blagovni znamki.

  1. Predstavitve izdelkov naj bodo čim bolj impresivne

Startupi se soočajo s precejšnjimi ovirami, ko poskušajo dokazati vrednost svojih izdelkov in storitev. S pomočjo virtualne resničnosti svoje izdelke lahko prikažejo na bolj zanimiv in interaktiven način.

Podjetja s pomočjo virtualne resničnosti strankam ponudijo realistično in prilagojeno izkušnjo. Ste že preizkusili npr. virtualno testno vožnjo novega avtomobila, si virtualno ogledali nepremičninski projekt ali celo virtualno pomerili kak modni kos?

  1. Pripovedovanje zgodb, ki pritegne

Vsaka učinkovita oglaševalska kampanja je v svojem bistvu zgodba. Ustvarjanje privlačnih zgodb v VR povzdigne pripovedovanje zgodb na novo raven. Poglobljena zgodba je močno orodje za startupe, da sporočijo svoj namen, ambicije in vrednote. Startupi lahko povečajo čustveno povezavo s svojim občinstvom tako, da potrošnikom omogočijo aktivno sodelovanje v zgodbi.

Pripovedovanje zgodb v virtualni resničnosti očara stranke, saj ima možnost, da ustvari namišljeno okolje, v katerem se odražajo vrednote blagovne znamke.

  1. Izboljšanje kakovosti dogodkov

Startupi pogosto sodelujejo na industrijskih dogodkih in konferencah, kjer promovirajo svoje izdelke in storitve ter navezujejo stike s potencialnimi strankami. Vendar pa imajo dogodki v živo omejitve glede udeležbe in izpostavljenosti. Z virtualno resničnostjo lahko podjetja odpravijo celo geografske ovire.

Zagonska podjetja lahko ustvarijo virtualna prizorišča za dogodke in tako omogočijo globalno udeležbo na konferencah, predstavitvah izdelkov in srečanjih za mreženje. Dogodki v virtualni resničnosti pomagajo podjetnikom prihraniti denar, hkrati pa jim dajejo ključne informacije o navadah, zanimanjih in stopnji angažiranosti udeležencev.

  1. Vključevanje v prilagojeno oglaševanje

Navidezna resničnost podjetnikom omogoča, da svoji ciljni publiki zagotovijo zelo prilagojene izkušnje, kar je ključnega pomena za uspešno trženje. Startupi lahko ustvarijo edinstveno in intimno izkušnjo navidezne resničnosti za vsakega potrošnika posebej. Le-to dosežejo s sledenjem potrošniku, z analizo njegovih podatkov in preferenc. Virtualno okolje tako prilagodite okusu potrošnikov.

  1. Povežite se s svojim občinstvom

Baza uporabnikov navidezne resničnosti stalno narašča. Kaže, da bo, tako kot vsako drugo omrežje, družbena dinamika VR platforme sčasoma postala bolj in bolj izpostavljena.

Podjetja, ki poskušajo izstopati v konkurenčni industriji, morajo upoštevati pomen virtualne resničnosti. Startupi lahko preoblikujejo svoje trženjske strategije. Potencialnim kupcem se približajo z bolj interaktivnimi pristopi, boljšimi predstavitvami izdelkov in privlačnimi zgodbami.

Zagonska podjetja morajo izkoristiti priložnost za uporabo virtualne resničnosti za globlje sodelovanje s potrošniki in ostati pred konkurenco, saj tehnologija VR postaja vse boljša in cenovno dostopnejša. Okolje navidezne resničnosti je tisto, kamor se usmerja trženje zagonskih podjetij. Dobiček bodo imeli uporabniki, ki bodo prvi začeli aktivno uporabljati področje VR za marketinški namen.

