Kakšne naloge mora prevzeti direktor startupa?

Mnogi sanjajo o tem, da bi nekoč zasedli direktorski stolček v podjetju. Poglejmo si, kakšne naloge vsakodnevno spremljajo direktorje startupov in ugotovili boste, ali je ta poklic zares primeren za vas.
Kakšne naloge mora prevzeti direktor startupa?

Kakšne naloge mora prevzeti direktor startupa? (Vir slike: sxc.hu)

1. Skrb za ohranjanje vizije startupa

Direktor je tisti, ki je zadolžen za to, da startup pred seboj ne izgubi cilja, katerega je podjetniška ekipa zastavila ob ustanovitvi podjetja. To pomeni, da mora znati prepoznavati poslovne priložnosti, ki se pojavljajo na poti, ter jih kot koščke sestavljanke sestaviti v smiselno celoto, ki bo podjetje dolgoročno pripeljalo do končnega cilja.

2. Sprejemanje odgovornosti in bremen

Ena izmed zadolžitev direktorja je tudi ta, da na svoja ramena prevzame odgovornost za pomembne poslovne odločitve ter stres, ki ga takšna naloga vključuje. Le tako bo lahko ekipa delo opravljala neobremenjeno in učinkovito.

3. Iskanje talentiranih delavcev

Direktor startupa mora znati prepoznavati talentirane ljudi in jih prepričati, da bi pustili razmeroma dobro plačano in zagotovljeno službo, če jo imajo, ter nato prišli delati za mladi startup.

4. Prepričevanje investitorjev

Večina investitorjev letno investira v 2 ali 3 nove startupe, katerim nato zavzeto pomaga prodreti na tržišče. Direktorjeva naloga je prepričati investitorja, da je njegov startup vreden truda in denarja, nato pa njegova pričakovanja z dobrim vodenjem tudi zares uresničiti.

5. Povezovanje podjetja in produkta

Direktor startupa mora dobro poznati produkt, ki ga razvija, zato je ponavadi najbolje, da na direktorskem stolčku sedi kar ustanovitelj podjetja sam, v primeru, da potrebuje pomoč, pa lahko zaposli svetovalce.

6. Hitro učenje ob delu

Večina direktorjev startupov nima formalne izobrazbe, ki ponavadi spada k takšni zaposlitvi, zato je pomembno, da se oseba, ki je zasedla direktorsko mesto, hitro uči in nabira izkušnje, saj mora napraviti čim manj napak. Izkušnje pridejo sčasoma, pri tem pa lahko podjetniku pomagajo izkušeni mentorji in svetovalci. 

7. Izkoriščanje že nabranega znanja za dobrobit startupa

Neredko se izkaže, da je za startup celo bolje, da direktor nima predhodnih izkušenj ali znanj z vodenjem podjetja. Tako se lahko izogne morebitnim slabim odločitvam, ki so posledica napačnih predvidevanj zaradi predhodnih izkušenj v drugačnih podjetjih.

8. Zavračanje prošenj

Direktorji se pogosto soočajo z neskončnimi prošnjami raznih potencialnih partnerjev, investitorjev, zaposlenih ipd. Povsem enostavno je ustreči vsem, toda veliko težje jih je zavrniti. Prav to pa je nujno potrebno za dobrobit startupa. 

9. Poznavanje poslovnih procesov

Dober direktor mora imeti tudi nekaj tehničnega znanja, saj je razumevanje poslovnih procesov izredno pomembno za to, da jih lahko nadzoruje in sprejema z njimi povezane pomembne poslovne odločitve.

10. Delegiranje nalog zaposlenim

Direktorjeva naloga je, da strateško razdeli naloge med zaposlene, pri tem pa ne pozabi slediti viziji startupa. Ekipa zaposlenih mora ves čas vedeti, kakšnemu cilju podjetje sledi, saj bodo le tako kar najbolj učinkoviti. 

