Kontrolni seznam za masovno pošiljanje e-mailov
Kontrolni seznam za masovno pošiljanje e-mailov (Vir: HubSpot.com)
Osnovne komponente poslanega sporočila
Na kaj vse moramo biti pozorni, da pošiljanje ne bo nočna mora? Ko pripravljamo kontrolni seznam, razdelimo aktivnosti na 4 komponente:
- Prejemniki: komu pošiljamo
- Vsebina: kaj želimo sporočiti
- Oblika: kako je videti e-mail
- Program: s katerim pošiljamo e-maile
Bodite pozorni predvsem na dinamične dele sporočila; če zamenjamo elektronski naslov prejemnika, moramo spremeniti tudi naslovno ime v sporočilu.
Primer seznama aktivnosti za preverjanje
Zapišite vse aktivnosti, ki jih že izvajate za štiri osnovne komponente. Vsakokrat, ko pošljete mail, dopišite, kaj naredite, da boste pripravili popoln seznam.
Prejemniki:
- Ste izbrali pravi segment prejemnikov iz orodja za pošiljanje?
- So vsa imena pravilno izpisana?
- Ste prečistili seznam nedelujočih e-naslovov?
Vsebina:
- Ste preverili dinamično vsebino?
- Je besedilo lektorirano?
- Ste povezavam dodali parametre za spremljanje?
- Ste dodali zanimiv naslov sporočila (subject)?
- Je sporočilo dovolj kratko in jedrnato?
- So izpostavljene glavne koristi za bralca?
- Je dodan poziv k akciji, tako da prejemnik ve, kaj narediti?
Oblika:
- Je v sporočilu vaš logotip?
- Se sporočilo lepo prikazuje v vseh odjemalcih?
- Ste prilagodili velikost slik, da niso prevelike?
Kampanja:
- Ste poslali testno sporočilo?
- Ste nastavili pravilni čas pošiljanja, če je sporočilo namenjeno tujim trgom?
- Ste nastavili ime pošiljatelja, da ne pošiljate kot info@?
To so le nekatere izmed aktivnosti seznama, ki jih dvakrat (ali trikrat, za vsak primer) preverite, preden odpošljete sporočila. Seznamu dodajte še druge aktivnosti, pri čemer si lahko pomagate s spletnimi orodji, na primer Checkli.com.
Napaka se še vedno lahko zgodi, toda s seznamom boste na dan pošiljanja gotovo mirnejši.
Manci Korelc lahko sledite na njenem blogu LoveLjubljana ali spletni strani mancakorelc.si.