Opravljanje storitev na domu

Ljudje se počasi vse bolj zavedamo pomembnosti svojega prostega časa, zato se je v zadnjih petih letih povečal trend ponujanja storitev na domu. Podjetniki se tako prilagajajo strankam in jim svoje storitve ponujajo v udobnosti njihovega doma.
Opravljanje storitev na domu

Stranke so najpomembnejše.

V nasprotju z velikimi korporacijami se manjši podjetniki obračajo od avtomatizacije storitev k bolj osebnemu in stranki prijaznemu načinu poslovanja. Vedno več je tovstnih podjetij, ki določeno storitev opravijo kjerkoli in kadarkoli želi stranka. Odpirajo se centri za sprejemanja naročil, ki obratujejo 24 ur na dan, podjetja imajo celo ekipe terenskih delavcev, ki poskrbijo za potrebe strank.

Vse to z namenom zadovoljitve stranke, saj stranki na ta način zagotovimo maksimalno udobje pri koriščenju storitev, se ji maksimalno posvetimo in s stranko vzpostavimo zaupanja vreden odnos. Stranke tako spoznajo naš način dela in s tem, ko se storitve opravijo na domu si prihranjio marsikateri obisk servisa ali klic na center za pomoč uporabnikom.

Za sama podjetja pomeni tovrsten pristop tudi na nek način razširitev posla, saj lahko pridobijo in zadovoljijo več strank, zanemariti ne gre niti zmanjšanja začetnih stroškov kot so najemnina in podobno, ki nastanejo, kot posledica tega, da storitve opravljamo v prostorih podjetja. Je pa toliko bolj pomemben ugled, razpoznavnost podjetja, ki se razvije z zaupanjem strank, dobrim trženjem in oglaševanjem, kot vedno pa je najbolj vredno ustno priporočilo stranke drugim.

Seveda pa je potrebno tudi poskrbeti, da kvaliteta naše ponudbe storitev na domu ne bo manj kakovostna od ponudbe, ki bi jo lahko ponudili v lastnih prostorih podjetja. Pomemben je tudi premislek glede opreme, ki jo uporabljamo pri delu in njenega transporta. 

Vir: Postcrescent

Iskanje
↓ Pomagamo vam pri rasti ↓

GDPR po GDPR (delavnica s konkretnimi rešitvami)

05.07.2018 od 14:00 do 17:00
GDPR po GDPR (delavnica s konkretnimi rešitvami)

Vsi smo že slišali za uredbo GDPR. Poenostavljeno rečeno, gre za spremembo, zaostritev pravil na področju varstva osebnih podatkov, ki močno vpliva na poslovanje podjetij, ki zbirajo osebne podatke o strankah. Kako se na spremembe, ki jih je prinesla uredba GDPR, pripraviti v praksi in kaj je potrebno urediti na vaši spletni strani ter kar se tiče hranjenja osebnih podatkov o strankah?
Preberite več >>

Vse za podjetje