11. Hitro prilagajanje glede na trenutne razmere

V  podjetništvu le redko stvari tečejo po načrtih. Naloga direktorja je, da se z nenadnimi težavami soočajo hitro in učinkovito.

12. Motiviranje ekipe

Slej ko prej se podjetje znajde v težavah in direktor je tisti, ki mora znati pomiriti strasti. To lahko stori tako, da na sestanek skliče vse zaposlene in jim zagotovi, da bodo stvari kmalu šle na bolje, ali pa motivacijski govor pošlje kar po elektronski pošti. 

13. Komuniciranje s preostalim svetom

Direktor startupa mora znati ravnati z besedami, saj je njegova naloga, da vizijo podjetja pojasni investitorjem, novim sodelavcem, morebitnim strankam ipd. Pri tem seveda ne smejo uporabljati zgolj tehničnih in industrijskih izrazov. 

14. Ohranjanje pristnosti

Naloga direktorjev startupov je, da z rastjo podjetja ne izgubijo pristnosti. To pomeni, da sami opravljajo naloge, ki so pomembne, in jih ne nalagajo svojim zaposlenim. Direktor si namreč mora znati umazati roke in dokončati zastavljeno opravilo. 

Vir: OnStartups.com

Oznake: , ,
Iskanje
↓ Pomagamo vam pri rasti ↓

Delavnica: Z blog marketingom do novih strank na spletu

20.10.2017 od 9:00 do 17:00
Delavnica: Z blog marketingom do novih strank na spletu

Sanjate, da stranke pridejo k vam same od sebe? Želite prevzeti vodilno pozicijo na spletu in prehiteti konkurente? Pridružite se nam na delavnici, na kateri se boste naučili, kako z blog marketingom priti do novih strank, močnejše blagovne znamke in dodatnega prihodka.
Preberite več >>

Dan odprtih vrat v MP coworkingu

24.10.2017 od 14:00 do 18:00
Dan odprtih vrat v MP coworkingu

V torek, 24. oktobra 2017, v coworkingu Zavoda mladi podjetnik organiziramo dan odprtih vrat. Vabljeni, da se oglasite in nas spoznate.
Preberite več >>

MP dogodek: Razvij svojo idejo v donosen posel!

25.10.2017 od 17:00 do 19:00
MP dogodek: Razvij svojo idejo v donosen posel!

Mnogokrat se na nas obrnejo posameznice in posamezniki z idejo, ki bi jo radi pretvorili v posel. V večini primerov ostane pri poizvedovanju, pa čeprav gre velikokrat za ideje, ki imajo velik potencial.
Preberite več >>

MP delavnica: Maksimalna Produktivnost

27.10.2017 od 14:00 do 18:00
MP delavnica: Maksimalna Produktivnost

Povečajte svojo produktivnost z naprednimi vitkimi in agilnimi prijemi. V celotni zgodovini človeštva sta predvsem inoviranje in superiorna organiziranost vedno vodili na vrh ter do novih nepričakovanih uspehov - tudi v podjetništvu in poslovnem svetu.
Preberite več >>

MP delavnica: Google Analytics

04.11.2017 od 9:00 do 16:30
MP delavnica: Google Analytics

Imate spletno stran oziroma trgovino ter za oglaševanje vašega produkta ali storitve zapravite več 100 ali 1000 evrov mesečno, pa se to pri prodaji ne pozna dovolj? Kaže, da imate težave pri učinkovitosti oglasov. Obstaja rešitev, ki se ji reče Google Analytics.
Preberite več >>

MP dogodek: Optimizacija spletnih strani

10.11.2017 od 14:00 do 17:30
MP dogodek: Optimizacija spletnih strani

Klasična trgovina z odličnimi izdelki in nizkimi cenami ni vredna veliko, če se nahaja na odročni lokaciji, kjer je nihče ne obišče. Podobno velja za spletne strani in spletne trgovine. Če vas obiskovalci ne najdejo, potem tudi nakupa ne morejo opraviti. Zato je tu optimizacija spletnih strani.
Preberite več >>

Vse za podjetje