Meta Ingenium: To je potrditev dobre poslovne ideje!

Slovenski sklad tveganega kapitala Meta Ingenium, ki je kot prvi investiral v poljski startup MyBaze, aktualno investicijo težko kar 1,1 milijona evrov, označuje za pozitivno popotnico startupa ob vstopu na globalne trge. Kratek pogovor smo opravili z zastopnico sklada Nino Mazgan.
Meta Ingenium: To je potrditev dobre poslovne ideje!

Poljski startup, v katerega je investiral slovenski sklad tveganega kapitala Meta Ingenium je dobil novo investicijo (Vir slike: YouTube).

Z začetno investicijo v višini 50 tisoč evrov je sklad Meta Ingenium poljskemu startupu omogočil testiranje njihovega produkta – MyBaze je dizajnerska spletna tržnica, ki neposredno od dizajnerjev omogoča nakup unikatnih izdelkov za vsakdanjo rabo, med njimi tudi modne dodatke in dodatke za dom. V zameno za investicijo si je sklad pridobil 20-odstotni delež.

Investicija, ki je popotnica za nove investicije

Omogočili so jim tudi prve marketinške aktivnosti in potrditev njihove poslovne ideje, podprte z odličnim timom. »Vse to jim je pomagalo tudi na poti pridobitve dodatnih investitorjev,« pravi Nina Mazgan.

Kot pravi Mazganova, zadnja investicija v MyBaze za njih pomeni »potrditev, da je poslovna ideja dobra, atraktivna, skalabilna in da bodo nove, dodatne investicije podjetju omogočile hitro rast, vstop na globalne trge in posledično povečanje vrednosti«.

“Pričakujemo, da bo podjetje kmalu aktrativno za prevzem”

Kakšno prihodnost pa Mazganova napoveduje startupu? »Upamo na najboljše in pričakujemo, da bo podjetje postalo kmalu atraktivno za prevzem in strateško partnerstvo s strani globalnih igralcev. Trend e-commerca je zelo obetaven in hitro rastoč.«

Več o investiciji v Oculus si lahko preberete tukaj >>

Sklad je v letošnjem letu investiral v kar nekaj podjetij: Folx Tv, Oculus, Eurotravel, Tresor in IPD Med UK. »V vse naložbe vstopamo v manjšinskem deležu, v konkretnih primerih med 20 in 49 odstotki,« pojasnjuje Mazganova.

Po kakšnih kriterijih izberejo podjetja, v katere investirajo? Kriteriji so različni, in sicer glede na to, na kateri stopnji razvoja je podjetje in v katerem sektorju se nahaja. Sicer pa so splošni kriteriji naslednji: tim (motivacija, prave kompetence in pokrivanje vseh potreb, tako tehničnih kot poslovnih), produkt (skalabilnost, atraktivnost, kakšno potrebo oziroma težavo rešuje), trg (globalnost trga, rastoč trg), poslovni model (konsistentnost in jasnost modela v skladu z načrtovanim) in finančne projekcije (ali so v skladu s cilji in načrti, koliko sredstev podjetje potrebuje in za kakšen namen, kakšni so s tem povezani mejniki). »Sam proces od prvega kontakta do same izvedbe naložbe lahko poteka od enega do šest mesecev ali več, je pa predvsem odvisen od doseganja skupnega razumevanja in pogojev naložbe v času pogajanja,« še dodaja Mazganova.

Oznake:, ,

Brezplačne e-novice!
Vse za podjetje