Kickstarter: Predstavil se je prvi slovenski gledališki projekt

S 3. novembrom 2015 je na Kickstarterju zaživela nova slovenska Kickstarter kampanja, in sicer gre za gledališko predstavo o demenci z naslovom 'Kje sem ostala'. Predstava o demenci se uvršča na Kickstarter kot prvi slovenski gledališki projekt.
Kickstarter: Predstavil se je prvi slovenski gledališki projekt

Urša Adamič in Nina Šorak (Foto: Janko Oven)

Ustvarjalci želijo preko predstave na temo demence doprinesti k njeni destigmatizaciji in k razvoju novih pristopov v gledališču. Navdih za gledališko raziskovanje teme, kot je demenca, je prišel iz osebne izkušnje režiserke Nine Šorak in dramaturginje Urše Adamič z njunima babicama, ki ju je prav tako prizadela ta vedno bolj pogosta bolezen.

Podprite projekt na Kickstarterju >>

Predstava govori o Petru, mladem moškem, in njegovi materi Juli, ki je bila diagnosticirana z napredujočo senilno demenco (Alzheimerjevo boleznijo). V svet osebe z demenco nas preko pripovedovanja zgodbe vpelje Jula, ob tem ko ujeta v cikel znotraj svojega lastnega uma meša zaporedje dogodkov in pripoved vedno znova začenja, s čimer se znajde v zgodbi, ki se nikoli ne konča. V predstavi sledimo, kako se glavna protagonista v novih okoliščinah soočata z vzpostavljanjem prilagoditve na drugačen način življenja, ob tem pa ohranjata ljubeč odnos. Življenje bomo zrli skozi zmedo, ki nastane ob nezmožnosti prepoznati ljudi, ki so nekomu celo življenje predstavljali steber, bodisi ko gre za starša ali njegovega otroka.

V igralskem tandemu se bosta predstavila uveljavljena slovenska igralca Marinka Štern in Iztok Jug Drabik. Predstavo sta napisali in uprizoritveno zagnali režiserka Nina Šorak in dramaturignja Urša Adamič, predstavo pa soustvarjajo še Aleksander Vujović kot scenograf, Pila Rusjan kot video umetnica, Janko Oven kot oblikovalec luči in Vid Vanja Vodušek kot strokovni sodelavec.

Produkcijo je podprlo tudi Slovensko združenje za pomoč pri demenci – Spominčica, ki želi lokalno skupnost podpreti s tem, da osebam, obolelim z demenco, ponudi vstopnice in omogoči ogled predstave tudi v domovih za starejše občane.

Kampanja je na portalu Kickstarter zaživela 3. novembra 2015

Bodoča publika in podporniki lahko preko Kickstarterja pomagajo finančno podpreti gledališko predstavo z donacijo ali prednaročilom vstopnic. 2.700 evrov, kolikor je zastavljeni cilj spletne crowdfunding kampanje, bo zadostovalo, da bodo ustvarjalci poglobili tematiko demence, predstavo tehnološko in kontekstualno izboljšali, jo digitalizirali in s tem omogočili nadaljno ozaveščanje o tematiki. Osrednja želja pa je osebam, obolelim z demenco, z nakupom vstopnice omogočiti ogled predstave, saj naj bi umetnost na njih delovala terapevtsko.

Podprite projekt na Kickstarterju >>

Oznake:, ,

Brezplačne e-novice!
Vse za podjetje