Hočem lastno podjetje. Naj pustim službo?

Eden od poglavitnih razlogov, zakaj se posamezniki ne odločijo za lastno podjetje, je strah pred neuspehom. Odločitev je toliko težja, če že imamo redno zaposlitev. Naj službo pustimo in se posvetimo samo zagonu podjetja, ali smo zmožni opraviti oboje hkrati?
Video: Od podjetnika od poslovnega stratega

Video: Od podjetnika od poslovnega stratega (Vir slike: Freeimages.com)

Niste prepričani, ali bi zapustili svojo službo, da bi se lahko posvetili lastnemu podjetju? V pomoč si odgovorite na naslednja vprašanja:

Se boste lahko osredotočili tako na službo kot na podjetje?

Če ste v dvomih, potem je to znak, da verjetno ne boste zmogli dveh stvari naenkrat. Če želite opravljati službene obveznosti in hkrati opraviti vse za svoj startup, imate znatne možnosti, da vam ne uspe.

Morebitni investitorji bodo od vas zahtevali, da boste novemu poslu namenili več časa kot le običajni osemurni delavnik. Če niste prepričani, ali je vaša ideja dovolj dobra, da bi zato pustili službo, zakaj bi potem v to verjeli potencialni investitorji?

Imate dovolj dober poslovni načrt?

Poslovni načrt naj ustrezno preuči prednosti in slabosti podjetja. V poslovnem načrtu naj bo jasno opredeljeno, če pokrivate neizpolnjene potrebe na trgu, kako boste pridobivali stranke in kako boste ostali boljši od konkurence.

Prav tako naj vsebuje finančne izračune, kako bo porabljen investitorski denar, kakšni bodo vaši kadri in načrt za izstop iz podjetja, če ga ne nameravate voditi dalj časa. Za pomoč si lahko poiščete tudi svetovalce.

Ste pripravljeni žrtvovati svoje osebno življenje?

Ob zagonu podjetja najbolj trpijo osebni odnosi, zato premislite, kakšne posledice vam lahko prinese lastno podjetje.

Pomembno je, da vas partner podpira skozi različna tveganja in dolge ure stresa ter finančnih pritiskov. Tako vi kot vaš partner imejte odprte oči v prihodnost in bodite pripravljeni na osebne težave, saj lahko zagon in vodenje podjetja vodi do različnih napetosti.

Vir: Entrepreneur.com  

Oznake: , , , ,
Iskanje
↓ Pomagamo vam pri rasti ↓

Trendi digitalnega marketinga 2018

02.02.2018 od 15:00 do 19:00
Trendi digitalnega marketinga 2018

Pridružite se nam na letnem dogodku Trendi digitalnega marketinga in spoznajte napredne tehnike in uporabne trike s ključnih področij digitalnega marketinga - od vsebinskega marketinga, spletne analitike in družabnih omrežij do mobilnega marketinga, optimizacije prodajnega lijaka ter izboljšanja uporabniške izkušnje. Če iščete napredno znanje, kako na spletu prodati več, tega dogodka preprosto ne smete zamuditi.
Preberite več >>

Delavnica: Z blog marketingom do novih strank na spletu

09.02.2018 od 9:00 do 17:00
Delavnica: Z blog marketingom do novih strank na spletu

Sanjate, da stranke pridejo k vam same od sebe? Želite prevzeti vodilno pozicijo na spletu in prehiteti konkurente? Pridružite se nam na delavnici, na kateri se boste naučili, kako z blog marketingom priti do novih strank, močnejše blagovne znamke in dodatnega prihodka.
Preberite več >>

MP delavnica: Facebook oglaševanje

23.02.2018 od 9:00 do 17:00
MP delavnica: Facebook oglaševanje

Facebook je koristno orodje tako za grajenje blagovne znamke kot tudi za povečanje prodaje. Na tokratni delavnici se bomo s strokovnjakom za Facebook oglaševanje osredotočili na prodajni del: Facebook oglase. S pomočjo Jureta Knehtla iz Adstar boste izvedeli, kako svoje oglase kar najbolje optimizirati za doseganje nadpovprečnih prodajnih rezultatov.
Preberite več >>

Vse za podjetje