Kontrolni seznam za masovno pošiljanje e-mailov

Poznate tisti strašljivi občutek, preden kliknite na gumb Pošlji za sporočilo, naslovljeno na več tisoč naslovnikov? Se sporočilo lepo prikazuje v vseh odjemalcih? Smo odstranili vse slovnične napake? Ali vse povezave delujejo?
Kontrolni seznam za masovno pošiljanje e-mailov

Kontrolni seznam za masovno pošiljanje e-mailov (Vir: HubSpot.com)

Osnovne komponente poslanega sporočila

Na kaj vse moramo biti pozorni, da pošiljanje ne bo nočna mora? Ko pripravljamo kontrolni seznam, razdelimo aktivnosti na 4 komponente:

  • Prejemniki: komu pošiljamo
  • Vsebina: kaj želimo sporočiti
  • Oblika: kako je videti e-mail
  • Program: s katerim pošiljamo e-maile

9 top trendov v e-mail marketingu

Bodite pozorni predvsem na dinamične dele sporočila; če zamenjamo elektronski naslov prejemnika, moramo spremeniti tudi naslovno ime v sporočilu.

Primer seznama aktivnosti za preverjanje

Zapišite vse aktivnosti, ki jih že izvajate za štiri osnovne komponente. Vsakokrat, ko pošljete mail, dopišite, kaj naredite, da boste pripravili popoln seznam.

Prejemniki:

  • Ste izbrali pravi segment prejemnikov iz orodja za pošiljanje?
  • So vsa imena pravilno izpisana?
  • Ste prečistili seznam nedelujočih e-naslovov?

Vsebina:

  • Ste preverili dinamično vsebino?
  • Je besedilo lektorirano?
  • Ste povezavam dodali parametre za spremljanje?
  • Ste dodali zanimiv naslov sporočila (subject)?
  • Je sporočilo dovolj kratko in jedrnato?
  • So izpostavljene glavne koristi za bralca?
  • Je dodan poziv k akciji, tako da prejemnik ve, kaj narediti?

Oblika:

  • Je v sporočilu vaš logotip?
  • Se sporočilo lepo prikazuje v vseh odjemalcih?
  • Ste prilagodili velikost slik, da niso prevelike?

Kampanja:

  • Ste poslali testno sporočilo?
  • Ste nastavili pravilni čas pošiljanja, če je sporočilo namenjeno tujim trgom?
  • Ste nastavili ime pošiljatelja, da ne pošiljate kot info@?

To so le nekatere izmed aktivnosti seznama, ki jih dvakrat (ali trikrat, za vsak primer) preverite, preden odpošljete sporočila. Seznamu dodajte še druge aktivnosti, pri čemer si lahko pomagate s spletnimi orodji, na primer Checkli.com.

Napaka se še vedno lahko zgodi, toda s seznamom boste na dan pošiljanja gotovo mirnejši.

Manci Korelc lahko sledite na njenem blogu LoveLjubljana ali spletni strani mancakorelc.si.

E-mail marketing – katere podatke o prejemnikih zbiramo in kako jih uporabimo

Vabimo vas na delavnico Email marketing!
Kraj: MP coworking
Več o delavnici najdete na povezavi tukaj >>
Želite biti obveščeni o novih datumih in prejemati informativne e-vsebine? Prijavite se tukaj >>

Morda vas zanima tudi sorodna vsebina
MP delavnica: Facebook oglaševanje

MP delavnica: Facebook oglaševanje

Facebook je koristno orodje tako za grajenje blagovne znamke kot tudi za povečanje prodaje. Na tokratni delavnici se bomo s strokovnjakom za Facebook oglaševanje osredotočili na prodajni del: Facebook oglase. S pomočjo Jureta Knehtla iz Adstar boste izvedeli, kako svoje oglase kar najbolje optimizirati za doseganje nadpovprečnih prodajnih rezultatov. Preberite več >>

Oznake: , ,
Iskanje
↓ Pomagamo vam pri rasti ↓

Trendi digitalnega marketinga 2018

02.02.2018 od 15:00 do 19:00
Trendi digitalnega marketinga 2018

Pridružite se nam na letnem dogodku Trendi digitalnega marketinga in spoznajte napredne tehnike in uporabne trike s ključnih področij digitalnega marketinga - od vsebinskega marketinga, spletne analitike in družabnih omrežij do mobilnega marketinga, optimizacije prodajnega lijaka ter izboljšanja uporabniške izkušnje. Če iščete napredno znanje, kako na spletu prodati več, tega dogodka preprosto ne smete zamuditi.
Preberite več >>

Delavnica: Z blog marketingom do novih strank na spletu

09.02.2018 od 9:00 do 17:00
Delavnica: Z blog marketingom do novih strank na spletu

Sanjate, da stranke pridejo k vam same od sebe? Želite prevzeti vodilno pozicijo na spletu in prehiteti konkurente? Pridružite se nam na delavnici, na kateri se boste naučili, kako z blog marketingom priti do novih strank, močnejše blagovne znamke in dodatnega prihodka.
Preberite več >>

MP delavnica: Facebook oglaševanje

23.02.2018 od 9:00 do 16:00
MP delavnica: Facebook oglaševanje

Facebook je koristno orodje tako za grajenje blagovne znamke kot tudi za povečanje prodaje. Na tokratni delavnici se bomo s strokovnjakom za Facebook oglaševanje osredotočili na prodajni del: Facebook oglase. S pomočjo Jureta Knehtla iz Adstar boste izvedeli, kako svoje oglase kar najbolje optimizirati za doseganje nadpovprečnih prodajnih rezultatov.
Preberite več >>

Vse za podjetje