Nekdanji sodelavki v skupen posel

Poznanstva in prijateljstva, ki se stkejo na delovnih mestih, obrodijo tudi nove posle. Dokaz za to sta Kristina Peklar in Ana Primožič, ki sta pred dnevi ponosni predstavili svoj prvi izdelek, rokovnik pod skupnim imenom Baeba.
Nekdanji sodelavki v skupen posel

Baeba je izdelek Kristine Peklar in Ane Primožič (Vir slike: osebni arhiv).

»Čakam te pri prvi mizi. Baeba v svetlem puloverjem,« mi Kristina napiše v sporočilu, preden se srečava. Baeba je namreč njuna skovanka, poigrali sta se z besedo bejbo, ki ravno prav spominja na bejbo in je dovolj sveža, da se lahko identificira z moderno žensko, pojasni. Njun prvi izdelek in znamka je namenjen ravno njim, ženskam – podjetnicam. Rokovnik je sicer komaj začetek, v mislih imata že »workbook«, ki bi bil namenjen tudi moškim, s ciljem uporabe na delovnih mestih, obenem pa tudi dogodke in izobraževanja. Ideja za prvega je nastala ravno na dan pogovora, ko sta se udeležili enega od dogodkov, namenjenih za žensko podjetništvo, ki je v zadnjem času v velikem porastu. A o njem še ne smeta spregovoriti.

Škofja Loka, Hrastnik in končno Maribor

Ekipa, ki jo sestavljata dve baebi, kot se izrazi Kristina, se je zasnovala še, ko sta delali v eni od mariborskih marketinških agencij. Obe sicer prihajata iz popolnoma drugega konca Slovenije – Ana iz Škofje Loke, Kristina pa iz Hrastnika, v Maribor pa ju je pripeljal študij. Ena je službo pustila pred enim mesecem, druga tri tedne nazaj.

Številne težave prestavile datum izida

»To je vse njeno delo (Anino, op.a.), od platnice do vsebine,« vmes pa lista po rokovniku. Kristina je zadolžena za administrativno – marketinške zadeve, obe pa opravljata še druga dela. Izdelava se je precej zapletla, pravi 24-letnica. Prvotno sta izid rokovnika načrtovali za 5. november. »Naprej sva iskali v Sloveniji, pa je bila začetna cena prav neverjetna. Potem sva iskali v tujini, a so nastopile logistične težave, ker sva poslali vzorec, ki pa se je na poti izgubil. Tako bi morali še enkrat izdelati vzorec, kar pa časovno ne bi šlo skozi. Potem pa sva se uspeli dogovoriti v eni od mariborskih tiskarn, kjer so že prej videli vzorec, preden se je izgubil,« se z nasmehom na obrazu spominja vseh težav. Težave so ju »prisilile« tudi v malce drugačen izdelek, kot sta si ga v začetku zamislili.

Brez pilice za nohte ne gre

Eno od vprašanj, mimo katerega ne moremo, je, ali niso rokovniki že »mrtvi«. »Čas za rokovnike še vedno je in bo še kar nekaj časa. Obe sva navajeni, da še vedno vse zapiske, ideje in sezname opravkov piševa na papir in šele potem za rezervo pretopiva še v elektronsko obliko,« pojasni Kristina. Sicer pa ima njun rokovnik, ki je na voljo v petih različnih platnicah in v omejeni nakladi 1000 izvodov – eno posebnost. Poleg dizajna, zaradi katerega uporabnice ne bo sram izvleči rokovnika na sestanku, seznama opravkov, prostora za načrtovanje kratkoročnih in dolgoročnih ciljev, menstrualnega koledarčka in strani za zapiske, se v notranjosti platnice skrivata v ličnem pleksi steklu tudi diskretno ogledalce, pilica za nohte in pisalo. »Vedno, ko sem potrebovala pilico, je nisem imela pri sebi,« razkrije razlog, zakaj je v njem tudi pilica.

