Pogoste napake pri poimenovanju podjetja

Izbira pravilnega imena za podjetje je pomemben prvi korak pri prepoznavnosti vašega posla. A vsem v prvem poskusu preprosto ne uspe - mnogi izberejo ime, ki gre težko v uho ali pa vsebuje preveč besed. Izbiri posvetite čas!
Pogoste napake pri poimenovanju podjetja

3 pogoste napake pri poimenovanju podjetja (Vir slike: sxc.hu)

Ime podjetja oz. firma podjetja je ponavadi ves čas prisotno pri pojavljanju na trgu, zato si za izbiro le vzemite dovolj časa, hkrati pa upoštevajte dejavnike, kot so vaši kupci, trg, način promocije ipd.

Ko iščete firmo za vaše novoustanovljeno podjetje, si želite, da bo pri potencialnih strankah vzbudilo zaupanje in predvsem pozornost. Vsekakor pa ne želite, da bi bila stranka zaradi prenasičenosti s podatki zmedena. Kakovost firme je odvisna od izgovorljivosti, pomena, vtisa in sporočilnosti – podjetje z dobrim imenom si namreč že pri iskanju prek spletnih brskalnikov zagotovi več prometa na spletni strani. V kolikor želite kar najboljše ime, morate izbrati firmo, ki je edinstvena, ima svoj pomen ali zgodbo in že na prvi pogled sporoča, s čim se podjetje ukvarja ali pa pri ljudeh sproža asociacije in pozitivne občutke.

Razmišljate o ustanovitvi podjetja?

Nekateri podjetniki šele čez nekaj mesecev ugotovijo, da so pri izbiri imena napravili napako. Sprememba pa je ponavadi precej naporna in lahko povzroči veliko neprespanih noči, pa tudi stroškov, saj podjetje z novim imenom nenadoma izgubi vso prepoznavnost, katero si je zgradilo do tedaj, s tem pa tudi že obstoječe stranke. Ponavadi je glavni razlog za spremembo imena ta, da to precej spominja na ime konkurenčnega podjetja, s čimer avtomatično izgubljamo posel. Dogaja pa se tudi, da podjetja s podobnim imenom vložijo zahtevek za spremembo ali pa se celo odločijo za tožbo.

Spremembe praviloma pozitivno vplivajo na poslovanje podjetja, saj v drugem poskusu večina podjetnikov ime izbere zelo previdno. Zato se velikokrat zgodi, da podjetje šele po sami spremembi imena vzcveti in postane zelo uspešno. Toda zakaj bi se učili iz napak, če lahko že v prvo dobro premislite in izbiri prave firme posvetite nekaj več časa?

Vir: YoungEntrepreneur

Oznake: , , , ,
Iskanje
↓ Pomagamo vam pri rasti ↓

GDPR po GDPR (delavnica s konkretnimi rešitvami)

18.10.2018 od 14:00 do 17:00
GDPR po GDPR (delavnica s konkretnimi rešitvami)

Vsi smo že slišali za GDPR - zaostritev pravil na področju varstva osebnih podatkov, ki močno vpliva na poslovanje podjetij, ki zbirajo osebne podatke o strankah. Kako se na spremembe, ki jih je prinesla uredba GDPR, pripraviti v praksi in kaj je potrebno urediti kar se tiče hranjenja osebnih podatkov o strankah?
Preberite več >>

Email Marketing Master Class

24.10.2018 od 15:00 do 18:00
Email Marketing Master Class

Email je eden izmed najmočnejših marketinških kanalov za podjetja vseh velikosti, z enim od najnižjih cen na konverzijo in najvišjo stopnjo uspeha. Še vedno pa ga mnogi neuspešno izkoriščajo. Zato ti bomo na delavnici pokazali, kako zgradiš in maksimalno izkoristiš potencial svojih email baz.
Preberite več >>

MP delavnica: Kadrovski in drugi pravni vidiki poslovanja podjetja

21.11.2018 od 9:00 do 13:00
MP delavnica: Kadrovski in drugi pravni vidiki poslovanja podjetja

Je vaš posel v vzponu in boste zaposlovali? Morda vaše podjetje že sedaj sestavlja številčna ekipa in se zavedate, da ste s kadrovskimi evidencami nekoliko odlašali? Poleg tega se vam glede poslovanja vašega podjetja še vedno porajajo vprašanja glede pogodb, kako varovati poslovne skrivnosti ali kako odpovedati delovno razmerje? Pred vami je izobraževanje, kjer izveste odgovore ravno na takšna in podobna vprašanja!
Preberite več >>

Vse za podjetje