Kako virtualna realnost vpliva na startup podjetja?
Vir slike: Pixabay
V zadnjem času se je močno razvila tehnologija navidezne oz. virtualne resničnosti (VR). Le-ta podjetjem zagotavlja orodje, ki lahko spremeni njihove oglaševalske strategije. Startupi lahko dolgoročno vplivajo na svoje ciljno občinstvo z uporabo poglobljene in interaktivne narave virtualne resničnosti. Z njeno pomočjo lahko ustvarijo fascinantne uporabniške izkušnje.
-
Vzpostavljanje pristnih interakcij z blagovno znamko
Startupi imajo edinstveno priložnost, da uporabijo VR za ustvarjanje privlačnih izkušenj, ki jih je z bolj običajnimi oblikami oglaševanja nemogoče doseči. VR ponuja edinstveno priložnost, da blagovno znamko predstavite na način, ki stranke popelje v virtualni svet.
Izkušnje navidezne resničnosti privabijo ljudi in jim nudijo nove občutke, naj gre za prikaz predstavitve izdelka, omogočanje potrošnikom, da raziščejo virtualno trgovino, ali za interaktivni ogled objektov. Te izkušnje gledalce ne le privabijo, ampak nanje tudi naredijo vtis, ki jim ostane še nekaj časa. Hkrati omenjene izkušnje povečajo prepoznavnost in pripadnost blagovni znamki.
-
Predstavitve izdelkov naj bodo čim bolj impresivne
Startupi se soočajo s precejšnjimi ovirami, ko poskušajo dokazati vrednost svojih izdelkov in storitev. S pomočjo virtualne resničnosti svoje izdelke lahko prikažejo na bolj zanimiv in interaktiven način.
Podjetja s pomočjo virtualne resničnosti strankam ponudijo realistično in prilagojeno izkušnjo. Ste že preizkusili npr. virtualno testno vožnjo novega avtomobila, si virtualno ogledali nepremičninski projekt ali celo virtualno pomerili kak modni kos?
-
Pripovedovanje zgodb, ki pritegne
Vsaka učinkovita oglaševalska kampanja je v svojem bistvu zgodba. Ustvarjanje privlačnih zgodb v VR povzdigne pripovedovanje zgodb na novo raven. Poglobljena zgodba je močno orodje za startupe, da sporočijo svoj namen, ambicije in vrednote. Startupi lahko povečajo čustveno povezavo s svojim občinstvom tako, da potrošnikom omogočijo aktivno sodelovanje v zgodbi.
Pripovedovanje zgodb v virtualni resničnosti očara stranke, saj ima možnost, da ustvari namišljeno okolje, v katerem se odražajo vrednote blagovne znamke.
-
Izboljšanje kakovosti dogodkov
Startupi pogosto sodelujejo na industrijskih dogodkih in konferencah, kjer promovirajo svoje izdelke in storitve ter navezujejo stike s potencialnimi strankami. Vendar pa imajo dogodki v živo omejitve glede udeležbe in izpostavljenosti. Z virtualno resničnostjo lahko podjetja odpravijo celo geografske ovire.
Zagonska podjetja lahko ustvarijo virtualna prizorišča za dogodke in tako omogočijo globalno udeležbo na konferencah, predstavitvah izdelkov in srečanjih za mreženje. Dogodki v virtualni resničnosti pomagajo podjetnikom prihraniti denar, hkrati pa jim dajejo ključne informacije o navadah, zanimanjih in stopnji angažiranosti udeležencev.
-
Vključevanje v prilagojeno oglaševanje
Navidezna resničnost podjetnikom omogoča, da svoji ciljni publiki zagotovijo zelo prilagojene izkušnje, kar je ključnega pomena za uspešno trženje. Startupi lahko ustvarijo edinstveno in intimno izkušnjo navidezne resničnosti za vsakega potrošnika posebej. Le-to dosežejo s sledenjem potrošniku, z analizo njegovih podatkov in preferenc. Virtualno okolje tako prilagodite okusu potrošnikov.
-
Povežite se s svojim občinstvom
Baza uporabnikov navidezne resničnosti stalno narašča. Kaže, da bo, tako kot vsako drugo omrežje, družbena dinamika VR platforme sčasoma postala bolj in bolj izpostavljena.
Podjetja, ki poskušajo izstopati v konkurenčni industriji, morajo upoštevati pomen virtualne resničnosti. Startupi lahko preoblikujejo svoje trženjske strategije. Potencialnim kupcem se približajo z bolj interaktivnimi pristopi, boljšimi predstavitvami izdelkov in privlačnimi zgodbami.
Zagonska podjetja morajo izkoristiti priložnost za uporabo virtualne resničnosti za globlje sodelovanje s potrošniki in ostati pred konkurenco, saj tehnologija VR postaja vse boljša in cenovno dostopnejša. Okolje navidezne resničnosti je tisto, kamor se usmerja trženje zagonskih podjetij. Dobiček bodo imeli uporabniki, ki bodo prvi začeli aktivno uporabljati področje VR za marketinški namen.
Vir: Under30ceo