Neuspeh naj bo priložnost za nov začetek

Avtor Maja Borštnik — 26.09.2014
Komentiraj!
Vzponi in padci so v podjetništvu nekaj vsakdanjega. S številnimi neuspehi so se na svoji poti soočali tudi številni danes zelo uspešni podjetniki. Česa so se iz njih naučili, si lahko preberete v nadaljevanju.
Neuspeh naj bo priložnost za nov začetek

Neuspeh naj bo priložnost za nov začetek (Vir slike: Freeimages.com)

Oprah Winfrey: "Neuspeh ne obstaja."

Tudi Oprah Winfrey, ki sicer danes velja za najvplivnejšo žensko na svetu, je doživela svoje padce. Sama je za največji neuspeh v svoji profesionalni karieri označila leto 2012, ko njena novoustanovljena televizijska mreža nikakor ni mogla pridobiti večjega števila gledalcev.

"Neuspeh pravzaprav ne obstaja. Neuspeh je namreč le življenje, ki nam želi pokazati, da moramo iti v drugo smer," rada poudarja. "Sicer se zdi, da smo se resnično znašli sredi neuspeha, in nič ni narobe, če se zaradi tega takrat počutimo slabo. A pomembno je, da ne obupamo in da se učimo iz vsake napake, saj nam bo v življenju prav prišla vsaka izkušnja."

Mark Cuban: "Le enkrat mi mora zares uspeti."

Mark Cuban je kot mladenič opravljal številne poklice: bil je natakar, kuhar, tesar... toda prav v vseh poklicih je neslavno propadel. A le, dokler ni ustanovil svojega prvega lastnega podjetja, ki ga je poimenoval MicroSolutions. 

Podobno kot Oprah je tudi Mark Cuban na svoje neuspehe vedno gledal s pozitivnega vidika in je poskrbel, da se je iz napak vedno naučil česa novega. Kot kaže, se mu je to še kako obrestovalo, saj danes velja za izjemno uspešnega investitorja in poslovneža.

Danes na MP pivu gostimo Marina Medaka, ki bo govoril o napakah, ki jih je storil pri svoji KickStarter kampanji Oivo. Vabljeni!

Sergey Brin: "Reševati je potrebno tiste probleme, ki so zares pomembni."

Sergey Brin se je v zgodnjih 90-ih letih prejšnjega stoletja s sošolcem Larryjem Pageom domislil zanimive ideje: v lokalni piceriji je hotel uvesti nov način sprejemanja naročil za pice - s pomočjo faksa. Ideja se ni obrestovala, saj so zaposleni v piceriji preprosto pozabljali preverjati napravo in tako zgrešili skorajda vsa nova naročila.

Toda Brin se je iz tega projekta naučil pomembne lekcije: odločil se je, da bo kot podjetnik od tedaj dalje reševal le še takšne probleme, ki so zares pomembni za dobro družbe. In z Googlom, ki je bil njegov naslednji projekt, mu je zagotovo uspelo napraviti nekaj, kar je spremenilo tedanji način iskanja informacij.

comments powered by Disqus
Prijavi se na e-novice!
Najbolj brane novice