Kaj je “in” in kaj “out” pri vsebinskem marketingu

Vsebinski marketing (angl. Content markeing) je trenutno še v povojih, vendar se razvija zelo hitro. V kolikor radi sledite trendom na področju trženja, si preberite v nadaljevanju predstavljene trende za vsebinski marketing v letošnjem letu.
Kaj je "in" in kaj "out" pri vsebinskem marketingu

Kaj je in in kaj out pri vsebinskem marketingu. (Vir slike: sxc.hu)

Crowdsourcing

V letu 2012 lahko pričakujemo, da bo Crowdsourcing “in”. Lansko leto se je že kar nekaj podjetij zanašalo na vsebine, ki jih ljudje pišejo brezplačno oz. za zelo malo denarja – v zameno zahtevajo zgolj objavo prispevka oz. vsebine. Danes tudi večja podjetja preizkušajo Crowdsourcing z namenom pridobiti čim več brezplačne vsebine.

Blagovna znamka kot medij

V letošnjem letu bo “in” objavljanje vsebin na način, kot ga objavljajo mediji. Uporaba spleta za tradicionalni marketing je v letu 2012 “out”.

Vse več podjetij spoznava, da socialna omrežja niso prostor za tradicionalni marketing. Danes so uspešna podjetja tista, ki prisotnost na socialnih omrežjih razumejo kot publicisti in mediji ter ne zgolj kot tržniki.

Integracija

Integracija marketinga je v letu 2012 “in”. Veliko bolj boste uspešni, če boste združili različne vidike marketinga: spletni marketing, tradicionalni marketing in marketing na socialnih omrežjih. Ne glede na to, kako boste letošnje leto tržili vašo blagovno znamko ali podjetje – imejte v mislih, da vse poti na koncu vodijo do vaše spletne strani ali bloga. Naj ima zato vaša spletna stran kvalitetne vsebine namenjene branju in ne zgolj reklami.

Vir: entrepreneur.com

Oznake:

Brezplačne e-novice!
Vse za podjetje