Rokovnik v celoti izdelan v Sloveniji

Medtem ko opisuje celoten postopek – finančni vložek, v katerega so vključene tudi ure dela, se giblje nekje med 5 in 8 tisočaki -, pove, da sta si za naslednje leto že določili datum izida drugega rokovnika Baeba, ki je že zapisan v letošnjem. »Drugo leto bo šlo hitreje, ker ne bo treba spet iskati distributerjev. Mislim, da bo najinega dela za kakšen mesec,« z delom pa bosta začeli kar poleti, da ju spet kaj ne preseneti. »Se morava kar pohvaliti, da je v celoti izdelan v Sloveniji, le pilice so naročene iz Nemčije.«

Vodilo je ženska ženski

»Odločili sva se, da z rokovnikom ne greva v knjigarne in trgovine, ker je prevelika marža. Sploh pa se pri trenutni nakladi ne splača,« zato gresta bolj na ekskluzivo, prodaja bo potekala prek njune Facebook strani, poskušali se bosta povezati z zasebnimi trgovinicami in manjšimi ustvarjalkami. »Ženska ženski,« in doda, da bosta v prazničnem času v Mariboru imeli tudi svojo stojnico.

Oznake: , , , , ,
Iskanje
↓ Pomagamo vam pri rasti ↓

Delavnica: Z blog marketingom do novih strank na spletu

20.10.2017 od 9:00 do 17:00
Delavnica: Z blog marketingom do novih strank na spletu

Sanjate, da stranke pridejo k vam same od sebe? Želite prevzeti vodilno pozicijo na spletu in prehiteti konkurente? Pridružite se nam na delavnici, na kateri se boste naučili, kako z blog marketingom priti do novih strank, močnejše blagovne znamke in dodatnega prihodka.
Preberite več >>

Dan odprtih vrat v MP coworkingu

24.10.2017 od 14:00 do 18:00
Dan odprtih vrat v MP coworkingu

V torek, 24. oktobra 2017, v coworkingu Zavoda mladi podjetnik organiziramo dan odprtih vrat. Vabljeni, da se oglasite in nas spoznate.
Preberite več >>

MP dogodek: Razvij svojo idejo v donosen posel!

25.10.2017 od 17:00 do 19:00
MP dogodek: Razvij svojo idejo v donosen posel!

Mnogokrat se na nas obrnejo posameznice in posamezniki z idejo, ki bi jo radi pretvorili v posel. V večini primerov ostane pri poizvedovanju, pa čeprav gre velikokrat za ideje, ki imajo velik potencial.
Preberite več >>

MP delavnica: Maksimalna Produktivnost

27.10.2017 od 14:00 do 18:00
MP delavnica: Maksimalna Produktivnost

Povečajte svojo produktivnost z naprednimi vitkimi in agilnimi prijemi. V celotni zgodovini človeštva sta predvsem inoviranje in superiorna organiziranost vedno vodili na vrh ter do novih nepričakovanih uspehov - tudi v podjetništvu in poslovnem svetu.
Preberite več >>

MP delavnica: Google Analytics

04.11.2017 od 9:00 do 16:30
MP delavnica: Google Analytics

Imate spletno stran oziroma trgovino ter za oglaševanje vašega produkta ali storitve zapravite več 100 ali 1000 evrov mesečno, pa se to pri prodaji ne pozna dovolj? Kaže, da imate težave pri učinkovitosti oglasov. Obstaja rešitev, ki se ji reče Google Analytics.
Preberite več >>

MP dogodek: Optimizacija spletnih strani

10.11.2017 od 14:00 do 17:30
MP dogodek: Optimizacija spletnih strani

Klasična trgovina z odličnimi izdelki in nizkimi cenami ni vredna veliko, če se nahaja na odročni lokaciji, kjer je nihče ne obišče. Podobno velja za spletne strani in spletne trgovine. Če vas obiskovalci ne najdejo, potem tudi nakupa ne morejo opraviti. Zato je tu optimizacija spletnih strani.
Preberite več >>

Vse za podjetje