Kako do boljšega oglaševanja?

Avtor Nejc Krumpačnik — 30.04.2010
Komentiraj!
Premislite o stvareh, ki jih boste naslednje leto začeli delati drugače. Pravzaprav lahko začnete kar zdaj. Na področju oglaševanja se držite naslednjih dvanajstih nasvetov, ki bodo gotovo koristili vašemu podjetju.
Kako do boljšega oglaševanja?

Oglaševanje (slika: Railticketonline.com)

1. Izogibajte se klicajev

Klicaje uporabite zgolj na koncu vzklikov, na primer: Wow! Av! Ne uporabljajte jih za ustvarjanje lažne navdušenosti, na primer: Razprodaja! Klicaji so gramatično ekvivalentni kričanju, in kričanje povzroča glavobole.

 

2. Ne reči: "Naredite moj logo večji"

Radi imate svoj logotip. Želite ga videti. A poslovnim prospektom vaš logo še ni relevanten. Če ga bodo opazili prehitro, bodo morda hitro obrnili stran. Vaš logo bi moral biti okusna zadnja točka spretno ustvarjenega poziva / prospekta.

 

3. Z oglaševanjem ne nadlegujte

In zapomnite si, "spam" je v očeh opazovalca.

 

4. Oglaševanju dajte priložnost, da se izkaže

Povprečna starostna doba kampanje na tržišču je nekoliko nad dvema letoma. Do tedaj, ko bo vaš oglas pripravljen na splavitev, se ga boste morda že naveličali, a uprite se pritisku in ga ne spremenite. Za inspiracijo si vzemite znano Absolut vodka kampanjo, ki se je začela pred več kot dvema desetletjema.   

 

5. Ne bodite vse vsem ljudem

Bob Lutz, vizionar, ki stoji za avtomobili Dodge Viper, Ram pickup, PT Cruiser, je v devetdesetih z oblikovanjem vozil, ki so bila prva izbira številnim kupcem, namesto druga ali tretja izbira vsem drugim, popeljal Chrysler do velikih dobičkov.  

 

6. Ne projicirajte vaših medijskih navad na potrošnike

Morda sovražite country glasbo ali pa ste naročnik različnih časopisov, a verjetno ima veliko vaših potrošnikov drugačne medijske navade kot vi. Le zato, ker vi ne vidite vaših oglasov na določenih mestih, še ne pomeni, da jih ne vidijo oni.

 

7. Bodite odprti do tveganja

Če želite biti izpostavljeni, boste morali narediti nekaj drugačnega. A delati nekaj drugačnega je po definiciji tvegano. Naj vas ne bo strah preračunanega tveganja z oglaševanjem. To je vaša edina priložnost, da se vam povrne v veliki meri.

 

8. Ne dajajte popustov

Popusti so nevarni, saj so enostavni in delujejo. A popusti so odvisnost - ko enkrat začnete z njimi, je težko odnehati in nenehno boste morali globlje in globlje, da bi dosegli enake rezultate. Če čutite potrebno do popustov, pomislite na večje in pomembnejše probleme, s katerimi se ukvarja vaše podjetje in se začnite ukvarjati z njimi.

 

9. Ne oglašujte vaše konkurence

Ne glede na to ali vaše izdelke primerjate z njihovimi ali pa poskušate zmaličiti njihove oglase, tega ne počnite, saj jim na tak način delate uslugo, postali bodo namreč bolj prepoznavni. Bodite, kdor ste in naj vaši izdelki govorijo sami zase. Če ste boljši, bodo ljudje to spoznali sami.

 

10. Imejte pogum, da zavrnete raziskave

Raziskave so dejale, da Sonyjev Walkman ne bo uspešen in da nova New Coke bo. Nike in Volkswagen ne testirata svojih oglasov. General Motors jih. Dovolj povedanega. 

 

11. Ne pustite odvetnikom, da pišejo vaše izvode

Brez zamere do pravnih zastopnikov, a njihovo delo je, da vam pomagajo izogniti se tveganju.

 

12. Ne onesnažujte

Bill Bernbach, oče kreativne revolucije v oglaševanju v šestdesetih letih, je rekel: "Vsi, ki profesionalno uporabljamo množične medije, smo oblikovalci družbe. Družbo lahko izmaličimo ali pa jo pomagamo vzdigniti na višji nivo."

To je morda najboljša misel, po kateri se lahko ravnate pri oglaševanju. Začnite zdaj. 

 

Vir: BusinessWeek

XR06 - single static MP coworking
shranjeno pod:
comments powered by Disqus
Prijavi se na e-novice!