Kakšne naloge mora prevzeti direktor startupa?

Mnogi sanjajo o tem, da bi nekoč zasedli direktorski stolček v podjetju. Poglejmo si, kakšne naloge vsakodnevno spremljajo direktorje startupov in ugotovili boste, ali je ta poklic zares primeren za vas.
Kakšne naloge mora prevzeti direktor startupa?

Kakšne naloge mora prevzeti direktor startupa? (Vir slike: sxc.hu)

1. Skrb za ohranjanje vizije startupa

Direktor je tisti, ki je zadolžen za to, da startup pred seboj ne izgubi cilja, katerega je podjetniška ekipa zastavila ob ustanovitvi podjetja. To pomeni, da mora znati prepoznavati poslovne priložnosti, ki se pojavljajo na poti, ter jih kot koščke sestavljanke sestaviti v smiselno celoto, ki bo podjetje dolgoročno pripeljalo do končnega cilja.

2. Sprejemanje odgovornosti in bremen

Ena izmed zadolžitev direktorja je tudi ta, da na svoja ramena prevzame odgovornost za pomembne poslovne odločitve ter stres, ki ga takšna naloga vključuje. Le tako bo lahko ekipa delo opravljala neobremenjeno in učinkovito.

3. Iskanje talentiranih delavcev

Direktor startupa mora znati prepoznavati talentirane ljudi in jih prepričati, da bi pustili razmeroma dobro plačano in zagotovljeno službo, če jo imajo, ter nato prišli delati za mladi startup.

4. Prepričevanje investitorjev

Večina investitorjev letno investira v 2 ali 3 nove startupe, katerim nato zavzeto pomaga prodreti na tržišče. Direktorjeva naloga je prepričati investitorja, da je njegov startup vreden truda in denarja, nato pa njegova pričakovanja z dobrim vodenjem tudi zares uresničiti.

5. Povezovanje podjetja in produkta

Direktor startupa mora dobro poznati produkt, ki ga razvija, zato je ponavadi najbolje, da na direktorskem stolčku sedi kar ustanovitelj podjetja sam, v primeru, da potrebuje pomoč, pa lahko zaposli svetovalce.

6. Hitro učenje ob delu

Večina direktorjev startupov nima formalne izobrazbe, ki ponavadi spada k takšni zaposlitvi, zato je pomembno, da se oseba, ki je zasedla direktorsko mesto, hitro uči in nabira izkušnje, saj mora napraviti čim manj napak. Izkušnje pridejo sčasoma, pri tem pa lahko podjetniku pomagajo izkušeni mentorji in svetovalci. 

7. Izkoriščanje že nabranega znanja za dobrobit startupa

Neredko se izkaže, da je za startup celo bolje, da direktor nima predhodnih izkušenj ali znanj z vodenjem podjetja. Tako se lahko izogne morebitnim slabim odločitvam, ki so posledica napačnih predvidevanj zaradi predhodnih izkušenj v drugačnih podjetjih.

8. Zavračanje prošenj

Direktorji se pogosto soočajo z neskončnimi prošnjami raznih potencialnih partnerjev, investitorjev, zaposlenih ipd. Povsem enostavno je ustreči vsem, toda veliko težje jih je zavrniti. Prav to pa je nujno potrebno za dobrobit startupa. 

9. Poznavanje poslovnih procesov

Dober direktor mora imeti tudi nekaj tehničnega znanja, saj je razumevanje poslovnih procesov izredno pomembno za to, da jih lahko nadzoruje in sprejema z njimi povezane pomembne poslovne odločitve.

10. Delegiranje nalog zaposlenim

Direktorjeva naloga je, da strateško razdeli naloge med zaposlene, pri tem pa ne pozabi slediti viziji startupa. Ekipa zaposlenih mora ves čas vedeti, kakšnemu cilju podjetje sledi, saj bodo le tako kar najbolj učinkoviti. 

11. Hitro prilagajanje glede na trenutne razmere

V  podjetništvu le redko stvari tečejo po načrtih. Naloga direktorja je, da se z nenadnimi težavami soočajo hitro in učinkovito.