Vir: Under30ceo

Morda vas zanima tudi sorodna vsebina
Virtualna pisarna – VSE na enem mestu

Virtualna pisarna – VSE na enem mestu

Virtualna pisarna je odlična rešitev za vse, ki ne potrebujete lastne pisarne ali ne morete pridobiti dovoljenja za registracijo naslova. Virtualna pisarna v Ljubljani omogoča dovoljenje za poslovanje na našem naslovu, hkrati pa lahko na naši SPOT točki na enem mestu hkrati odprete podjetje / spremenite sedež podjetja. Preberite več >>

Startup pravnik

Startup pravnik

Startup pravnik pogosto naleti na primere mladih podjetnikov ali ekip, ki imajo razvito idejo ali produkt in so pred kratkim vstopili na trg z odličnim produktom, zagreto ekipo in rastočo prodajo. Kaj pa, če na podjetje pogledamo s formalnopravnega vidika: je res vse tako, kot mora biti? Preberite več >>


Kakšno vlogo igra avtomatizacija pri uspehu podjetij?

Kakšno vlogo igra avtomatizacija pri uspehu podjetij?

Avtomatizacija v današnjem poslovnem okolju igra zelo pomembno vlogo in lahko za podjetje, ki želi optimizirati svoje procese, povečati učinkovitost in ostati konkurenčno, pomeni preobratno točko na poti do uspeha. Preberite več >>

Kako izplačati Bitcoin – Najboljši načini za izplačilo BTC

Kako izplačati Bitcoin – Najboljši načini za izplačilo BTC

V svetu kriptovalut je Bitcoin kralj, zato je razumevanje, kako ga pretvoriti v tradicionalne fiat valute kot sta EUR ali USD, ključnega pomena. Kripto bankomati so postali ena izmed najbolj priljubljenih metod za izplačilo Bitcoina zaradi svoje dostopnosti in enostavnosti uporabe. Preberite več >>

Bodite pripravljeni na kibernetske napade

Bodite pripravljeni na kibernetske napade

V dobi, ki jo zaznamujejo naraščajoče kibernetske grožnje in s tem povezani visoki stroški podjetij, se tradicionalni pristopi boja proti kibernetskim napadom kažejo za neuspešne. Preberite več >>

Kako svojim zaposlenim plačati v kriptovaluti?

Kako svojim zaposlenim plačati v kriptovaluti?

Kriptovaluta je prevzela svet in vse več podjetij jo sprejema kot način plačila. Ta digitalna valuta deluje neodvisno od tradicionalnih bančnih sistemov in ponuja različne ugodnosti: varnost, hitrost in nizke transakcijske provizije. Tudi nakazila plač zaposlenim v kripto obliki postajajo vse bolj priljubljena. Preberite več >>

Investicija v proxy se v poslovanju obrestuje

Investicija v proxy se v poslovanju obrestuje

Investicija v proxy se lahko v poslovanju obrestuje, če je pravilno izvedena in v skladu z načrtom poslovanja podjetja. Proxy je lahko koristen pri različnih vidikih poslovanja, na primer pri upravljanju tveganj, izboljšanju učinkovitosti poslovanja, povečanju produktivnosti in prihranku časa ter stroškov. Preberite več >>

Pomen digitalne pismenosti v sodobnem času

Pomen digitalne pismenosti v sodobnem času

Digitalna pismenost je danes ena izmed ključnih vseživljenjskih kompetenc, ki vključuje varno in kritično uporabo tehnologije informacijske družbe pri delu, v prostem času in pri sporazumevanju. Preberite več >>

Spletna banka kot alternativa klasični banki

Spletna banka kot alternativa klasični banki

Spletne banke že dolgo niso več novost. K uporabi nas vabijo predvsem z nizkimi stroški in dobro uporabniško izkušnjo. Nekateri jih že uporabljajo kot svoj edini bančni račun, drugi kot dodatnega. Preberite več >>

Zakaj so spletne igralnice bolj priljubljene od tradicionalnih?

Zakaj so spletne igralnice bolj priljubljene od tradicionalnih?

Tradicionalne igralnice v vse večjem številu dobivajo svoje spletne različice. K temu je v Sloveniji nedvomno pripomogla tudi prenovljena zakonodaja leta 2013. Spletno igralništvo je namreč takrat postalo zakonito. Preberite več >>

Oznake:,

Brezplačne e-novice!
Vse za podjetje