5 korakov do učinkovitega prodajnega lijaka

5 korakov do učinkovitega prodajnega lijaka (Vir slike: Pixabay.com)

5 korakov do učinkovitega prodajnega lijaka

Kot podjetnik se najverjetneje še kako zavedate pomembnosti marketinga. Če pa ste podjetnik začetnik in temu področju v vašem mladem podjetju še niste posvetili večje pozornosti, je nastopil čas, da to storite. Na primer z vzpostavitvijo prodajnega lijaka.
5 korakov do učinkovitega prodajnega lijaka

5 korakov do učinkovitega prodajnega lijaka (Vir slike: Pixabay.com)

Prodajni lijak omogoča, da preko avtomatiziranega sistema prodajate, medtem ko svoj čas namenjate drugim opravilom. Da bo prodajni lijak uspešen, morate najprej poskrbeti za pet pomembnih korakov:

1. Ustvarite dobro prodajno stran

Obisk prodajne strani ponavadi pomeni prvi stik potencialnega kupca z vašim podjetjem, zato je pomembno, da je stran narejena kvalitetno in privlačno. Vzemite si čas za njeno izdelavo, nanjo dodajte tudi pozive k akciji (npr. možnost povpraševanja, možnost prijave na elektronsko obveščanje ipd.). Pridobljeni kontaktni podatki vam bodo služili v prvi bojni črti vašega email marketing prodajnega lijaka.

2. Predstavite svojo ponudbo

V naslednjem koraku potencialnemu kupcu ponudite možnost nakupa oz. najema vaše storitve ali produkta. Pri tem se zavedajte, da ponudbe ne smete cenovno “oklestiti”, saj si morate to možnost pustili za kasneje, ko boste potencialnemu kupcu želeli poslati ponudbo, kateri se bo le stežka odrekel.

 

3. Prodaja navzgor (ang. Upsell)

Kupcu, ki se je že odločil ali pa se pravkar odloča za nakup vaše storitve oz. produkta, ponudite možnost nadgraditve paketa, dokupa dodatnih možnosti ali pa jim skupaj ponudite še druge storitve ali produkte, ki jih nudite v vašem podjetju. Skušajte jim torej prodati dražji ali bolj profitabilni izdelek tako, da jih prepričate v koristi dražje opcije.

4. Prodaja navzdol (ang. Downsell) 

Podobno kot pri prodaji navzgor, tudi v tem koraku prilagodite svojo ponudbo posameznemu kupcu, le da mu omogočite možnost zmanjšanja prvotne ponudbe in posledično tudi znižanja cene. Na ta način boste kupcem, ki so se znašli v finančnih škripcih, omogočili, da še vedno ostanejo vaše stranke. Povsem verjetno namreč je, da bodo nekega dne rešili svojo finančno zagato in vam bodo hvaležni, da ste jim omogočili možnost nadaljnjega sodelovanja.

5. Ne ustavljajte se

Omenjene štiri korake redno izvajajte, hkrati pa skrbite, da so obstoječe stranke resnično zadovoljne s produkti ali storitvami, ki ste jim jih priskrbeli. Ostanite v stikih, to pa vam bo pomagalo tudi tedaj, ko jim boste želeli predstaviti svojo novo storitev ali nov produkt, ki ste ga razvili.

Vir: Entrepreneur.com

Morda vas zanima tudi sorodna vsebina
Kaj je prodajni lijak?

Kaj je prodajni lijak?

V poslu je vse odvisno od prodaje. Ni pomembno, ali gre za prodajo produktov ali storitev, veliko ali malo podjetje. Preživetje in uspešnost sta odvisna od prodaje. Prodajni lijak je skupek rešitev, ki pripomore k upravljanju in razvoju prodajne aktivnosti z namenom maksimiranja prodaje. Več >

Video: S prodajnim lijakom povečajte prodajo

Video: S prodajnim lijakom povečajte prodajo

Oblikujte prodajni lijak tako, da boste podvojili, potrojili ali celo podeseterili prihodke v vašem podjetju, hkrati pa pridobili več prostega časa, ki ga boste lahko preživeli z družino in prijatelji, namesto da bi se ves čas borili za nove in nove stranke. Več >

Želite zgraditi prodajni lijak? Začnite na koncu!

Želite zgraditi prodajni lijak? Začnite na koncu!

Lahko rečemo, da je prodajni ali pa marketinški lijak le serija korakov, ki jih morate narediti, da potencialna stranka postane kupec. Ideja prodajnega lijaka temelji na razumevanju, česa si vaše potencialne stranke želijo in česa si pravzaprav vi želite, da naredijo. Več >

Video: Koraki do učinkovitega Facebook prodajnega lijaka

Video: Koraki do učinkovitega Facebook prodajnega lijaka

Prodajni lijak omogoča, da podjetje svoje obiskovalce uspešno konvertira v kupce, tako pa lažje ustvarja prihodke in posledično uživa višje dobičke. V današnji video rubriki si oglejte razlago 7 korakov, potrebnih za vzpostavitev učinkovitega Facebook prodajnega lijaka. Več >

Prodajni lijak: kako ustvariti nove stranke?

Prodajni lijak: kako ustvariti nove stranke?

Koncept ustvarjanja strank morda zveni malce čudno. Mar jih ne najdemo? Odgovor je ja in ne. Čeprav je težko nekoga, ki nima interesa kupiti vaš izdelek, prepričati v nakup, pa lahko z dobrim prodajnim lijakom oblikujete oboževalce iz ljudi, ki še nikoli niso slišali za vas. Več >

Prodajni lijak: Ker je v poslu vse odvisno od prodaje

Prodajni lijak: Ker je v poslu vse odvisno od prodaje

Ni pomembno, ali gre za prodajo produktov ali storitev, veliko ali malo podjetje. Preživetje in uspešnost podjetja sta v celoti odvisna od prodaje. Prodajni lijak je skupek rešitev, ki pripomore k upravljanju in razvoju prodajne aktivnosti z namenom maksimiziranja prodaje. Več >

Si želite doseči viralnost? Potem vas bo to zanimalo!

Si želite doseči viralnost? Potem vas bo to zanimalo!

Vsak podjetnik sanja o tem, da bo izdelek ali storitev njegovega startupa postal viralen. A vse prepogosto si misli, da je to lahka naloga, da gre za čudežno tabletko, ki lahko ponese glas izdelka širom sveta v enem dnevu. To je daleč od resnice. Več >

Tu je vodič do uspešnega prodajnega lijaka

Tu je vodič do uspešnega prodajnega lijaka

Če imate posel, ki se odvija prek spleta, morate vzpostaviti učinkovit prodajni lijak, s katerim boste uspešno konvertirali svoje obiskovale v stranke. Če vam to ne uspe, boste težko ustvarjali prihodke in posledično dobiček. Več >

Oznake:, ,
© 2007-2025 Zavod mladi podjetnik, so.p. - Vse pravice pridržane |  Piškotki