Uporaba leasinga pri poslovanju

Leasing je lahko močno poslovno orodje, če ga zna podjetnik smiselno uporabiti in se zanj odločiti v pravilnem trenutku. Zato je smiselno, da celovito predstavimo pojem leasinga in vse njegove oblike, vključno z njegovimi prednostmi in slabostmi.
Uporaba leasinga pri poslovanju

Uporaba leasinga pri poslovanju. (Vir slike: Bigstockphoto)

Leasing je na kratko oblika financiranja. Preko leasinga se lahko financirajo premičnine, tudi nepremičnine, redko neopredmetena sredstva. Podjetniki ga največkrat uporabljajo za financiranje investicij, kar v tem oziru pomeni financiranje opreme in materiala. 

Leasing (še) ni specialno zakonsko reguliran, za njegovo pravno pravilno uporabo se uporabljajo določbe analogne zakonodaje. To pa v končni fazi ni slaba stvar, saj je kot tak lahko bolj fleksibilen in prilagodljiv hitrim spremembam v gospodarstvu, kateremu služi. Ena od njegovim pozitivnih lastnosti je tudi, da obstaja v večih oblikah, kar mu daje še večjo vrednost.

Tako poznamo indirektni in direktni leasing, finančni in operativni (poslovni) leasing, leasing potrošnih stvari, leasing premičnih in nepremičnih investicijskih dobrin.

Prednosti leasinga so vsekakor njegova enostavnost in hitrejša obravnava. Pri sklepanju leasinških poslov je namreč potrebno manj dokumentacije kot pri npr. klasičnem kreditu, slabost leasinga pa je, da je stvar, ki jo financiramo preko leasinga ponavadi že zastarela, ko leasing odplačamo (velja za finančni leasing).

Podrobneje o samem leasingu, o primerjavi leasinga z drugimi oblikami financiranja, kot so krediti, obveznice, subvencije, kapitalski vložki, factoring, vlaganje v tvegani kapital in primerjava z vlogo poslovnih angelova, pa lahko preberete v članku z naslovim Kaj je leasing? >>

Iskanje
↓ Pomagamo vam pri rasti ↓

Trendi digitalnega marketinga 2018

02.02.2018 od 15:00 do 19:00
Trendi digitalnega marketinga 2018

Pridružite se nam na letnem dogodku Trendi digitalnega marketinga in spoznajte napredne tehnike in uporabne trike s ključnih področij digitalnega marketinga - od vsebinskega marketinga, spletne analitike in družabnih omrežij do mobilnega marketinga, optimizacije prodajnega lijaka ter izboljšanja uporabniške izkušnje. Če iščete napredno znanje, kako na spletu prodati več, tega dogodka preprosto ne smete zamuditi.
Preberite več >>

Delavnica: Z blog marketingom do novih strank na spletu

09.02.2018 od 9:00 do 17:00
Delavnica: Z blog marketingom do novih strank na spletu

Sanjate, da stranke pridejo k vam same od sebe? Želite prevzeti vodilno pozicijo na spletu in prehiteti konkurente? Pridružite se nam na delavnici, na kateri se boste naučili, kako z blog marketingom priti do novih strank, močnejše blagovne znamke in dodatnega prihodka.
Preberite več >>

MP delavnica: Facebook oglaševanje

23.02.2018 od 9:00 do 16:00
MP delavnica: Facebook oglaševanje

Facebook je koristno orodje tako za grajenje blagovne znamke kot tudi za povečanje prodaje. Na tokratni delavnici se bomo s strokovnjakom za Facebook oglaševanje osredotočili na prodajni del: Facebook oglase. S pomočjo Jureta Knehtla iz Adstar boste izvedeli, kako svoje oglase kar najbolje optimizirati za doseganje nadpovprečnih prodajnih rezultatov.
Preberite več >>

Vse za podjetje