Kontrolni seznam za masovno pošiljanje e-mailov

Avtor Manca Korelc — 11.09.2015
Komentiraj!
Poznate tisti strašljivi občutek, preden kliknite na gumb Pošlji za sporočilo, naslovljeno na več tisoč naslovnikov? Se sporočilo lepo prikazuje v vseh odjemalcih? Smo odstranili vse slovnične napake? Ali vse povezave delujejo?
Kontrolni seznam za masovno pošiljanje e-mailov

Kontrolni seznam za masovno pošiljanje e-mailov (Vir: HubSpot.com)

Osnovne komponente poslanega sporočila

Na kaj vse moramo biti pozorni, da pošiljanje ne bo nočna mora? Ko pripravljamo kontrolni seznam, razdelimo aktivnosti na 4 komponente:

  • Prejemniki: komu pošiljamo
  • Vsebina: kaj želimo sporočiti
  • Oblika: kako je videti e-mail
  • Program: s katerim pošiljamo e-maile
9 top trendov v e-mail marketingu

Bodite pozorni predvsem na dinamične dele sporočila; če zamenjamo elektronski naslov prejemnika, moramo spremeniti tudi naslovno ime v sporočilu.

Primer seznama aktivnosti za preverjanje

Zapišite vse aktivnosti, ki jih že izvajate za štiri osnovne komponente. Vsakokrat, ko pošljete mail, dopišite, kaj naredite, da boste pripravili popoln seznam.

Prejemniki:

  • Ste izbrali pravi segment prejemnikov iz orodja za pošiljanje?
  • So vsa imena pravilno izpisana?
  • Ste prečistili seznam nedelujočih e-naslovov?

Vsebina:

  • Ste preverili dinamično vsebino?
  • Je besedilo lektorirano?
  • Ste povezavam dodali parametre za spremljanje?
  • Ste dodali zanimiv naslov sporočila (subject)?
  • Je sporočilo dovolj kratko in jedrnato?
  • So izpostavljene glavne koristi za bralca?
  • Je dodan poziv k akciji, tako da prejemnik ve, kaj narediti?

Oblika:

  • Je v sporočilu vaš logotip?
  • Se sporočilo lepo prikazuje v vseh odjemalcih?
  • Ste prilagodili velikost slik, da niso prevelike?

Kampanja:

  • Ste poslali testno sporočilo?
  • Ste nastavili pravilni čas pošiljanja, če je sporočilo namenjeno tujim trgom?
  • Ste nastavili ime pošiljatelja, da ne pošiljate kot info@?

To so le nekatere izmed aktivnosti seznama, ki jih dvakrat (ali trikrat, za vsak primer) preverite, preden odpošljete sporočila. Seznamu dodajte še druge aktivnosti, pri čemer si lahko pomagate s spletnimi orodji, na primer Checkli.com.

Napaka se še vedno lahko zgodi, toda s seznamom boste na dan pošiljanja gotovo mirnejši.

Manci Korelc lahko sledite na njenem blogu LoveLjubljana ali spletni strani mancakorelc.si.

E-mail marketing – katere podatke o prejemnikih zbiramo in kako jih uporabimo

Vabimo vas na delavnico Email marketing!
Kraj: MP coworking
Več o delavnici najdete na povezavi tukaj >>
Želite biti obveščeni o novih datumih in prejemati informativne e-vsebine? Prijavite se tukaj >>

Prijavi se na e-novice!