Meta Ingenium: To je potrditev dobre poslovne ideje!

Slovenski sklad tveganega kapitala Meta Ingenium, ki je kot prvi investiral v poljski startup MyBaze, aktualno investicijo težko kar 1,1 milijona evrov, označuje za pozitivno popotnico startupa ob vstopu na globalne trge. Kratek pogovor smo opravili z zastopnico sklada Nino Mazgan.
Meta Ingenium: To je potrditev dobre poslovne ideje!

Poljski startup, v katerega je investiral slovenski sklad tveganega kapitala Meta Ingenium je dobil novo investicijo (Vir slike: YouTube).

Z začetno investicijo v višini 50 tisoč evrov je sklad Meta Ingenium poljskemu startupu omogočil testiranje njihovega produkta – MyBaze je dizajnerska spletna tržnica, ki neposredno od dizajnerjev omogoča nakup unikatnih izdelkov za vsakdanjo rabo, med njimi tudi modne dodatke in dodatke za dom. V zameno za investicijo si je sklad pridobil 20-odstotni delež.

Investicija, ki je popotnica za nove investicije

Omogočili so jim tudi prve marketinške aktivnosti in potrditev njihove poslovne ideje, podprte z odličnim timom. »Vse to jim je pomagalo tudi na poti pridobitve dodatnih investitorjev,« pravi Nina Mazgan.

Kot pravi Mazganova, zadnja investicija v MyBaze za njih pomeni »potrditev, da je poslovna ideja dobra, atraktivna, skalabilna in da bodo nove, dodatne investicije podjetju omogočile hitro rast, vstop na globalne trge in posledično povečanje vrednosti«.

“Pričakujemo, da bo podjetje kmalu aktrativno za prevzem”

Kakšno prihodnost pa Mazganova napoveduje startupu? »Upamo na najboljše in pričakujemo, da bo podjetje postalo kmalu atraktivno za prevzem in strateško partnerstvo s strani globalnih igralcev. Trend e-commerca je zelo obetaven in hitro rastoč.«

Več o investiciji v Oculus si lahko preberete tukaj >>

Sklad je v letošnjem letu investiral v kar nekaj podjetij: Folx Tv, Oculus, Eurotravel, Tresor in IPD Med UK. »V vse naložbe vstopamo v manjšinskem deležu, v konkretnih primerih med 20 in 49 odstotki,« pojasnjuje Mazganova.

Po kakšnih kriterijih izberejo podjetja, v katere investirajo? Kriteriji so različni, in sicer glede na to, na kateri stopnji razvoja je podjetje in v katerem sektorju se nahaja. Sicer pa so splošni kriteriji naslednji: tim (motivacija, prave kompetence in pokrivanje vseh potreb, tako tehničnih kot poslovnih), produkt (skalabilnost, atraktivnost, kakšno potrebo oziroma težavo rešuje), trg (globalnost trga, rastoč trg), poslovni model (konsistentnost in jasnost modela v skladu z načrtovanim) in finančne projekcije (ali so v skladu s cilji in načrti, koliko sredstev podjetje potrebuje in za kakšen namen, kakšni so s tem povezani mejniki). »Sam proces od prvega kontakta do same izvedbe naložbe lahko poteka od enega do šest mesecev ali več, je pa predvsem odvisen od doseganja skupnega razumevanja in pogojev naložbe v času pogajanja,« še dodaja Mazganova.

Oznake: , ,
Iskanje
↓ Pomagamo vam pri rasti ↓

Trendi digitalnega marketinga 2018

02.02.2018 od 15:00 do 19:00
Trendi digitalnega marketinga 2018

Pridružite se nam na letnem dogodku Trendi digitalnega marketinga in spoznajte napredne tehnike in uporabne trike s ključnih področij digitalnega marketinga - od vsebinskega marketinga, spletne analitike in družabnih omrežij do mobilnega marketinga, optimizacije prodajnega lijaka ter izboljšanja uporabniške izkušnje. Če iščete napredno znanje, kako na spletu prodati več, tega dogodka preprosto ne smete zamuditi.
Preberite več >>

Delavnica: Z blog marketingom do novih strank na spletu

09.02.2018 od 9:00 do 17:00
Delavnica: Z blog marketingom do novih strank na spletu

Sanjate, da stranke pridejo k vam same od sebe? Želite prevzeti vodilno pozicijo na spletu in prehiteti konkurente? Pridružite se nam na delavnici, na kateri se boste naučili, kako z blog marketingom priti do novih strank, močnejše blagovne znamke in dodatnega prihodka.
Preberite več >>

MP delavnica: Facebook oglaševanje

23.02.2018 od 9:00 do 16:00
MP delavnica: Facebook oglaševanje

Facebook je koristno orodje tako za grajenje blagovne znamke kot tudi za povečanje prodaje. Na tokratni delavnici se bomo s strokovnjakom za Facebook oglaševanje osredotočili na prodajni del: Facebook oglase. S pomočjo Jureta Knehtla iz Adstar boste izvedeli, kako svoje oglase kar najbolje optimizirati za doseganje nadpovprečnih prodajnih rezultatov.
Preberite več >>

Vse za podjetje