34 načinov, kako se soočiti z mediji kot profesionalen PR

34 načinov, kako se soočiti z mediji kot profesionalen PR (Vir slike: picjumbo.com)

34 načinov, kako se soočiti z mediji kot profesionalen PR

Marsikateri podjetnik si ne more privoščiti PR agencije ali zaposliti ekipo za odnose z javnostmi. Tudi enega zaposlenega, ki bi se ukvarjal zgolj z odnosi z javnostmi je za večino manjših podjetnikov nepotreben strošek. Preberite si, kako lahko sami poskrbite za dober PR.
34 načinov, kako se soočiti z mediji kot profesionalen PR

34 načinov, kako se soočiti z mediji kot profesionalen PR (Vir slike: picjumbo.com)

Ko se soočate z mediji, potrebujete tri osnovne cilje:

  1. Neprestano obveščajte ciljno skupino (preko medijev) o aktivnostih vašega podjetja.
  2. Trajnostno gradite podobo podjetja in delajte na prodajni podpori.
  3. Bodite pripravljeni na situacije, ki lahko škodujejo vašemu podjetju.

Vaši cilji pri publiciteti naj bodo naslednji:

  • Komunicirajte in tržite vašo blagovno znamko, proizvode in storitve.
  • Ustvarite pozitivno podobo vašega podjetja in produktov.
  • Ohranjajte avtoritativno podobo in podobo vodilnega podjetja v panogi.
  • Vzpostavite in ohranjajte dobre odnose z mediji.
  • Novinarjem in blogerjem kar se da olajšajte sodelovanje z vašim podjetjem.
  • Bodite odprti do sodelovanja z mediji (mediji potrebujejo vas tako kot vi njih).
  • Vedno bodite ustrežljivi do novinarjev in blogerjev.
  • Vedno bodite pozorni in iščite priložnost za promoviranje vašega podjetja.
  • Neprestano obveščajte ciljne medije o dogodkih in novostih v zvezi z vašim podjetjem, blagovno znamko ali produkti.

Kako prepričam novinarja, da objavi moje PR sporočilo?

Kako se obnašati, ko pridete v stik z mediji?

Primerno obnašanje:

  • Na vsa vprašanja odgovarjajte hitro, iskreno in v celoti.
  • Do novinarja se obnašajte kot do stranke.
  • Bodite pripravljeni in oboroženi z najrazličnejšimi informacijami o vašem podjetju, blagovni znamki in produktih. Imejte v mislih, kaj želite sporočiti, in izberite zgolj najpomembnejše informacije.
  • Najpomembnejše podatke imejte vedno pri roki.
  • Nikoli ne ovirajte dela novinarjev.
  • V odnosu z mediji bodite nepristranski.
  • Svojemu podjetju pripišite človeške lastnosti.
  • Vedno imejte kontrolo nad informacijami, ki jih podajate.
  • Izbirajte med informacijami, ki jih podajate različnim medijem – naj bodo primerne in zanimive za specifične medije.
  • Večjo uspešnost prodaje ali boljši uspeh podjetja podajte v odstotkih (npr.: proizvodnja se je povišala za XX odstotkov v primerjavi s prejšnjim polletjem).
  • Dobro premislite, kako boste odgovarjali in katere informacije boste podali.
  • Nemudoma se odzovite na nesporazume in napake.

Neprimerno obnašanje:

  • Nikoli se ne oddaljite od politike podjetja.
  • Nikoli ne podajajte finančnih informacij, ki bi lahko vplivale na oblikovanje cene. Če je le možno se izogibajte občutljivim finančnim temam.
  • Ne komentirajte aktivnosti in načina poslovanja ostalih podjetij na trgu.
  • Nikoli ne napovedujte prihodnosti in bodite pozorni pri napovedovanju aktivnosti vašega podjetja.
  • Nikoli ne potrjujte ali zanikajte trenutnega dogajanja v podjetju. Nikar ne omenjajte stvari, ki niso popolnoma zaključene in že pripravljene za v javnost.
  • Nikoli ne dajajte „neuradnih” (off the record) izjav.
  • Pri pogovoru imejte veliko samokontrole. Nikar se ne pustite sprovocirati.
  • Nikoli ne komentirajte govoric in tračev.

Imejte v mislih, da novinarje in blogerje zanimajo zgolj aktualne informacije. Nikar jih ne zalagajte s starimi informacijami.

