Vir slike: Pixabay

Vir slike: Pixabay

4 ključna vprašanja za ponudnike storitev

Večina podjetij v svojem poslovanju skuša najti racionalne načine za optimizacijo poslovnih procesov, zato sta najem zunanjih izvajalcev in pogodbeno delo že nekaj povsem običajnega.
Vir slike: Pixabay

Vir slike: Pixabay

Medtem ko je prenos nalog na podizvajalce v 21. stoletju običajen način vodenja poslovanja, to še ne pomeni, da je tudi vedno učinkovit. Izpostavljamo nekaj vprašanj, ki jih morate zastaviti, ko se pogovarjate s prodajalci, da si boste zagotovili kar najboljše partnerstvo za svojo blagovno znamko.

1. Katere težave rešujete?

Želite izvedeti, kako lahko prodajalec reši specifično težavo ali težave, s katerimi se soočate.

Podjetja zagotavljajo posamezne storitve, ki jih ponujajo. Vendar pa ni nujno, da vam lahko ponudijo edinstveno rešitev za “vse vaše potrebe”.

Podjetje npr. ne ponuja posebne storitve, a ima nabor storitev, ki jih lahko prilagodi za zagotavljanje vsebinsko specifičnih rešitev, prilagojenih potrebam vsake stranke. Razmislite, ali lahko obravnava enkratne potrebe in izzive, zaradi katerih sploh iščete pomoč podizvajalca.

2. V čem je vaša posebnost?

Drugo preprosto, a pronicljivo vprašanje je, ali ima prodajalec izstopajočo posebnost na svojem delovnem področju. Odgovor, ki ga dobite, vam lahko da nekaj ključnih informacij, ki vam bodo v pomoč pri vaši odločitvi.

Na primer, če je podjetje vlagalo v določeno tržno nišo, to pomeni, da je zavezano zagotavljanju dobrih storitev znotraj tega področja. Njihova želja, da bi izstopali kot vodilni na svojem področju, pomeni, da je večja verjetnost, da vam bodo hitro pomagali.

Prodajalec, ki se osredotoča na posebnost, je motiviran za ponudbo vrhunskih orodij ali storitev. Obveščal vas bo o najučinkovitejših in najproduktivnejših poslovnih rešitvah, da bi zasenčili tekmece.

To načelo velja za vse, od nečesa tako preprostega, kot je izbira platforme poteka dela za oddaljeno pisarno, do zunanjega izvajanja kompleksnih nalog, kot je distribucija ali upravljanje z dobavno verigo. Ne glede na vrsto prodajalca, s katerim imate razgovor, preverite, ali je specializiran za storitve, ki vam jih ponuja.

3. Kako dolgo že poslujete?

Zgodovina podjetja vam nudi več ključnih podatkov. V večini primerov (čeprav ne vedno) je starejše podjetje boljša izbira.

V 21. stoletju se pretekla načela spopadajo s sodobno tehnologijo. Veteransko podjetje lahko uporabi preteklo modrost in izkušnje za večja podjetja. Vendar pa tradicija ni vse. Dejstvo, da je podjetje starejše, lahko kaže na stagnacijo ali pomanjkanje inovativnosti. V primeru da podjetje ponuja ustvarjalne, učinkovite rešitve, podprte z leti ali celo desetletji izkušenj, je to dober znak, da zna izpolniti svoje obljube. V nasprotnem primeru je bolj primeren mlad in inovativen izvajalec.

4. Ali imate študije primerov preteklih strank?

V trženju se študije primerov pogosto uporabljajo kot pomemben del kasnejših stopenj prodajnega lijaka. 73 % uspešnih prodajalcev vsebin uporablja študije primerov.

Ko potencialni kupec izrazi zanimanje, sodeluje z blagovno znamko in izve za izdelek ali storitev, ga lahko primer zgodbe o uspehu druge stranke spodbudi k nakupu. Uporabite študije primerov v svojo korist. V primeru da ponudnik nima primerov, ga lahko povprašate, zakaj.

Morda je podjetje še novo na trgu in si še ni ustvarilo referenc. Če gre za dobro uveljavljeno podjetje brez študij primerov, je to lahko znak, da ne želijo, da vidite izkušnje preteklih strank. V vsakem primeru jim boste z vprašanjem dali priložnost, da pojasnijo, vam pa odgovor lahko pomaga sprejeti svojo končno odločitev.

Postavljanje pravih vprašanj med postopkom razgovora je dober način, da zagotovite, da lahko vsak prodajalec deluje kot učinkovit partner, ki vam bo pomagal doseči vaše poslovne cilje.

