Pisanje seznamov nalog

Avtor Ursa Kostic — 26.12.2008
Komentiraj!
S pisanjem seznamov dobimo pregled nad nalogami, ki jih moramo še postoriti in se lažje organiziramo. Pišemo jih navadno, ko smo pod pritiskom in imamo preveč opravil, da bi jih lahko brez težav nadzorovali, saj dejansko delujejo in se nam pomagajo zbrati.
Pisanje seznamov nalog

Olajšajte si delo s pisanjem seznamov.

Za izdelavo seznama ne potrebujemo dosti, le list papirja, beležnico ali računalnik z enim od mnogih temu namenjenih programov. Računalniški programi, kot npr. Toodledo, so uporabni za daljše in nepregledne sezname, v njih pa lahko naloge razvrstite po datumih in projektih. Dobro je, če poleg naloge napišete še razlog zanjo, cilj in druge potrebne informacije (npr. telefonske številke), da boste kasneje imeli vse potrebne podatke in ne boste iskali izgovorov.

Seznam imejte vedno pri roki, saj nikoli ne veste, kdaj boste imeli na voljo nekaj minut, da predelate naloge ali kdaj boste morali kakšno nalogo dodati. To naj vam preide v navado.

Eden od bolj preglednih načinov sestavljanja seznamov je pisanje glede na kontekst, ki je lahko prostor, situacija in podobno. Tu pravzaprav delate več seznamov, za vsak kontekst svojega in nato naloge razporejate glede na to kam pašejo. Imate npr. naloge, ki jih morate opraviti doma, v službi, preko telefona in podobno.

Vsaka nedokončana naloga povzroča stres in s tem, ko si zadajamo vedno nove naloge, medtem ko stare še niso končane, lahko hitro preobremenimo naše možgane. Pisanje seznamov je zato dober način za razbremenitev možganov in s tem stresa. Življenje si lahko olajšamo tako, da sezname delamo, tudi ko nismo pod pritiskom in jih vplejemo v naš vsakdan.

Pisanje tovrstnih seznamov nam je priporočil tudi Robert Rolih na predavanju o time managementu.


Vir: LifeHack

comments powered by Disqus
Prijavi se na e-novice!
Najbolj brane novice