12. Motiviranje ekipe

Slej ko prej se podjetje znajde v težavah in direktor je tisti, ki mora znati pomiriti strasti. To lahko stori tako, da na sestanek skliče vse zaposlene in jim zagotovi, da bodo stvari kmalu šle na bolje, ali pa motivacijski govor pošlje kar po elektronski pošti. 

13. Komuniciranje s preostalim svetom

Direktor startupa mora znati ravnati z besedami, saj je njegova naloga, da vizijo podjetja pojasni investitorjem, novim sodelavcem, morebitnim strankam ipd. Pri tem seveda ne smejo uporabljati zgolj tehničnih in industrijskih izrazov. 

14. Ohranjanje pristnosti

Naloga direktorjev startupov je, da z rastjo podjetja ne izgubijo pristnosti. To pomeni, da sami opravljajo naloge, ki so pomembne, in jih ne nalagajo svojim zaposlenim. Direktor si namreč mora znati umazati roke in dokončati zastavljeno opravilo. 

Vir: OnStartups.com

Oznake: , ,
Iskanje
↓ Pomagamo vam pri rasti ↓

Google Analytics delavnica in Marko Penko

31.05.2018 od 16:00 do 01.06.2018 19:30
Google Analytics delavnica in Marko Penko

Imate spletno stran oziroma trgovino ter za oglaševanje vašega produkta ali storitve zapravite več 1000 evrov mesečno, pa se to pri prodaji ne pozna dovolj? Kaže, da imate težave pri učinkovitosti oglasov. Obstaja rešitev, ki se ji reče Google Analytics delavnica, ki jo za nas pripravlja Marko Penko.
Preberite več >>

NOVO! Delavnica Kako pravilno pisati za splet?

01.06.2018 od 8:30 do 12:00
NOVO! Delavnica Kako pravilno pisati za splet?

Ali se besedila na spletu razlikujejo od tistih v časopisih, revijah, knjigah? Seveda se, bi se glasil odgovor slehernega avtorja, ki svoje misli objavlja na spletu. Kaj pa če bi vrtali še globlje in vprašali, v čem se besedila razlikujejo, zakaj se razlikujejo in - najpomembneje - ali vse te specifike kot pisci besedil upoštevajo ob njihovi pripravi? Prepričani smo, da odgovor ne bi bil tako suveren.
Preberite več >>

Google AdWords delavnica in Marko Penko

07.06.2018 od 9:00 do 17:00
Google AdWords delavnica in Marko Penko

Pri oglaševanju na Googlu je zelo pomembno poznavanje navodil, trikov in smernic za uspešno postavitev in vodenje AdWords kampanje. Da boste svoje oglaševanje vzpostavili kar se da učinkovito, je tu Google AdWords delavnica, v okviru katere boste spoznali Google AdWords: od osnov do potankosti. Z nami bo izkušeni Google AdWords mojster Marko Penko, ki je v svoji karieri upravljal na milijone evrov oglaševalskih proračunov.
Preberite več >>

Izbor MP leta 2018: Predstavitve polfinalistov

08.06.2018 od 16:00 do 18:00
Izbor MP leta 2018: Predstavitve polfinalistov

Letos bomo četrtič v okviru izbora Mladi podjetnik leta organizirali dogodek, ki je namenjen zgolj predstavitvam kandidatov. Predstavilo se bo 10 polfinalistov, ki jih bomo izbrali med vsemi prijavljenimi kandidati na izbor Mladi podjetnik leta 2018.
Preberite več >>

Izbor MP leta 2018: Predstavitve finalistov in razglasitev zmagovalca

15.06.2018 od 18:10 do 20:00
Izbor MP leta 2018: Predstavitve finalistov in razglasitev zmagovalca

V petek, 15. 06. 2018, bo v okviru konference Mladi podjetnik? Zakaj pa ne! potekalo sklepno dejanje letošnjega izbora Mladi podjetnik leta. Na sporedu bodo javne predstavitve finalistov, ki jih je komisija izbrala izmed vseh prijavljenih kandidatov, in razglasitev Mladega podjetnika leta 2018.
Preberite več >>

Vse za podjetje