Želite zgraditi prodajni lijak? Začnite na koncu!

Lahko rečemo, da je prodajni ali pa marketinški lijak le serija korakov, ki jih morate narediti, da potencialna stranka postane kupec. Ideja prodajnega lijaka temelji na razumevanju, česa si vaše potencialne stranke želijo in česa si pravzaprav vi želite, da naredijo.
Želite zgraditi prodajni lijak? Začnite na koncu!

Prodajni lijak zgradite po drugačni poti. Začnite pri koncu in končajte na začetku (Vir slike: Bigstockphotos).

Kaj si želi doseči vaš marketinški oddelek? Najverjetneje je cilj slehernega oddelka enak: prodajati. A če želite ustvariti čim bolj učinkovit prodajni lijak, boste morali biti malce bolj natančni pri tem. Ko razjasnite, kaj je vaš cilj, je čas, da narediti ta cilj tudi izmerljiv. Koliko od vaših pomembnih novih strank potrebujete vsak mesec, da jih preobrazite v dobiček? Koliko jih potrebujete, da lahko sledite cilju o rasti? Zapišite to številko. Pomagala vam bo pri sprejemanju odločitev in spremljanju vašega uspeha.

Zdaj pa obrnimo lijak na glavo in poglejmo, kaj vidimo. Vidimo prizor, trenutek tik preden obiskovalec postane stranka. To je t.i. checkout stran. Kaj pa vidijo obiskovalci pred to stranjo? V dobro oblikovanem lijaku vidijo nekaj, kar jih spodbuja k nakupu.

Video: S prodajnim lijakom povečajte prodajo

Pravila srednjega dela prodajnega lijaka v le nekaj vrsticah

Recimo, da je vaš cilj prodaja e-knjige. Obiskovalcu lahko ponudite povezavo do nje, na kateri lahko klikne in izvede nakup. Če niste znani v svojem delu industrije, potem mu morate ponuditi več vsebine, s katero ga boste prepričali. Na primer brezplačen prenos prvega poglavja – v zameno pa vam obiskovalec podari elektronski naslov.

Email Marketing Master Class

Naredite korak nazaj!

Naredite še en korak nazaj in napišite blog o svoji knjigi, vanj pa vključite brezplačen prenos enega od poglavij. To sicer nista edina načina, uporabite lahko tudi newslettre, s katerimi ga boste še lažje prepričali v kakovostno vsebino. Morda jo bo delil tudi med svoje prijatelje in znance.

Z vsakim korakom, ki ga naredite nazaj in vstopite v višjo fazo lijaka, bo vaše občinstvo večje. Koraki vas bodo pripeljali do vrha lijaka, kjer veljajo zakoni privlačnosti.

Eno od glavnih vprašanj, na katerega še nismo odgovorili, je, kdo so osebe, ki berejo vaš blog, pregledujejo objave na družabnih omrežjih in opravljajo nakupe? Od kod prihajajo? Znašli smo se na vrhu lijaka, kjer temelj predstavljajo viri prometa. Med vire prištevamo vse, kar privabi ljudi, ki ne poznajo vaših izdelkov. Vire, ki se spremenijo iz tujcev v stranke.

Promet je lahko plačan, in sicer prek oglasov, nastaja pa lahko tudi z rezultati na spletnih iskalnikih, družabnih omrežjih in medijskih objav.

Čas je za podrobnosti

Ko razjasnite svoje cilje, zgornji, srednji in spodnji del lijaka, je čas za podrobnosti. Temu rečemo mikro lijak, ki zajema tri sestavine: pristajalno stran, točko nakupa in zahvalno stran. Torej, ko nekdo pride na vašo pristajalno stran, se nezavedno premakne v mikro lijak. Enako se zgodi, ko klikne gumb, ki ste ga umestili v newsletter in pristane na strani produkta. Ko želite, da vaš obiskovalec reče »ja«, mu ponudite mikro lijak.

Morda vas zanima tudi sorodna vsebina
Kaj je prodajni lijak?

Kaj je prodajni lijak?

V poslu je vse odvisno od prodaje. Ni pomembno, ali gre za prodajo produktov ali storitev, veliko ali malo podjetje. Preživetje in uspešnost sta odvisna od prodaje. Prodajni lijak je skupek rešitev, ki pripomore k upravljanju in razvoju prodajne aktivnosti z namenom maksimiranja prodaje. Preberite več >>

5 korakov do učinkovitega prodajnega lijaka

5 korakov do učinkovitega prodajnega lijaka

Kot podjetnik se najverjetneje še kako zavedate pomembnosti marketinga. Če pa ste podjetnik začetnik in temu področju v vašem mladem podjetju še niste posvetili večje pozornosti, je nastopil čas, da to storite. Na primer z vzpostavitvijo prodajnega lijaka. Preberite več >>

Video: S prodajnim lijakom povečajte prodajo

Video: S prodajnim lijakom povečajte prodajo

Oblikujte prodajni lijak tako, da boste podvojili, potrojili ali celo podeseterili prihodke v vašem podjetju, hkrati pa pridobili več prostega časa, ki ga boste lahko preživeli z družino in prijatelji, namesto da bi se ves čas borili za nove in nove stranke. Preberite več >>

Video: Koraki do učinkovitega Facebook prodajnega lijaka

Video: Koraki do učinkovitega Facebook prodajnega lijaka

Prodajni lijak omogoča, da podjetje svoje obiskovalce uspešno konvertira v kupce, tako pa lažje ustvarja prihodke in posledično uživa višje dobičke. V današnji video rubriki si oglejte razlago 7 korakov, potrebnih za vzpostavitev učinkovitega Facebook prodajnega lijaka. Preberite več >>

Prodajni lijak: kako ustvariti nove stranke?

Prodajni lijak: kako ustvariti nove stranke?

Koncept ustvarjanja strank morda zveni malce čudno. Mar jih ne najdemo? Odgovor je ja in ne. Čeprav je težko nekoga, ki nima interesa kupiti vaš izdelek, prepričati v nakup, pa lahko z dobrim prodajnim lijakom oblikujete oboževalce iz ljudi, ki še nikoli niso slišali za vas. Preberite več >>

Prodajni lijak: Ker je v poslu vse odvisno od prodaje

Prodajni lijak: Ker je v poslu vse odvisno od prodaje

Ni pomembno, ali gre za prodajo produktov ali storitev, veliko ali malo podjetje. Preživetje in uspešnost podjetja sta v celoti odvisna od prodaje. Prodajni lijak je skupek rešitev, ki pripomore k upravljanju in razvoju prodajne aktivnosti z namenom maksimiziranja prodaje. Preberite več >>

Si želite doseči viralnost? Potem vas bo to zanimalo!

Si želite doseči viralnost? Potem vas bo to zanimalo!

Vsak podjetnik sanja o tem, da bo izdelek ali storitev njegovega startupa postal viralen. A vse prepogosto si misli, da je to lahka naloga, da gre za čudežno tabletko, ki lahko ponese glas izdelka širom sveta v enem dnevu. To je daleč od resnice. Preberite več >>

Tu je vodič do uspešnega prodajnega lijaka

Tu je vodič do uspešnega prodajnega lijaka

Če imate posel, ki se odvija prek spleta, morate vzpostaviti učinkovit prodajni lijak, s katerim boste uspešno konvertirali svoje obiskovale v stranke. Če vam to ne uspe, boste težko ustvarjali prihodke in posledično dobiček. Preberite več >>

Oznake:, ,

Brezplačne e-novice!
Vse za podjetje