Investitorji ekipi Viarboxa: Zdaj je pravi čas!

Avtor Maruša Žibert — 14.05.2015
Komentiraj!
Fenomenalni občutki so, pravi Jernej Mirt v imenu ekipe Viarboxa, ki je postala zmagovalka letošnjega Podim Challenga. Ekipa ima že prve stranke, poleti pa načrtujejo lansiranje beta različice Viarboxa, ki ga bodo lahko ponudili že prvim uporabnikom.
Investitorji ekipi Viarboxa: Zdaj je pravi čas!

Ekipa Viaboxa je zmagovalka letošnjega Podim Challenga! (Vir slike: Viarbox)

»Po pitchu so nam številni investitorji, ki so tudi sami prišli do nas, prikimavali in rekli, da je zdaj pravi čas za to usmeritev, tak produkt. Seveda nam ni nihče rekel, poglej, tukaj imaš denar, so nam pa rekli, naj ostanemo v stikih,« pravi Mirt.

Viarbox očala, o katerih smo že pisali, so namreč njihov stranski produkt. Na Podim Challengu, ki je, kot pravi Mirt, namenjen za uveljavljene startupe, pa so se predstavljali s storitvijo, za zdaj mišljeno za arhitekte: arhitekti imajo ob načrtovanju že razvite modele, programi pa jim omogočajo izvoz objektov, vendar pa, dodaja Mirt, si jih ne morejo ogledati v navidezni resničnosti. Za kaj takšnega je potrebno sprogramirati program, kar pa je težko in zamudno.

MP kolumna: Virtualna resničnost

Njihova storitev je samostojna, zato ni vezana na določen produkt

»Predstavili smo našo storitev, ki omogoča, da ta model prek našega spletnega vmesnika naložiš in si ga nato ogledaš na svojem telefonu v navidezni resničnosti. Ali je to Viarbox ali pa kakšen drug viarviewer. To je povsem vseeno, saj storitev ni vezana nanj, je samostojna,« pojasni Mirt.

Ekipa Viarboxa med testiranjem produkta Oculus Rift (Vir slike: Viarbox).

Kje je njihova storitev uporabna?

Ne le za arhitekturno področje, njihova storitev je zanimiva tudi za področje marketinga, virtualne trgovine, t.i. show roome in trade showe. »V Celju je bil prek kratkim sejem Forma Tool, na katerem so se predstavili številni razstavljalci, ki pa jim dodatne stroške predstavlja prevoz opreme, ki jo želijo predstaviti. Kako jim naš produkt lahko pomaga? Prek virtualne resničnosti lahko prikažejo svoje produkte na precej realističen način, obenem pa oklestijo stroške prevoza. Storitev je zanimiva tudi za muzeje, notranje oblikovalce, pravzaprav vse, ki se ukvarjajo z vizualizacijo na splošno,«razloži.

Prihaja Oculus Rift in priložnost za Viarbox

V naslednjem letu bodo do končnih kupcev prišli Oculus Rift in ostali podobni izdelki. Prav zato so bili investitorji, ki so v njihovi storitvi videli potencial, prepričani, da je zdaj pravi čas. »Ampak strojna oprema uporabniku nič ne pomeni, če nima še programske opreme, storitve, nekega razloga, zakaj bi to imel. Prepoznali so, da je naš način enostaven, da lahko tako preprosto narediš virtualno okolje,« pravi sogovornik. Ravno dejstvo, da so prepoznali širšo uporabo njihove storitve, je po mnenju Mirta vplivalo na glasovanje in zmago.

Startup leta je TIBOPO! >>

Ekipa, ekipa in še enkrat ekipa

»Ena od stvari, ki so jih omenili na letošnji okrogli mizi na Podimu, je tudi to, da obstaja velika verjetnost, da se ideja spremeni, ko pride v kontakt s strankami. Najbolj pa je pomembna ekipa. To smo med pitchem dobro poudarili,« saj, kot pravi Mirt, so že iz izkušenj, ki so jih pridobili s Cofinderjem uvideli, da je kohezivnost ekipe resnično pomembna. »Zato smo že takoj na začetku sestavili kompletno in kompetentno ekipo. Pokrivamo vsa področja, ki jih potrebujemo za razvoj,« to pa so prepoznali tudi žiranti. »Videli so, da smo ljudje, ki lahko sodelujemo drug z drugim,« dodaja.

comments powered by Disqus
Prijavi se na e-novice!
Najbolj brane novice