Družabna omrežja in PR gresta z roko v roki

Če se sprehodimo po družabnih omrežjih, lahko vidimo, da je še vedno nekaj podjetij, ki družabna omrežja neuspešno izkoriščajo za PR. Kako jih uporabiti za učinkovit PR?
Družabna omrežja in PR gresta z roko v roki

Družabna omrežja in PR so medseboj močno prepleteni. Kako jih povezati, predstavljamo v nadaljevanju (Vir slike: Bigstockphoto).

Pripravili smo nekaj nasvetov, kako uspešno povezati družabna omrežja in odnose z javnostmi.

Pravilo št. 1: Kakovostna vsebina

Objavljajte material, ki je prijazen do družabnih omrežij. Dobro rešitev predstavljajo raziskave, ki se ponujajo kot močno statistično orodje, ki ga lahko uporabimo na spletu. Ne le da predstavljajo jasne in trdne številke, predstavljajo tudi vrednost vašim potencialnim strankam. Če jih predstavite na pravilen način, lahko spodbudite čustveno komponento, s tem pa vplivate na večjo povezanost s sledilci, posledično tudi na povečano možnostjo deljenja. Dodajte še dober fotografski material, s čimer boste ustvarili popolno objavo. Posnemite kakovosten video, ki ga bodo novinarji in blogerji z veseljem pograbili.

Pravilo št. 2: Poiščite pozornost blogerjev

Svet blogov je popolna povezava med družabnimi omrežji in PR-jem. Blogerji so namreč izredno aktivni na družabnih omrežjih, mnogi od njih so povezani tudi z novinarji. V zadnjem času so izredno priljubljeni tudi vlogerji.

Pravilo št. 3: Dajte jim priložnost, da vas najdejo

Na družabnih omrežjih so tudi novinarji, ki prav tam najdejo marsikatero zgodbo. Opremite svoj profil z relevantnimi informacijami, ki jih bodo prepričale, da je o vas vredno pisati oziroma poročati. Ne pozabite dodati spletne strani ali pa elektronskega naslova, na katerem ste vedno dosegljivi. Da bi vas ljudje lažje in hitreje našli, uporabljajte relevantne povezovalnike (ang. hashtag).

PR: kako pomemben je dober odnos z novinarjem

Pravilo št. 4: Brez dolgočasnih objav

Dolgočasnost na družabnih omrežjih nima mesta. Objavljajte kakovostne novice. Premislite, kako lahko s svojo zgodbo pomagate novinarju. Ne razmišljajte zgolj o objavi članka kot vašem cilju. Bodite ažurni, vaši računi na družabnih omrežjih naj bodo živi.

Pravilo št. 5: Vsak ima pravico do svojega mnenja

Družabna omrežja so javna. Vaši oboževalci in sledilci imajo pravico do negativnih komentarjev. Na vas pa je, kako boste negativne komentarje obrnili sebi v prid in se branili. Negativnih komentarjev nikoli ne brišite, prav tako jih ne ignorirajte. Spremljajte odzive na vaše objave, omembe in komentarje. Hitreje, ko boste odgovorili nanje, bolje boste zapisani pri svojih strankah.

Če je možno, strankam dajte priložnost, da vas kontaktirajo zasebno, prek elektronskega naslova ali telefona.

Vabimo vas na delavnico: S PR veščinami do poslovnega uspeha
Datum: 22. april, 14:00 do 18:00
Kraj: NLB Center inovativnega podjetništva, Trg republike 2, 1000 Ljubljana
Več o delavnici najdete na povezavi tukaj >>
Želite biti obveščeni o novih datumih in prejemati informativne e-vsebine? Prijavite se tukaj >>

Morda vas zanima tudi sorodna vsebina
Startup pravnik

Startup pravnik

Startup pravnik pogosto naleti na primere mladih podjetnikov ali ekip, ki imajo razvito idejo ali produkt in so pred kratkim vstopili na trg z odličnim produktom, zagreto ekipo in rastočo prodajo. Kaj pa, če na podjetje pogledamo s formalnopravnega vidika: je res vse tako, kot mora biti? Preberite več >>


