
5 korakov do učinkovitega prodajnega lijaka (Vir slike: Pixabay.com)
Prodajni lijak omogoča, da preko avtomatiziranega sistema prodajate, medtem ko svoj čas namenjate drugim opravilom. Da bo prodajni lijak uspešen, morate najprej poskrbeti za pet pomembnih korakov:
1. Ustvarite dobro prodajno stran
Obisk prodajne strani ponavadi pomeni prvi stik potencialnega kupca z vašim podjetjem, zato je pomembno, da je stran narejena kvalitetno in privlačno. Vzemite si čas za njeno izdelavo, nanjo dodajte tudi pozive k akciji (npr. možnost povpraševanja, možnost prijave na elektronsko obveščanje ipd.). Pridobljeni kontaktni podatki vam bodo služili v prvi bojni črti vašega email marketing prodajnega lijaka.
2. Predstavite svojo ponudbo
V naslednjem koraku potencialnemu kupcu ponudite možnost nakupa oz. najema vaše storitve ali produkta. Pri tem se zavedajte, da ponudbe ne smete cenovno “oklestiti”, saj si morate to možnost pustili za kasneje, ko boste potencialnemu kupcu želeli poslati ponudbo, kateri se bo le stežka odrekel.
3. Prodaja navzgor (ang. Upsell)
Kupcu, ki se je že odločil ali pa se pravkar odloča za nakup vaše storitve oz. produkta, ponudite možnost nadgraditve paketa, dokupa dodatnih možnosti ali pa jim skupaj ponudite še druge storitve ali produkte, ki jih nudite v vašem podjetju. Skušajte jim torej prodati dražji ali bolj profitabilni izdelek tako, da jih prepričate v koristi dražje opcije.
4. Prodaja navzdol (ang. Downsell)
Podobno kot pri prodaji navzgor, tudi v tem koraku prilagodite svojo ponudbo posameznemu kupcu, le da mu omogočite možnost zmanjšanja prvotne ponudbe in posledično tudi znižanja cene. Na ta način boste kupcem, ki so se znašli v finančnih škripcih, omogočili, da še vedno ostanejo vaše stranke. Povsem verjetno namreč je, da bodo nekega dne rešili svojo finančno zagato in vam bodo hvaležni, da ste jim omogočili možnost nadaljnjega sodelovanja.
5. Ne ustavljajte se
Omenjene štiri korake redno izvajajte, hkrati pa skrbite, da so obstoječe stranke resnično zadovoljne s produkti ali storitvami, ki ste jim jih priskrbeli. Ostanite v stikih, to pa vam bo pomagalo tudi tedaj, ko jim boste želeli predstaviti svojo novo storitev ali nov produkt, ki ste ga razvili.
Vir: Entrepreneur.com