Družabna omrežja in PR gresta z roko v roki
Družabna omrežja in PR so medseboj močno prepleteni. Kako jih povezati, predstavljamo v nadaljevanju (Vir slike: Bigstockphoto).
Pripravili smo nekaj nasvetov, kako uspešno povezati družabna omrežja in odnose z javnostmi.
Pravilo št. 1: Kakovostna vsebina
Objavljajte material, ki je prijazen do družabnih omrežij. Dobro rešitev predstavljajo raziskave, ki se ponujajo kot močno statistično orodje, ki ga lahko uporabimo na spletu. Ne le da predstavljajo jasne in trdne številke, predstavljajo tudi vrednost vašim potencialnim strankam. Če jih predstavite na pravilen način, lahko spodbudite čustveno komponento, s tem pa vplivate na večjo povezanost s sledilci, posledično tudi na povečano možnostjo deljenja. Dodajte še dober fotografski material, s čimer boste ustvarili popolno objavo. Posnemite kakovosten video, ki ga bodo novinarji in blogerji z veseljem pograbili.
Pravilo št. 2: Poiščite pozornost blogerjev
Svet blogov je popolna povezava med družabnimi omrežji in PR-jem. Blogerji so namreč izredno aktivni na družabnih omrežjih, mnogi od njih so povezani tudi z novinarji. V zadnjem času so izredno priljubljeni tudi vlogerji.
Pravilo št. 3: Dajte jim priložnost, da vas najdejo
Na družabnih omrežjih so tudi novinarji, ki prav tam najdejo marsikatero zgodbo. Opremite svoj profil z relevantnimi informacijami, ki jih bodo prepričale, da je o vas vredno pisati oziroma poročati. Ne pozabite dodati spletne strani ali pa elektronskega naslova, na katerem ste vedno dosegljivi. Da bi vas ljudje lažje in hitreje našli, uporabljajte relevantne povezovalnike (ang. hashtag).
Pravilo št. 4: Brez dolgočasnih objav
Dolgočasnost na družabnih omrežjih nima mesta. Objavljajte kakovostne novice. Premislite, kako lahko s svojo zgodbo pomagate novinarju. Ne razmišljajte zgolj o objavi članka kot vašem cilju. Bodite ažurni, vaši računi na družabnih omrežjih naj bodo živi.
Pravilo št. 5: Vsak ima pravico do svojega mnenja
Družabna omrežja so javna. Vaši oboževalci in sledilci imajo pravico do negativnih komentarjev. Na vas pa je, kako boste negativne komentarje obrnili sebi v prid in se branili. Negativnih komentarjev nikoli ne brišite, prav tako jih ne ignorirajte. Spremljajte odzive na vaše objave, omembe in komentarje. Hitreje, ko boste odgovorili nanje, bolje boste zapisani pri svojih strankah.
Če je možno, strankam dajte priložnost, da vas kontaktirajo zasebno, prek elektronskega naslova ali telefona.
Vabimo vas na delavnico: S PR veščinami do poslovnega uspeha
Datum: 22. april, 14:00 do 18:00
Kraj: NLB Center inovativnega podjetništva, Trg republike 2, 1000 Ljubljana
Več o delavnici najdete na povezavi tukaj >>
Želite biti obveščeni o novih datumih in prejemati informativne e-vsebine? Prijavite se tukaj >>