
5 napak, ki lahko uničijo vaš start-up. (Vir slike: sxc.hu)
Ko se podjetnikom mudi lansirati produkt ali start-up podjetje na trg, marsikdaj zanemarijo pomen imena. Napačno poimenovanje je lahko usodno za podjetje – takoj ali pa čez čas.
Preberite si 5 nočnih mor poimenovanja, ki lahko uničijo vaš posel:
1. Uporaba dobesednega ali opisnega imena
Stranka bo razumela kaj delate, kljub temu, da tega nimate opisanega v imenu podjetja.
2. Poimenovanje podjetja na podlagi izdelka ali storitve
Dokler ima podjetje zelo uspešen produkt z istim imenom, stvari potekajo gladko. Težava nastane, ko produkt ni več uspešen, ni več aktualen ali dobi slab renome – takrat je podjetje v težavah, saj ga ime povezuje s starim produktom.
3. Poimenovanje po kraju
Podjetje imenovano po kraju, mestu ali državi kjer se nahaja, kupca prepričuje v nakup zgolj zaradi enega razloga – geografske bližine. Pomislite tudi na posledice širjenja podjetja izven vašega kraja, regije in države, saj vas lahko začne ime podjetja omejevati in odtujevati morebitne stranke.
4. Izogibajte se nesmiselnim kraticam
Žal se vse prevečkrat zgodi, da je ime podjetja (z vključenimi vsemi lastniki ali družinskimi člani) predolgo – takrat se podjetniki radi zatečejo h kraticam. V kolikor že morate uporabiti kratice, naj imajo le-te zgodbo in pomen, ki bo naredil vaš produkt še bolj zanimiv.
5. Uporaba priimka
Veliko podjetnikov najraje uporabi kar svoj priimek. Priimek za ime podjetja ni priporočljivo, saj ta nima zanimive zgodbe, ki jo lahko povežete s produktom. Imejte v mislih, da s pomočjo zanimivih zgodb lažje začnete pogovor, ga obogatite in preprosto lažje prodate produkt.
Vir: startupnation.com
Preberite si članek Najpogostejše napake start-up podjetij avtorja Blaža Kosa, vodje Kluba poslovni angeli Slovenije.