Vir: Under30ceo

Morda vas zanima tudi sorodna vsebina
Pogovor z Andražem Žurmanom: “Uspeh je tudi to, da znaš opustiti in začeti znova”

Pogovor z Andražem Žurmanom: “Uspeh je tudi to, da znaš opustiti in začeti znova”

Andraž Žurman je soustanovitelj in direktor podjetja LabCore, visokotehnološkega specialista za analitične storitve v farmacevtski industriji, ki z inovativnim pristopom premika meje tako na slovenskem kot na mednarodnem trgu.  Več >

Kako si opomoči od prvega propadlega posla

Kako si opomoči od prvega propadlega posla

Nerealno je pričakovati, da bo vaše prvo podjetje izjemno uspešno. Morda ste že slišali za pogosto citirano statistiko, da 90 odstotkov malih podjetij propade. Ta številka je malo pretirana, bolj zanesljiv podatek za mala podjetja kaže, da približno 50 odstotkov podjetij propade v teh prvih petih letih. Več >

Dohodninska lestvica in davčne olajšave

Dohodninska lestvica in davčne olajšave

Oglejte si lestvico za odmero dohodnine in olajšave za leto 2024. Lestvica ter splošna olajšava sta pomembni predvsem za tiste, ki imate s.p. z upoštevanjem dejanskih stroškov. Več >

Želite svojega otroka vzgajati v podjetniškem duhu?

Želite svojega otroka vzgajati v podjetniškem duhu?

Podjetništvo ni zgolj karierna pot, temveč način razmišljanja in pristopa k življenju. In marsikateri podjetnik, ki ima svoje otroke, želi podobno miselnost prenesti tudi na njih! Več >

Kako se lahko podjetniki izognejo izgorelosti?

Kako se lahko podjetniki izognejo izgorelosti?

Podjetništvo prinaša številne izzive, odgovornosti in stresne situacije. Da bi se podjetniki izognili izgorelosti, je pomembno, da že vnaprej sprejmejo določene preventivne ukrepe in skrbijo za svoje dobro počutje. Tukaj je nekaj nasvetov, kako lahko podjetnik prepreči izgorelost. Več >

Vzemite si čas za pridobivanje novih veščin kot podjetnik

Vzemite si čas za pridobivanje novih veščin kot podjetnik

Podjetništvo zahteva nenehno prilagajanje in učenje, saj se trgi, tehnologije in poslovni trendi nenehno spreminjajo. Pridobivanje novih veščin je ključno za dolgoročni uspeh, vendar pa je za mnoge podjetnike največji izziv najti čas za izobraževanje ob vseh vsakodnevnih obveznostih. Tukaj je nekaj strategij, kako lahko podjetnik učinkovito najde čas za pridobivanje novih veščin. Več >

5 nasvetov za uspeh pri odprtju lastnega podjetja

5 nasvetov za uspeh pri odprtju lastnega podjetja

Odprtje lastnega podjetja predstavlja vznemirljiv in izzivalen korak in od posameznika zahteva premišljeno načrtovanje in pripravljenost na izzive. Preberite si pet ključnih nasvetov za uspešno odprtje podjetja. Več >

Kako zaščititi poslovne skrivnosti svojega podjetja?

Kako zaščititi poslovne skrivnosti svojega podjetja?

Vsak podatek, ki vašemu podjetju daje konkurenčno prednost, je mogoče na splošno opredeliti kot poslovno skrivnost. Vsako podjetje ima poslovne skrivnosti in pomembno je, da jih zaščitite pred uporabo brez vaše vednosti. Več >

Podjetništvo niso samo uspehi, ampak tudi neuspehi

Podjetništvo niso samo uspehi, ampak tudi neuspehi

Raziskujemo nekaj večjih podjetniških neuspehov po svetu, zakaj so se zgodili in kaj bi lahko podjetja storila drugače. Podjetništvo je namreč hkrati polno tveganj in polno nagrad, posledično pa imajo tudi najuspešnejši ustanovitelji svoj delež neuspehov in napak. Več >

Nadgradite svoje poslovanje s temi nasveti

Nadgradite svoje poslovanje s temi nasveti

Uspeh podjetja je pogosto odvisen od spretnosti in odločitev podjetnika. V današnjem konkurenčnem poslovnem okolju je ključno, da podjetniki sprejemajo premišljene odločitve in sledijo najboljšim praksam za rast svojega podjetja. V tem članku bomo predstavili nekaj ključnih nasvetov, ki vam lahko pomagajo nadgraditi vaše podjetje in doseči želene rezultate. Več >

Oznake:,
© 2007-2025 Zavod mladi podjetnik, so.p. - Vse pravice pridržane |  Piškotki