PR za večjo konkurenčnost

PR za večjo konkurenčnost

Konkurenca je danes čedalje hujša, zato morajo podjetja poskrbeti za nove načine, da ostanejo korak pred konkurenti. Pri tem jim lahko uspešno pomaga tudi PR - že z manjšim denarnim vložkom si lahko podjetja v kratkem času povsem izboljšajo svoj konkurenčni položaj. Preberite več >>

PR za lažje pridobivanje strank

PR za lažje pridobivanje strank

Podjetja tekmujejo v tržnem, pa tudi v netržnem okolju, ki postavlja okvirje poslovanja za podjetja. Naloga PR-a je celostno upravljanje in povezovanje obeh okolij, ki prinašata podjetju neizkoriščeno konkurenčno prednost in tako doprineseta k boljšim poslovnim rezultatom v tržnem okolju. Preberite več >>

Ključni nasveti za PR za zagonska podjetja

Ključni nasveti za PR za zagonska podjetja

Pojavljanje v medijih je ključnega pomena za širjenje sporočil in lahko doprinese k uspehu podjetja. Zagotavljanje medijske pozornosti je za zagonska podjetja težka naloga, saj večinoma ne zaposlujejo strokovnjakov za trženje in PR. Zato vam ponujamo nekaj osnovnih nasvetov. Preberite več >>

Odnosi z javnostmi: pomembno področje za vaše podjetje

Odnosi z javnostmi: pomembno področje za vaše podjetje

Odnosov z javnostmi ne smemo enačiti z brezplačnim oglaševanjem, kot to počne marsikateri nadebudni podjetnik. PR, kot odnosom z javnostmi pravimo še drugače, se namreč od klasičnega oglaševanja precej razlikuje. Preberite več >>

Zakaj so odnosi z javnostmi učinkovitejši od oglaševanja?

Zakaj so odnosi z javnostmi učinkovitejši od oglaševanja?

Kaj so odnosi z javnostmi? Kako zagotoviti, da bodo mediji o vašem podjetju poročali pozitivno? Zakaj so odnosi z javnostmi bolj učinkoviti kot oglaševanje? Odgovore na zastavljena vprašanja in nasvete za uspešno sodelovanje z mediji boste našli v prispevku. Preberite več >>

Nasvet: kako do objave zgodbe v priznanih tujih medijih

Nasvet: kako do objave zgodbe v priznanih tujih medijih

»V tako majhnem prostoru, kot je Slovenija, je razmeroma enostavno priti v stik z novinarjem, ki pokriva področje, na katerem deluje določeno podjetje,« pravi Majda Dodevska iz startupa Scoutte. Povsem drugače pa je, ko želimo objavo naše zgodbe v tujem mediju. Preberite več >>

[Akcija] 30% popust na delavnico o PR veščinah

[Akcija] 30% popust na delavnico o PR veščinah

Objavljamo posebno akcijo prek katere lahko le do 17. aprila pridobite kar 30% popust na delavnico o PR veščinah. Ne pozabite, da boste na delavnici pripravili lastno PR sporočilo in izvedeli konkretne trike od podjetnice, ki je prepričala svetovne medije, da objavijo njeno zgodbo. Preberite več >>

Šest najpogostejših napak pri PRju

Šest najpogostejših napak pri PRju

Poslali ste na stotine PR sporočil različnim medijem. Po nekaj dneh ugotovite, da vaše zgodbe ni povzel prav noben medij. Sprašujete se, kaj ste storili narobe. V nadaljevanju predstavljamo najpogostejše napake, ki vas lahko stanejo objave v medijih. Preberite več >>

Oznake:

Brezplačne e-novice!
Vse za podjetje