Prihaja 3. Startup Crawl Day!

Prihaja tretji dan odprtih vrat slovenskih inovativnih tehnoloških podjetij, dogodek ki javnosti omogoča vpogled v kulturo in delo inovativnega tehnološkega podjetja, ki se v marsičem razlikuje od ustaljenih delovnih in poslovnih navad ter postavlja pozitiven zgled globalnih sodobnih praks.
Prihaja 3. Startup Crawl Day!

Prihaja 3. Startup Crawl Day!

Vsako leto Startup Crawl na dan odprtih vrat privabi več sto ljudi, ki se na obiskih pri inovativnih tehnoloških podjetij družijo z digitalno skupnostjo.

Tehnološka podjetja svoja vrata odpirajo, da spodbujajo interakcijo talenta in svežih idej, neformalno spoznavanje ter predvsem negujejo vrednote odprtomiselne skupnosti, s pomočjo katere so zrasli.

Obiskovalci (med njimi prevladujejo strastni strokovnjaki, študentje in raziskovalci lačni izzivov, mladi, iskalci zaposlitve, bodoči podjetniki ter kolegi iz drugih podjetij) dobijo priložnost v živo spoznati:

  • Kako delujejo ekipe tehnoloških podjetij z mednarodnimi produkti in storitvami?
  • Kaj žene podjetnike, da želijo ustanoviti novi Google?
  • Kako mlada podjetja motivirajo svojo ekipo, da se postavi po robu največjim multinacionalkam?
  • Iz kakšnega testa so narejeni inovatorji, zmagovalci in tisti, ki si upajo stremeti k najvišjim stopničkam?

Inovativna podjetja so še vedno neznanka

V prvi vrsti podjetja k odpiranju za javnost motivirata želja po tem, da se predstavijo v “človeški” podobi ter s tem postanejo bolj dostopna, njihovo delo pa lažje razumljivo novim sodelavcem. IT sektor je med bolj aktivnimi zaposlovalci za različne, ne vedno le tehnološke, profile kadrov. Vabimo širšo javnost, da se pobližje spozna s pričakovanji in načini dela v tem sektorju, ki so bistveno drugačni od ustaljenih praks.

Z večjo vidnostjo ter prepoznavnostjo vsebinske inovacije, ki jo zagonsko ali inovativno podjetje prinaša v svojo industrijsko vertikalo in s spodbujanjem prepoznavanja domače innovacije, se krepi zavest o slovenskem doprinosu na regionalne in globalne trge, ki z novimi tehnologijami postajajo vse bližji.

Dogodek bo potekal 20.3.2015 ob različnih urah na lokacijah pisarn slovenskih startup in tehnoloških podjetij:

3fs, 4th office, Celtra, Chipolo, Dawn of Play – Razum, DLabs, Domenca, Edgar, Enolyse, FlyKly, Genialis, Guru Cue, Infinum, Intera, Klika, LACEnano, Mediately, MESI, Naymit, Nizkocenovci, Ekipa2 (Outfit7), Red Hat, Reveel, SmartNinja, The Kiwi Factory, Toonia, Toshl, Visionect, Zabec.net, Zemanta

Lokacije sodelujočih podjetij so v Ljubljani, Kranju, Mariboru, Ptuju, Hrastniku, Vrhniki, Brežicah in Novem mestu.

Potrebne so registracije za obiskovalce, obisk pa je brezplačen.

Oznake: , ,
Iskanje
↓ Pomagamo vam pri rasti ↓

Uredba GDPR – Pasti in nevarnosti (konferenca)

22.02.2018 od 15:00 do 19:00
Uredba GDPR – Pasti in nevarnosti (konferenca)

Verjetno ste že slišali za uredbo GDPR. Poenostavljeno rečeno, gre za spremembo, zaostritev pravil na področju varstva osebnih podatkov, ki bo močno vplivala na poslovanje podjetij, ki zbirajo osebne podatke o strankah. Kako se na spremembe, ki jih prinaša uredba GDPR, pripraviti v praksi?
Preberite več >>

MP delavnica: Facebook oglaševanje

23.02.2018 od 9:00 do 16:00
MP delavnica: Facebook oglaševanje

Facebook je koristno orodje tako za grajenje blagovne znamke kot tudi za povečanje prodaje. Na tokratni delavnici se bomo s strokovnjakom za Facebook oglaševanje osredotočili na prodajni del: Facebook oglase. S pomočjo Jureta Knehtla iz Adstar boste izvedeli, kako svoje oglase kar najbolje optimizirati za doseganje nadpovprečnih prodajnih rezultatov.
Preberite več >>

Google Analytics delavnica in Marko Penko

01.03.2018 od 16:00 do 10.03.2017 16:00
Google Analytics delavnica in Marko Penko

Imate spletno stran oziroma trgovino ter za oglaševanje vašega produkta ali storitve zapravite več 1000 evrov mesečno, pa se to pri prodaji ne pozna dovolj? Kaže, da imate težave pri učinkovitosti oglasov. Obstaja rešitev, ki se ji reče Google Analytics delavnica, ki jo za nas pripravlja Marko Penko.
Preberite več >>

Delavnica: Google Adwords oglaševanje in Marko Penko

24.03.2018 od 9:00 do 30.03.2018 17:00
Delavnica: Google Adwords oglaševanje in Marko Penko

Pri oglaševanju na Googlu je zelo pomembno poznavanje navodil, trikov in smernic za uspešno postavitev in vodenje AdWords kampanje. Da boste svoje oglaševanje vzpostavili kar se da učinkovito, vas vabimo na delavnico, v okviru katere boste spoznali Google AdWords: od osnov do potankosti. Z nami bo izkušeni Google AdWords mojster Marko Penko, ki je v svoji karieri upravljal na milijone evrov oglaševalskih proračunov.
Preberite več >>

Vse za podjetje