V dobi interneta ne obstaja lokalnih informacij. Vsaka informacija se lahko bliskovito razširi po različnih medijih na vse konce sveta. To pomeni posebno previdnost pri podajanju in koordiniranju informacij, ki jih dajete v različne medije.

Vir: smallbizbee.com.

Vabimo vas na delavnico: S PR veščinami do poslovnega uspeha
Datum: 22. april, 14:00 do 18:00
Kraj: NLB Center inovativnega podjetništva, Trg republike 2, 1000 Ljubljana
Več o delavnici najdete na povezavi tukaj >>
Želite biti obveščeni o novih datumih in prejemati informativne e-vsebine? Prijavite se tukaj >>

Morda vas zanima tudi sorodna vsebina

PR za večjo konkurenčnost

PR za večjo konkurenčnost

Konkurenca je danes čedalje hujša, zato morajo podjetja poskrbeti za nove načine, da ostanejo korak pred konkurenti. Pri tem jim lahko uspešno pomaga tudi PR - že z manjšim denarnim vložkom si lahko podjetja v kratkem času povsem izboljšajo svoj konkurenčni položaj. Več >

PR za lažje pridobivanje strank

PR za lažje pridobivanje strank

Podjetja tekmujejo v tržnem, pa tudi v netržnem okolju, ki postavlja okvirje poslovanja za podjetja. Naloga PR-a je celostno upravljanje in povezovanje obeh okolij, ki prinašata podjetju neizkoriščeno konkurenčno prednost in tako doprineseta k boljšim poslovnim rezultatom v tržnem okolju. Več >

Ključni nasveti za PR za zagonska podjetja

Ključni nasveti za PR za zagonska podjetja

Pojavljanje v medijih je ključnega pomena za širjenje sporočil in lahko doprinese k uspehu podjetja. Zagotavljanje medijske pozornosti je za zagonska podjetja težka naloga, saj večinoma ne zaposlujejo strokovnjakov za trženje in PR. Zato vam ponujamo nekaj osnovnih nasvetov. Več >

Odnosi z javnostmi: pomembno področje za vaše podjetje

Odnosi z javnostmi: pomembno področje za vaše podjetje

Odnosov z javnostmi ne smemo enačiti z brezplačnim oglaševanjem, kot to počne marsikateri nadebudni podjetnik. PR, kot odnosom z javnostmi pravimo še drugače, se namreč od klasičnega oglaševanja precej razlikuje. Več >

Zakaj so odnosi z javnostmi učinkovitejši od oglaševanja?

Zakaj so odnosi z javnostmi učinkovitejši od oglaševanja?

Kaj so odnosi z javnostmi? Kako zagotoviti, da bodo mediji o vašem podjetju poročali pozitivno? Zakaj so odnosi z javnostmi bolj učinkoviti kot oglaševanje? Odgovore na zastavljena vprašanja in nasvete za uspešno sodelovanje z mediji boste našli v prispevku. Več >

Nasvet: kako do objave zgodbe v priznanih tujih medijih

Nasvet: kako do objave zgodbe v priznanih tujih medijih

»V tako majhnem prostoru, kot je Slovenija, je razmeroma enostavno priti v stik z novinarjem, ki pokriva področje, na katerem deluje določeno podjetje,« pravi Majda Dodevska iz startupa Scoutte. Povsem drugače pa je, ko želimo objavo naše zgodbe v tujem mediju. Več >

Družabna omrežja in PR gresta z roko v roki

Družabna omrežja in PR gresta z roko v roki

Če se sprehodimo po družabnih omrežjih, lahko vidimo, da je še vedno nekaj podjetij, ki družabna omrežja neuspešno izkoriščajo za PR. Kako jih uporabiti za učinkovit PR? Več >

[Akcija] 30% popust na delavnico o PR veščinah

[Akcija] 30% popust na delavnico o PR veščinah

Objavljamo posebno akcijo prek katere lahko le do 17. aprila pridobite kar 30% popust na delavnico o PR veščinah. Ne pozabite, da boste na delavnici pripravili lastno PR sporočilo in izvedeli konkretne trike od podjetnice, ki je prepričala svetovne medije, da objavijo njeno zgodbo. Več >

Oznake:
© 2007-2025 Zavod mladi podjetnik, so.p. - Vse pravice pridržane |  Piškotki