![Vir slike: Pixabay Vir slike: Pixabay](https://mladipodjetnik.si/wp-content/uploads/2023/09/4-vprasanja-za-podizvajalce.jpg)
Vir slike: Pixabay
Medtem ko je prenos nalog na podizvajalce v 21. stoletju običajen način vodenja poslovanja, to še ne pomeni, da je tudi vedno učinkovit. Izpostavljamo nekaj vprašanj, ki jih morate zastaviti, ko se pogovarjate s prodajalci, da si boste zagotovili kar najboljše partnerstvo za svojo blagovno znamko.
1. Katere težave rešujete?
Želite izvedeti, kako lahko prodajalec reši specifično težavo ali težave, s katerimi se soočate.
Podjetja zagotavljajo posamezne storitve, ki jih ponujajo. Vendar pa ni nujno, da vam lahko ponudijo edinstveno rešitev za “vse vaše potrebe”.
Podjetje npr. ne ponuja posebne storitve, a ima nabor storitev, ki jih lahko prilagodi za zagotavljanje vsebinsko specifičnih rešitev, prilagojenih potrebam vsake stranke. Razmislite, ali lahko obravnava enkratne potrebe in izzive, zaradi katerih sploh iščete pomoč podizvajalca.
2. V čem je vaša posebnost?
Drugo preprosto, a pronicljivo vprašanje je, ali ima prodajalec izstopajočo posebnost na svojem delovnem področju. Odgovor, ki ga dobite, vam lahko da nekaj ključnih informacij, ki vam bodo v pomoč pri vaši odločitvi.
Na primer, če je podjetje vlagalo v določeno tržno nišo, to pomeni, da je zavezano zagotavljanju dobrih storitev znotraj tega področja. Njihova želja, da bi izstopali kot vodilni na svojem področju, pomeni, da je večja verjetnost, da vam bodo hitro pomagali.
Prodajalec, ki se osredotoča na posebnost, je motiviran za ponudbo vrhunskih orodij ali storitev. Obveščal vas bo o najučinkovitejših in najproduktivnejših poslovnih rešitvah, da bi zasenčili tekmece.
To načelo velja za vse, od nečesa tako preprostega, kot je izbira platforme poteka dela za oddaljeno pisarno, do zunanjega izvajanja kompleksnih nalog, kot je distribucija ali upravljanje z dobavno verigo. Ne glede na vrsto prodajalca, s katerim imate razgovor, preverite, ali je specializiran za storitve, ki vam jih ponuja.
3. Kako dolgo že poslujete?
Zgodovina podjetja vam nudi več ključnih podatkov. V večini primerov (čeprav ne vedno) je starejše podjetje boljša izbira.
V 21. stoletju se pretekla načela spopadajo s sodobno tehnologijo. Veteransko podjetje lahko uporabi preteklo modrost in izkušnje za večja podjetja. Vendar pa tradicija ni vse. Dejstvo, da je podjetje starejše, lahko kaže na stagnacijo ali pomanjkanje inovativnosti. V primeru da podjetje ponuja ustvarjalne, učinkovite rešitve, podprte z leti ali celo desetletji izkušenj, je to dober znak, da zna izpolniti svoje obljube. V nasprotnem primeru je bolj primeren mlad in inovativen izvajalec.
4. Ali imate študije primerov preteklih strank?
V trženju se študije primerov pogosto uporabljajo kot pomemben del kasnejših stopenj prodajnega lijaka. 73 % uspešnih prodajalcev vsebin uporablja študije primerov.
Ko potencialni kupec izrazi zanimanje, sodeluje z blagovno znamko in izve za izdelek ali storitev, ga lahko primer zgodbe o uspehu druge stranke spodbudi k nakupu. Uporabite študije primerov v svojo korist. V primeru da ponudnik nima primerov, ga lahko povprašate, zakaj.
Morda je podjetje še novo na trgu in si še ni ustvarilo referenc. Če gre za dobro uveljavljeno podjetje brez študij primerov, je to lahko znak, da ne želijo, da vidite izkušnje preteklih strank. V vsakem primeru jim boste z vprašanjem dali priložnost, da pojasnijo, vam pa odgovor lahko pomaga sprejeti svojo končno odločitev.
Postavljanje pravih vprašanj med postopkom razgovora je dober način, da zagotovite, da lahko vsak prodajalec deluje kot učinkovit partner, ki vam bo pomagal doseči vaše poslovne cilje.
Vir: Under30ceo